floe skrev:
Hvis du er kræsen bruger, så giver du pokker i det hypede og irrelevante full hd, og køber et Pioneer 8G 42" Plasma TV.
Her får du markedets absolut bedste billede. Pioneer 7G er bestemt heller ikke noget dårligt valg, og PDP-427XD fås til en fornuftig pris efterhånden.
|
|
|
Jeg overvejer det faktisk lidt. Mit problem er at jeg måske godt vil ha en media centre koblet på.
Jeg ved godt at hvis jeg vælger LCD så må jeg gå på kompromi med billedekvali, men omvendt vælger jeg plasma må jeg gå på kompromi med andre ting. Det er sgu svært  |