Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 05:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Natasja Død (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
Jeg har slettet et par indlæg, en enkelt har fået en privat besked i samme omgang.

hav dog lidt respekt for andre mennesker, eller find et andet sted at lukke det gylle ud.

R.I.P. Natasja

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

Nagash
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

Går ud fra at noget af kritikken var møntet på mig, så derfor svarer jeg lige tilbage.
Jeg står skam ved hvert et ord jeg sagde i mit indlæg på sidste side, men hvis ellers de som brokker gad at læse hvad der stod, så var der ikke et eneste angreb på selve personen, men kun udelukkende angreb på hendes musik. Og tilmed skriver jeg netop også at jeg ikke ønskede at personen skulle dø.
Jeg ønsker ikke engang at min værste fjende skal dø.
Er folk måske så pylrede at man ikke engang kan udtale sig om en død persons musik-genre herinde?

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

1: Nu er det jo Natasja´s mindetråd, i hvert fald i dette forum. Så passer det nok bedst, at man viser respekt for den afdøde.

2: Hvad man mener om den afdøde kunstners musikalske udfoldelser, og andre udfoldelser, det må man så lave en anden tråd om.

3: Nagash miskrediterer ikke afdødes person.

4: Klart at nogen er lidt pylrede, når døden har været inde over, og derfor farer man også med lempe.

5: Frygt ikke mørket, for det afløses altid af lyset (døden er ikke endelig).

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Vincent.
Branchemedlem
Branchemedlem

Lightnsound.dk

Bruger siden: 19 September 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

Nagash siger ordet timing dig noget eller hvad med situations fornemmelse... Lad folk have deres følelser og deres personlige tab ved døden af Natasja så kan du altid oprette en anden tråd hvor du kan skrive hvad du vil om hendes musik... Denne tråd er dedikeret som et minde over en dygtig musiker... Respekter det tak.

tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 00:42 | IP-adresse registreret  

Fed sang der kører i radioen med Natasja lige nu  -Der kommer en Lp som jeg forstår det?

Alt, alt for tidligt hun er væk - det havde været godt at høre hvor vidt hun kunne drive det. Hun lød som en der ikke havde glemt sine rødder, at bedømme ud fra den single de spiller. Jeg glæder mig til den LP, og at høre hvad hun havde på hjerte..

-tunghør
Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 07:45 | IP-adresse registreret  

Nagash skrev:
Går ud fra at noget af kritikken var møntet på mig, så derfor svarer jeg lige tilbage.
Jeg står skam ved hvert et ord jeg sagde i mit indlæg på sidste side, men hvis ellers de som brokker gad at læse hvad der stod, så var der ikke et eneste angreb på selve personen, men kun udelukkende angreb på hendes musik. Og tilmed skriver jeg netop også at jeg ikke ønskede at personen skulle dø.
Jeg ønsker ikke engang at min værste fjende skal dø.
Er folk måske så pylrede at man ikke engang kan udtale sig om en død persons musik-genre herinde?

og hvis du gad gå tilbage i tråden og kigge, ville du se at dit indlæg stadig er i tråden.

Vincent. skrev:

Nagash siger ordet timing dig noget eller hvad med situations fornemmelse... Lad folk have deres følelser og deres personlige tab ved døden af Natasja så kan du altid oprette en anden tråd hvor du kan skrive hvad du vil om hendes musik... Denne tråd er dedikeret som et minde over en dygtig musiker... Respekter det tak.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes