| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja bliver heller ikke pioneers for mit vedkommende.. det er sku for pebret...
Jeg ser meget sport.. (hvis muligt ville tv2 sport køre i døgndrift) :) Så det med fodbold er vigtigt for mig..
Synes design mæssigt ikke der er den store forskel på panasonic og samsung... Og i følge de test der er på dem, er jeg nået frem til panasonic har lidt med de slanger.. Men at kun er synligt fra 2-3 fod afstand fra skærmen.. og ikke noget man ser på længere afstand.. Så det er også derfor jeg synes den er et plus... :)
|