Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 18:25   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Ny fladskærm til kræsen bruger (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ryss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 April 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 26
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
ryss skrev:
ryss skrev:
NriK skrev:

rattanhuset skrev:
Det skrev jeg netop ikke vel! jeg skrev at det nok var individuelt, oversat til danesk... Det er ikke dem alle som er noget crap!

Jeg beklager - dit held med Prosonic ændrer ikke ved min opfattelse af mærkets mangel på kvalitet. Det har jeg set lidt for mange defekte tv til.

Det er ikke i orden at man skal være 'heldig' som dig eller fætter højben når man køber elektronik-produkter - det skal bare virke uanset hvor 'individuel' eller 'danesk' man er.

Vi har 3 stk 21" ctv fra prosonic alle min. 3 år og ingen har været i stykker.

Lucky me

 

 

Heldet følger de tossede.. som os to

 jeps

Til top Vis ryss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ryss
 
ryss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 April 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 26
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Hvis du er kræsen bruger, så giver du pokker i det hypede og irrelevante full hd, og køber et Pioneer 8G 42" Plasma TV.

Her får du markedets absolut bedste billede. Pioneer 7G er bestemt heller ikke noget dårligt valg, og PDP-427XD fås til en fornuftig pris efterhånden.

Jeg overvejer det faktisk lidt. Mit problem er at jeg måske godt vil ha en media centre koblet på.

Jeg ved godt at hvis jeg vælger LCD så må jeg gå på kompromi med billedekvali, men omvendt vælger jeg plasma må jeg gå på kompromi med andre ting. Det er sgu svært

Til top Vis ryss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ryss
 
Teos
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 April 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

ryss skrev:

floe skrev:
Hvis du er kræsen bruger, så giver du pokker i det hypede og irrelevante full hd, og køber et Pioneer 8G 42" Plasma TV.

Her får du markedets absolut bedste billede. Pioneer 7G er bestemt heller ikke noget dårligt valg, og PDP-427XD fås til en fornuftig pris efterhånden.

Jeg overvejer det faktisk lidt. Mit problem er at jeg måske godt vil ha en media centre koblet på.

Jeg ved godt at hvis jeg vælger LCD så må jeg gå på kompromi med billedekvali, men omvendt vælger jeg plasma må jeg gå på kompromi med andre ting. Det er sgu svært



Var samme sted som du er for 1 år siden, på det tidspunkt valgte jeg så lcd. Det var et meget forkert valg af mig, blev hurtigt træt af lcd farver og generel kvalitet. Har lige solgt det og købt plasma i stedet. Kan endnu ikke sige om det er et bedre køb til mig da det stadig står i kassen pga. flytning.

Min pointe, sats på plasma, enten pioneer eller pana. begge gode plasma produkter. Det er hvad jeg synes man kommer frem til via posts her inde.

/Teos
Til top Vis Teos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Teos
 
ryss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 April 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 26
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

Hej er der nogen der ved om Pionner fåes med 2 tunere = dualscreen/splitscreen (bruges meget i min familie)
Til top Vis ryss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ryss
 
ryss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 April 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 26
Sendt: 08 Juli 2007 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Efter grndige overvejelser og jeres indput, har jeg valgt at satse på plasma. Det blir uden tvivl et Pioneer, men spørgsmålet er hvilket?

Pionner PDP 427 XD eller Pioneer PDP 4270 XD  - er der nogen der kender forskellen på disse 2, de fås til næsten samme pris

Til top Vis ryss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ryss
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes