| Forfatter |
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 01:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gjorde vi ikke, nej. Jeg har heldigvis travlt med min lille business, så jeg må sortere lidt i hvad jeg kan nå at gå til. Det bliver nok ikke til meget mere end Metallica i juli måned, desværre... __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 02:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
Silent Knight skrev:
Nej, du kan ikke være den store Thin Lizzy fan, når du påstår at ingen af medlemmerne idag var med på Jailbreak. Scott Gorham (Medlem 1974-83) var da med på Jailbreak (og på "Night Life", "Fighting", "Johnny The Fox", "Live and Dangerous", "Black Rose", "Chinatown", "Renegade", "Thunder and Lightning" og "Life" og betegnes som en af de faste medlemmer i den bedste Thin Lizzy opsætning (Sammen med Phil Lynott, Brian Robertson og Brian Downey). |
|
|
I stand corrected! Jeg må have været træt da jeg skrev det, jeg ved som sagt ikke en bjælde om Thin Lizzy (udover at det jeg hører lyder fedt, jeg er bare aldrig rigtigt nået til at bore i det...) Jeg hev coveret frem, og min hjerne sagde mig at der ikke stod Scott Gorham nogen steder, hvordan det end ellers lykkedes... Anyway: Jeg trækker lidt i land så.
Silent Knight skrev:
Nu ved jeg ikke om det er mig du kalder for en mavesur hi-fi nørd, men jeg går nok til flere koncerter om året end de fleste herinde  |
|
|
Det var det absolut ikke! (tværtimod, så synes jeg du er et forbillede der burde følges, på dette punkt, selvom jeg ikke er 112% enig i din musiksmag... ). I sidste ende var det nok mig selv der var mest mavesur... |
|
|
Ja, hvad skal man svare til sådan et quote? Jeg sidder jo og får røde kinder
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan godt være de ikke var helt unge, med damn hvor kunne de trykke den af.... også selvom Lynnot (af personlige årsager) ikke kunne være med
FED Koncert!!
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
|
Det gjorde vi ikke, nej. Jeg har heldigvis travlt med min lille business, så jeg må sortere lidt i hvad jeg kan nå at gå til. Det bliver nok ikke til meget mere end Metallica i juli måned, desværre... |
|
|
Jamen så ses vi der oppe foran  __________________ Venlig hilsen Jesper
|
| Til top |
|
| |
Jbay Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg var så en af de tre 15-årige der stod helt oppe foran Scott  Nøjjj Det var fedt.. sidder stadig og vender en af de plektere Scott gav mig i hånden.. Er da rart at høre at nogen af i "gamle inkarnerede" fans ikke har noget imod os unge.. folk kiggede underligt på mig og vennerne der inde på train igår   Men alligevel GENIAL koncert!.. Så utrolig intim, og så hæsblæsende højt.. Piver stadig i mine øre ("glemte" ørepropper  ) Ps.. jeg er p***e stolt af min Thin Lizzy plekter med signering af Scott Gorham..  
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, fedt med plektret - bare for at få sådan et burde man vel have sneget sig derop 
Nej, jeg var en af de 34 årige der stod nede foran mikserpulten som jeg plejer og undrede mig over de 15 årige oppe foran .
Godt at se at der er kommet en ny generation Lizzy-fans.
Derudover er jeg meget enig. GENIAL koncert __________________ Venlig hilsen Jesper
|
| Til top |
|
| |
Jbay Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
|
Hehe, fedt med plektret - bare for at få sådan et burde man vel have sneget sig derop 
Nej, jeg var en af de 34 årige der stod nede foran mikserpulten som jeg plejer og undrede mig over de 15 årige oppe foran .
Godt at se at der er kommet en ny generation Lizzy-fans.
Derudover er jeg meget enig. GENIAL koncert
|
|
|
Der var flere af de lidt ældre bag ved der sneg sig op og forsøgte sig med at hamstre et plektre til sig.. Scott gav kun til os børn og han havde kun 5.. og Sykes plektre var ikke signeret eller med Lizzy logo på..
