Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 06:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Ny rør-effekt fra Thorhauge Audio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 26 Juni 2007 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

dfms skrev:
Ej nu må I fan'me stoppe ! Det er rigtig at røret bliver lidt (meget lidt) varmere, hvis røret trækker for meget strøm, så anode-pladen bliver lidt rød. Og selvfølgelig kan det gå så galt at glaset smelter, men det er under ekstreme forhold.

Arr nu må du stoppe. Ellers må du lige forklare steen's eksempel her(evt. opfinde en ny udgave af ohms lov).

Steens kom med nogle værdier for hans amp.  17w. pr. anode med I 35ma. og UA 490 v hvis han så fordobler strømmen så afsætter vi pludselig 34 w pr anode, dette vil jeg med et forsigtigt gæt mene hans rør kan tåle. dette er 17 watt mere hvad bliver de til dfms??? (I min verden kan de kun blive til varme, jeg glæder mig til og høre hvad de bliver til i din)

levendemusik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 Juni 2007 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Sikke meget spammervrøvl man kan læse, fordi der er kommet en ny forstærker, som ser meget spændende ud. Audio Research laver nogle af de naturligst lydende forstærkere.
Jeg kunne tænke mig at søprge Steen Thorhauge, hvordan han bedømmer KT88 røret i forhold til det 6550, som Audio Research bruger i deres.
Til prisen er der ved dårligt noget aternativ ilt den nye Thorhauge, jeg tr ike tænke på hvad 2x250 watt fra Audio Research koster. Til lykke med den, Steen!
Til top Vis levendemusik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af levendemusik

levendemusik
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juni 2007 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

"Til prisen er der ved dårligt noget aternativ ilt den nye Thorhauge, jeg tr ike tænke på hvad 2x250 watt fra Audio Research koster. Til lykke med den, Steen!"

Undskyld min dårlige morgenstavning og der skulle have stået 2 x 150 watt sæføli.

Til top Vis levendemusik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af levendemusik

levendemusik
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juni 2007 kl. 09:26 | IP-adresse registreret  

I øvrigt forsøger nogle plattenslagere åbenbart at erklære Audio Research døde

http://www.audioresearch.net

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes