johansenit skrev:
floe skrev:
| Såfremt valget alligevel skulle falde på et LCD, vil jeg fraråde dig Samsung. Kig i stedet efter SONY eller Toshiba. |
|
|
hmm.. havde ellers tænkt mig en LE40M86, hvad er der nu med Samsung?
mvh
Per
|
|
|
Intet - de laver pt. nogle af markedets bedste TV med MEGET flotte billeder - specielt de nyeste i M-serien.
Sony benytter iøvrigt samme paneler, men det svinger fra model til model, hvem der er sluppet bedst fra det.
Husk iøvrigt, at Samsungs garanti mod lysende pixels kun gælder apparater solgt i Norden - og altså ikke parallelimport eller apparater købt i Tyskland. |