Men lyden var ikke helt så god oppe foran.. vi blev blæst væk af Scott og Sykes guitare.. så stemmen forsvandt lidt :) ... men til gengæld spillede de jo fantastisk.. så det var genialt alligevel 
Men håber da på i kan mindes jeres egen ungdom og stemningsfyldte koncerter 
Edit: nu skal jeg jo heller ikke komme og sige i ikk er unge mere.. sorry 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
pigolo Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 218
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg så thin lizzy på sweden rock festival i år.. nok en af de fedeste oplevelser jeg har haft!!!! genial koncert   
|
| Til top |
|
| |
Jbay Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
|
Sådan skal det være rødder! 
Jeg er 'lidt' hard core Thin Lizzy fan og stod selv oppe foran i Amager Bio - og jeg nød sgu at se alle de unge mennesker få sig en på opleveren med en gang bundsolid gyngende hard rock. Fik både Gorham og 'signeret' Sykes plektre ...og allebedst et backstage pass, så jeg kunne møde gutterne backstage efter koncerten - stort.  |
|
|
Sykes spillede med almindelige plektre. 
Men hold kæft ja, det var sku en oplevelse..
Og trommeslagerens solo på train var os formidabel halvdelen af det gjorde han uden sticks..
Og så fik vi os 2 ekstranumre.. Skønt 
Var kun ked af een ting. Koncerten kunne godt ha varet 2 timer mere.. selvom vi vel nærmest fik 3 timers lizzy
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jbay skrev:
Silent Knight skrev:
|
Jeg er 'lidt' hard core Thin Lizzy fan og stod selv oppe foran i Amager Bio - og jeg nød sgu at se alle de unge mennesker få sig en på opleveren med en gang bundsolid gyngende hard rock. Fik både Gorham og 'signeret' Sykes plektre ...og allebedst et backstage pass, så jeg kunne møde gutterne backstage efter koncerten - stort.  |
|
|
Og trommeslagerens solo på train var os formidabel halvdelen af det gjorde han uden sticks..
Var kun ked af een ting. Koncerten kunne godt ha varet 2 timer mere.. selvom vi vel nærmest fik 3 timers lizzy
|
|
|
Sykes havde måske ikke flere af sine 'signerede' plekre tilbage - han delte en pæn sjat ud i Amager Bio. Mit er lilla med Thin Lizzy logo foran og John Sykes signering bagpå. 
Ja, Tommy Aldridge er for syg når han laver trommesolo med de bare hænder hehehe Jeg spurgte ham efter koncerten hvordan fa'en han var kommet på den idé og han sagde "Jeg plejede at spille bongo trommer førhen, så..." hehehehe
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var der iøvrigt nogen som så den norske Thin Lizzy fans monster truck? Hun kom kørende fra Norge i sin kæmpe-lastbil (kun førerhus) som er malet med Thin Lizzy medlemmerne på - ganske nydelig.
|
| Til top |
|
| |
Jbay Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
Jbay skrev:
Silent Knight skrev:
|
|
|
|
|
|
Sykes havde måske ikke flere af sine 'signerede' plekre tilbage - han delte en pæn sjat ud i Amager Bio. Mit er lilla med Thin Lizzy logo foran og John Sykes signering bagpå. 
Ja, Tommy Aldridge er for syg når han laver trommesolo med de bare hænder hehehe Jeg spurgte ham efter koncerten hvordan fa'en han var kommet på den idé og han sagde "Jeg plejede at spille bongo trommer førhen, så..." hehehehe
|
|
|
Haha Nice!
Ja de sparede kraftigt på plektre på train. John sykes delte 3 "fake" ud . og Scott havde 5 "ægte" ..
Jeg sad sku bar og tænkte at Alridge måtte få ondt i hans hæn når han slog på.. hm ja.. "metal skiverne" hehe kan ikk li fagudtrykket :) Hedder den en Crash? eh.. forståes det? :)
|
| Til top |
|
| |