| Forfatter |
|
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 01:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. Anderson skrev:
| Så jeg holder fast i hvad jeg siger ligegyldig hvad du mener. |
|
|
Det er INDISKUTABELT FAKTA at ting ikke brænder fast 'efter ingen tid'. Du kan mene hvad du vil om det andet (at du så har set dig tilfreds med et LCD TV er så noget man kan undre sig over), men at påstå som du gør om indbrænding holder simpelthen ikke.
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Naiera skrev:
Mr. Anderson skrev:
| Så jeg holder fast i hvad jeg siger ligegyldig hvad du mener. |
|
|
Det er INDISKUTABELT FAKTA at ting ikke brænder fast 'efter ingen tid'. Du kan mene hvad du vil om det andet (at du så har set dig tilfreds med et LCD TV er så noget man kan undre sig over), men at påstå som du gør om indbrænding holder simpelthen ikke. |
|
|
Jeg kan nu ikke forstå hvorfor dette nager dig så meget, jeg har oplevet igen og igen at mit gl. Pana 42PX70 have indbrænding efter 2-3-4-5 min. det betegner jeg som kort tid, dette er set med min PS3 efter lidt Motor Storm og med computer hvor den står i media player. Jeg har sågad set det efter en film på små to timer fra min HD-DVD afspiller hvor jeg kan skæmte de sorte bjælker og tekst bagefter.
Det positive er så at disse skygger efter indbrænding går væk på samme tid som de kommer eller hurtigere.
Grundet til LCD er mere skarphed, og ingen risiko for indbrænding nu hvor jeg benytter PS3 og computer. Plus denne D3000 har DVB-C tuner som jo kun kan være en fordel. Farven kan vi godt blive ening om ikke er pænt på LCD kontra Plasma, men der er lige så meget sort niveau i denne D3000 som PX70. Så jeg har ikke mistet noget efter min vudering.
Jeg kan fornemme lidt at du er farvet af Plasma teknologien frem for LCD sårn som du skriver og bliver fornærmet, og fred med det, jeg syntes også det er gode aparater men det kommer jo an på ens brug af tv'et som gør valget om LCD eller Plasma. (Ret mig hvis jeg er forkert på den ) __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
DVB-C giver mulighed for at se digital-tv via kabel-tv ikke?
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
| DVB-C giver mulighed for at se digital-tv via kabel-tv ikke? |
|
|
Jo. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
AM-E skrev:
| DVB-C giver mulighed for at se digital-tv via kabel-tv ikke? |
|
|
Jo. |
|
|
Ok. Er det så bare at smække antenne-kablet ind i væggen, og wupti, digitalt-tv eller skal man tilmelde sig hos TDC? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. Anderson skrev:
| Jeg kan nu ikke forstå hvorfor dette nager dig så meget, jeg har oplevet igen og igen at mit gl. Pana 42PX70 have indbrænding efter 2-3-4-5 min. det betegner jeg som kort tid, dette er set med min PS3 efter lidt Motor Storm og med computer hvor den står i media player. Jeg har sågad set det efter en film på små to timer fra min HD-DVD afspiller hvor jeg kan skæmte de sorte bjælker og tekst bagefter.
Det positive er så at disse skygger efter indbrænding går væk på samme tid som de kommer eller hurtigere. |
|
|
tja, min pioneer var meget slem i starten (det første halve år), nu er der ikke rigtigt noget længere. Jeg ved godt de kloge hoveder siger 200timer, men det tror jeg nu er ret forskelligt. Måske du skulle have givet det en chance? men igen, det skal vi andre jo ikke bestemme __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Ok. Er det så bare at smække antenne-kablet ind i væggen, og wupti, digitalt-tv eller skal man tilmelde sig hos TDC?
|
|
|
Læs her. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
AM-E skrev:
Ok. Er det så bare at smække antenne-kablet ind i væggen, og wupti, digitalt-tv eller skal man tilmelde sig hos TDC?
|
|
|
Læs her. |
|
|
 Forstår bare ikke, hvorfor det har taget så lang tid for producenterne, at integrere en DVB-C tuner? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Forstår bare ikke, hvorfor det har taget så lang tid for producenterne, at integrere en DVB-C tuner?
|
|
|
Ja, jeg ser bestemt også frem til at Pioneer putter DVB-C i deres tv. Så slipper jeg for den elendige Sagemboks . __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
Mr. Anderson skrev:
| Jeg kan nu ikke forstå hvorfor dette nager dig så meget, jeg har oplevet igen og igen at mit gl. Pana 42PX70 have indbrænding efter 2-3-4-5 min. det betegner jeg som kort tid, dette er set med min PS3 efter lidt Motor Storm og med computer hvor den står i media player. Jeg har sågad set det efter en film på små to timer fra min HD-DVD afspiller hvor jeg kan skæmte de sorte bjælker og tekst bagefter.
Det positive er så at disse skygger efter indbrænding går væk på samme tid som de kommer eller hurtigere. |
|
|
tja, min pioneer var meget slem i starten (det første halve år), nu er der ikke rigtigt noget længere. Jeg ved godt de kloge hoveder siger 200timer, men det tror jeg nu er ret forskelligt. Måske du skulle have givet det en chance? men igen, det skal vi andre jo ikke bestemme
|
|
|
Helt iorden, havde faktisk lade skærmen stå nogle timer så den opnåde godt samlagt 130-150 timer men havde samme brun-in effekt derefter selv med halv styrke på indstillingerne
Jeg vil dog ikke banlyse Plasma, tvært imod er jeg lun på G8 fra Pioneer, men bruger skærmen med PS3 og PC så når jeg ikke gør det mere så er det nok Plasma  __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. Anderson skrev:
| Jeg kan nu ikke forstå hvorfor dette nager dig så meget, jeg har oplevet igen og igen at mit gl. Pana 42PX70 have indbrænding efter 2-3-4-5 min. det betegner jeg som kort tid, dette er set med min PS3 efter lidt Motor Storm og med computer hvor den står i media player. Jeg har sågad set det efter en film på små to timer fra min HD-DVD afspiller hvor jeg kan skæmte de sorte bjælker og tekst bagefter. |
|
|
Du kender vist ikke forskellen på retention og indbrænding. Førstnævnte er per definition ikke farligt.
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Gerdes skrev:
AM-E skrev:
Ok. Er det så bare at smække antenne-kablet ind i væggen, og wupti, digitalt-tv eller skal man tilmelde sig hos TDC?
|
|
|
Læs her.
|
|
|

Forstår bare ikke, hvorfor det har taget så lang tid for producenterne, at integrere en DVB-C tuner?
|
|
|
Du skal for det første være på et antenne net hvor telia eller TDC kan tilbyde digital modtagelse, derefter skal du have tilmeldt dig digital modtagelse og have en kort fra udbyderen plus viaccess pcmcia kort som passer ind i ci-slotten, så køre det 
En stor grund til der ikke er DVB-C tuner i tv'erne er jo at tv'erne ikke bliver produceret til lille DK men til verden. Så hvis DVB-C dele i verden ikke udgør en stor nok indtjening/brug så hvorfor smide det i tv'et? og ikke sælger det lidt billigere. Selvfølgelig bliver tv'erne ændret lidt fra asien til EU men de bliver jo produceret samme tid i de fleste tilfælde. __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Naiera skrev:
Mr. Anderson skrev:
| Jeg kan nu ikke forstå hvorfor dette nager dig så meget, jeg har oplevet igen og igen at mit gl. Pana 42PX70 have indbrænding efter 2-3-4-5 min. det betegner jeg som kort tid, dette er set med min PS3 efter lidt Motor Storm og med computer hvor den står i media player. Jeg har sågad set det efter en film på små to timer fra min HD-DVD afspiller hvor jeg kan skæmte de sorte bjælker og tekst bagefter. |
|
|
Du kender vist ikke forskellen på retention og indbrænding. Førstnævnte er per definition ikke farligt. |
|
|
Vi kan godt kalde det retention hvis det hjælper lidt men stadigvæk en trals ting ved plasma. __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |