| Sendt: 12 September 2007 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Capsule,
Fantastisk flot resultat/finish du fik lavet der, ærgeligt at du ikke fik afstemningen til at passe. Hvilke ændringer lavede du i forhold til originalen?
Jeg har faktisk solgt min sub, fordi ressultatet efter min mening med den/ de sidste afstemninger indtil nu hvor jeg syntes den er præcis hvor den skal være - sådan en smiley viser meget godt hvordan jeg så ud første gang jeg prøvede den nye afstemning.
Jeg var faktisk ved at være en smule desperat. Men nu spillede de som en drøm, (syntes jeg). Selv ungerne (teenagere) syntes der var fed lyd på 50Cent, - musik der ellers aldrig spilles i stuen .
Afstemningen af min udgave, ser væsentlig anderledes ud i forhold til det der vises på Tony's hjemmeside, måske fordi jeg bruger runde tunneller? men Tony Gee har faktisk udviklet dem og haft dem til at spille i et 45m2 rum. -han er forøvrigt en hjælpsom herre!
Jeg har nu skåret toppen af samt pillet frontpladen af, der er ved at blive sat massiv egetræ på, jeg håber så at jeg kjan genskabe den afstemning jeg havde før, men dere skal garanteret leges med det igen. Det er ikke mængden af dæmpemateriale der gør den store forskel men mere placeringen.
Har du stadig dine Optimoer?
|