Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 02:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Surround med HD lyd? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 28 Maj 2007 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Go4it skrev:
Jeg skal snart selv have et surroundsystem, og har læst mig frem til, at det ikke er nødvendigt at skifte surroundforstærker for at få den eftertragtede HD lyd. Man skal jo under alle omstændigheder ud og købe en Blu Ray/HDDVD afspiller. Den afkoder de nye formater, og man kan så overføre signalet analogt til den "gamle" Surroundforstærker, og på den måde forlænge levetiden på forstærkeren... En anden mulighed er at bruge Spdif - men den har ikke mulighed for at overføre et HDsignal (96/24), men kun 48/24 og max 5.1! Jeg kan sagtens have misforstået det meste - så ret mig venligst  

det eneste jeg ved er at det ikke kan gøre over ps3 for som du siger så skal man have fat i en decideret blu-ray afspiller... hvis man altså vil undgå at skifte, men det er jo igen kun hvis man vil skifte, så kan det jo gå som en løsning.. men i dette tilfælde er manden jo ude på at invistere i nyt... så igen, jeg ville nok vente, som tidligere skrevet...

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Sendt: 28 Maj 2007 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

mathias 2 skrev:
hmm... jeg ville nu stadigvæk vente med at købe forstærker til at alle ting er faldet på plads så man ikke skal køre med "nødløsninger"... specielt når man vil ud og invistere store summer penge... der er jo trods alt nogle mangler og ting der ikke er faldet helt på plads med hensyn til diverse medier og teknologier... jeg venter i hvert fald et år eller 2 endnu.
Jeg har det på samme måde, men kan snart ikke vente længere...  Jeg skal have Pioneers 8G 50" plasma engang til efteråret, og så skal lyden bare være i orden!
Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it

mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 28 Maj 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

Go4it skrev:
mathias 2 skrev:
hmm... jeg ville nu stadigvæk vente med at købe forstærker til at alle ting er faldet på plads så man ikke skal køre med "nødløsninger"... specielt når man vil ud og invistere store summer penge... der er jo trods alt nogle mangler og ting der ikke er faldet helt på plads med hensyn til diverse medier og teknologier... jeg venter i hvert fald et år eller 2 endnu.
Jeg har det på samme måde, men kan snart ikke vente længere...  Jeg skal have Pioneers 8G 50" plasma engang til efteråret, og så skal lyden bare være i orden!

hehe ... ja så er der jo ikke meget at gøre ...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes