Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 08:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: NLE kritiserer anonym kritik på HFA (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 23 Juni 2007 kl. 00:47 | IP-adresse registreret  

For nu at komme tilbage til emnet, så er jeg enig med den kommentar der kom tidligere, giv Niels Larsen en tudekiks!

Jeg har ikke læst tråden, og gider faktisk heller ikke, men han er ikke den første der oplever kritik (usaglig som saglig) på internettet og han bliver ikke den sidste.
At folk kritiserer produkter og producenter er der ikke noget nyt i. Det sker hver eneste dag rundt om frokostbordet, forskellen er bare at internettet gør at kritiken kan nå ud til flere. Omvendt giver internettet jo også selv små virksomheder mulighed for at komme ud på det globale marked.

Jeg vil mene at NLE og andre producenter har 2 muligheder i dag.

1. Brug internettet aktivt. Bliv en aktiv del af (nogle af) de fora der er relevante for virksomhedens produkter. Det betyder ikke at man skal spilde tid på "skænderier med de anonyme personer" som NL siger. Det er jo ikke et problem at skrive saglige indlæg og så ignorere de useriøse kommentarer.

Det er ikke svært at finde eksempler på virksomheder der har nyt godt af de muligheder internettet giver. Jeg tror feks ikke at det har skadet Tape Connections omdømme (og omsætning) at Otte var en meget livlig debatør her.
Amerikanske SVS er et eksempel på et firma der fra starten havde som foretningsmodel at sælge via internettet, og de har helt sikkert scoret mange point på, at topfolkene er aktive debatører på diverse fora.

2. Den anden mulighed er at ignorere de forskellige debatfora. Når man sælger et produkt der henvender sig til en lidt "nørdet" målgruppe, så skal der som regel mere en et par sure opstød til at ødelægge forretningen. Der er tilstrækkelig mange i den målgruppe der er interesseret i at prøve selv, hvis de synes produktet virker interessant.

Når nu NL har valgt ikke ar være aktiv, så synes jeg han skal holde sig til mulighed 2 og lade være med at pive. Han bør have mere tiltro til sine potentielle kunder.
Når jeg læser indlæg om produkter der kan have min interesse, så er jeg da meget kritisk over for de indlæg jeg læser, og der går som regel lang tid før en debatør vinder min tillid, og det gør han/hun kun ved konsekvent at skrive saglige indlæg. Alle andre ignorerer jeg, så de kan svine produktet til alt det de vil, det ændrer ikke noget.

Er jeg den eneste der har det sådan?

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 6
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes