Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2025 | 05:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: For dumt!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:
Kalle_dk skrev:
Jeg vil ikke forsvare nogen her. Jeg kender ikke Hifi-huset eller andre som man mener bliver omtalt, men rent
juridisk skal man nok lige læse teksten een gang til før man afsiger dom:
<span style="font-weight: bold;">Du er lige ved bare
at tage den nemme løsning og gå i Klubben eller købe brugt af navne du ikke kender.......</span>Jeg ser ingen hifi-forhandleres navne
nævnt i ovenstående tekst. Det kan da godt være at "nogen" mener at vide, hvilken forhandler der tænkes på, men det er en helt anden historie.
<span style="font-weight: bold;"><br style="font-weight: bold;"></span>

Hmm ja men enhver person med en IQ på mere 65 og en moderat begavelse inden for hifi ved udemærker godt hvad hifihuset mener.

Og det ved hifihuset udemærket godt ,   selv om han nok vil benægte det hvilket kun gør denne så kaldt reklame endnu mere himmelråbende
idiotisk.

Ikke alene vil han benægte.

Kender jeg ham ret vil han også fortælle dig at du har l**t mellem ørerne mens han har chancen.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

Tag nu lige en sommerslapper her!

Jeg har ikke noget at gøre med og for Hifihuset, men at han lige nævner en konkurent, uden endda at skrive noget om dem i øvrigt synes jeg nu ikke berettiger til den slags mishagsytringer.

Hvor er I allesammen henne, når producenter, importører og andet godtfolk med fuldt overlæg fupper sig til opgivelser og data, som de end ikke er i nærheden af.

I øvrigt tror jeg ikke sådan at omsætningen i klubben påden måde lader sig påvirke af ta blive nævnt her.

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:
Kalle_dk skrev:
Jeg vil ikke forsvare nogen her. Jeg kender ikke Hifi-huset eller andre som man mener bliver omtalt, men rent
at tage den nemme løsning og gå i Klubben eller købe brugt af navne du ikke kender.......</span>Jeg ser ingen hifi-forhandleres navne
nævnt i ovenstående tekst. Det kan da godt være at "nogen" mener at vide, hvilken forhandler der tænkes på, men det er en helt anden historie.

Hmm ja men enhver person med en IQ på mere 65 og en moderat begavelse inden for hifi ved udemærker godt hvad hifihuset mener.

Og det ved hifihuset udemærket godt ,   selv om han nok vil benægte det hvilket kun gør denne så kaldt reklame endnu mere himmelråbende
idiotisk.

Jeg fatter simpelhent ikke den reklame    
for det der reelt står for folk med en anstændig IQ    er følgende        du aner INTET om hifi men har opdaget musik lige pluslig ud af det blå og
sidst du købte hifi var du 20 , idag lyder dit anlæg træls    hvad gør du   vil du være en idiot og gøre som alle de andre latterlige nokke får og gå
ned i
hifiklubben og købe noget ubrugligt ragelse?
El købe brugt hvor du har ret stor chance for at blive taget i røbiiiiben

Nej nej nej ring til mig og jeg skal forføre dig med en omgang gamut forførelse af bibelske dimensioner og på den måde kun finder du den gode
lyd tilbage

Det er jo det der står fair nok han er sælger   men der er da ingen der får mere lyst til at købe gamut udfra den reklame ?

Den reklame minder mig om det   der foregår inden i hjernen når man skal købe noget man er fuldstændig ligeglad med og den minimale hjerne
aktivitet der er forbundet med sådan et køb.

Ved ik hvorfor men kommer til at tænke på mænd og vaske pulver.

Sorry men kan ikke lade være

Hvis jeg opfatter dit indlæg som om min IQ er lav, så har du ikke fattet en bønne af hvad jeg har skrevet, og jeg orker ikke at gentage det.

Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

Hvor er I allesammen henne, når producenter, importører og andet godtfolk med fuldt overlæg fupper sig til opgivelser og data, som de end ikke er i nærheden af.

I sådanne henseender kæfter Du jo op for os allesammen. Så vi koncentrerer os om andre ting i stedet

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Kalle_dk skrev:

harmonic skrev:
Kalle_dk skrev:
Jeg vil ikke forsvare nogen her. Jeg kender ikke Hifi-huset eller andre som man mener bliver
omtalt, men rent

idiotisk.

Jeg fatter simpelhent ikke den reklame    
for det der reelt står for folk med en anstændig IQ    er følgende        du aner INTET om hifi men har opdaget musik lige pluslig ud af det blå og
sidst du købte hifi var du 20 , idag lyder dit anlæg træls    hvad gør du   vil du være en idiot og gøre som alle de andre latterlige nokke får og gå
ned i
hifiklubben og købe noget ubrugligt ragelse?
El købe brugt hvor du har ret stor chance for at blive taget i røbiiiiben

Nej nej nej ring til mig og jeg skal forføre dig med en omgang gamut forførelse af bibelske dimensioner og på den måde kun finder du den gode
lyd tilbage

Det er jo det der står fair nok han er sælger   men der er da ingen der får mere lyst til at købe gamut udfra den reklame ?

Den reklame minder mig om det   der foregår inden i hjernen når man skal købe noget man er fuldstændig ligeglad med og den minimale hjerne
aktivitet der er forbundet med sådan et køb.

Ved ik hvorfor men kommer til at tænke på mænd og vaske pulver.

Sorry men kan ikke lade være
Hvis jeg opfatter dit indlæg som om min IQ er lav, så har du ikke fattet en bønne af hvad jeg har skrevet,
og jeg orker ikke at gentage det.

Du må vel gi mig ret i at på hifi4all (som jeg går udfra er det eneste sted denne reklame bliver vist) der ved 99% godt hvad der menes med
reklamen?

Om det er juridisk lovligt er vel ligegyldigt i denne sammenhæng

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Juni 2007 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

Tag nu lige en sommerslapper her!Jeg har ikke noget at gøre med og for Hifihuset, men at han lige nævner en
konkurent, uden endda at skrive noget om dem i øvrigt synes jeg nu ikke berettiger til den slags mishagsytringer.Hvor er I allesammen henne, når
producenter, importører og andet godtfolk med fuldt overlæg fupper sig til opgivelser og data, som de end ikke er i nærheden af.I øvrigt tror jeg
ikke sådan at omsætningen i klubben påden måde lader sig påvirke af ta blive nævnt her.

det er jo en anden snak

Men svaret er jo indlysende Fordi vi ikke ved vi er blevet fubbet .

Det første jeg gør når jeg har fået noget exotisk hifi ind af døren er jo ikke at begynde at splitte det ad til atomer og begynde at måle her og der.

mvh

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 19:59 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:
Kurt von Kubik skrev:

I sådanne henseender kæfter Du jo op for os allesammen. Så vi koncentrerer os om andre ting i stedet

Den var god!

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Men har dog altid ment ham fra Hifihuset er lidt af en tumpe...
Især under hans tidliger alias - kan sgu' ikke lige huske hvad han hed...

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Hifihuset stjæler nok ikke kunder fra nogen, så rolig nu
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife

Bent L
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Ligefrem at nedgøre "klubben" i ved godt hvem jeg mener ik er sku ikke specielt smart, når det eneste han kan tilbyde er Gamut, i klubben har man da lidt forskelligt at vælge imellem, også i samme prisklasse som Gamut, så det.

Til top Vis Bent L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bent L

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Juni 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

Jeg har ikke noget at gøre med og for Hifihuset, men at han lige nævner en konkurent, uden endda at skrive noget om dem i øvrigt synes jeg nu ikke berettiger til den slags mishagsytringer.

heysan Kurt von Kubik,
jeg er faktisk enig med dig. At han nævner klubben, wat the heck... helt ærligt som jeg læser det, så nævner han klubben som eksempel.
Jeg er ikke vidende ud i markedsføringslove og ved derfor ikke om det er lovligt, men umiddelbart kan det ikke bringe mit ........ i kog.
Dette er måske fordi at jeg kun har en DAB radio fra klubben

K. Rasmussen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Rolig nu, folkens!!!!!

Jeg enig i, at det er en besynderlig måde at benytte Tilbudsavisen på, for slet ikke at tale om strategien, og jeg er da heller så sikker på markedet er tiltænkt et sådanne brug, men det må stå for egen regning, da jeg ganske enkelt kender til regelsættet for kommercielle annoncører og deres annoncer i Tilbudsavisen længere.

Det jeg i stedet synes man bør gør, hvis man finder indholdet af annoncen forkasteligt, samme gælder indhold fra andre annoncører for den sags skyld, er jo blot at ignorer forhandleren.
Man behøver jo ikke springe til telefonen, selv om forhandleren nok ellers kan fortælle dig hvad det er "rigtigt og forkert"!

-og undlad dog at bruge alle de nedsættende gloser for brancemedlemmet bag, det tjener intet formål!

God weekend til alle!

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Jeg vil helst ikke blande mig i denne tråd men jeg kan ikke lade være.

Det findes 2 slags reklamer/annonce som en almindelig forbruger vil huske: (eller nærmere sagt det findes 2 slags reklametyper som påvirker forbrugerens nysgerrighed)

1: En rigtig god reklame/annonce.

2: En rigtig dårlig reklame/annonce.

Uanset om man er tilhængere af den omtalte reklame/annonce eller imod den omtalte reklame/annonce så reklamere man for producenten ved at deltage i debatten.

Jo mere man debattere denne annonce jo mere reklamere man for producenten.     

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Hvis en forhandler først skriver

( Det du skal gøre, er at ringe til HifiHusets Hotline. Jeg kan fortælle dig hvad der er allerbedst for dig. Ring 20960098, så kommer den fede lyd tilbage )

Så ringer der sku en klokke hos mig

Hvad er der nu i vejen med lidt telefonlir med hifi ?
Der er forskellige måder at sælge varer på...

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 29 Juni 2007 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

... Det kan osse være der menes HERLEV hifiklub (eller måske en swingerklub)

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Juni 2007 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Det der p***er mig af er at han kontakter mig privat og prøver at bilde mig ind at sonus faber cremona ikke fungere i ret meget andet end sonus
fabers voicing lokale og at mange har solgt dem igen grundet   det     &n bsp;Han    gør alt for at sælge mig gamut l5 uden at bruge ordene selv selvom
om det står så tydligt mellem linierne at enhver kan tyde det .

Det holder ikke

jeg ar aldrig oplevet ligende fra nogen anden sælger     jov da jeg var i egypten engang
men ALDRIG med så dyre og personlige ting som Hifi højtalere

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:
Kurt von Kubik skrev:

Med alt respekt for dig KvK  må jeg lige kravle en tur under bordet og flække af grin, for manden har jo ret...     

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 29 Juni 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:
Brian7500 skrev:
Kurt von Kubik skrev:

Med alt respekt for dig KvK  må jeg lige kravle en tur under bordet og flække af grin, for manden har jo ret...     

Ja nemli ja

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Jeg må melde hus forbi.

Annoncen ser tilforladelig ud, men hvis man bliver ringet op af en sælger der vil forklare en at det man har i forvejen er en gang skodmøg, så kan det godt ske der ryger et møgfald den anden vej.

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

I øvrigt tror jeg ikke sådan at omsætningen i klubben påden måde lader sig påvirke af ta blive nævnt her.

Enig, Klubben lider ikke overlast......og "billedet" af endnu en som har købt et anlæg i "klubben" er et metafor vi alle kender...... sådan en NAD 7240 og et sæt Dali 4B....og en Denon CD. Et fornuftigt køb mener mange.....men når man bliver voksen, så er det vel ikke det samme "klub-anlæg" man søger. Billedeggørelsen er sådan set helt ok.  

Jeg er dog ikke enig med Hifi-huset omkring at man skulle være så latterlig at spille på det samme de næste 20 år.....så er man nok en slags fornufts-entusiast....hvis ordet entusiast overhovedet kan bruges i denne sammenhæng. Et "folke-anlæg" som alle på mit kollegium havde for 15 år siden.

Havde man nu sådan et anlæg, så købte man helt sikkert også den billigere harvarti ost fra lokal-brugsen. Den kan stort set bruges til alt. Meeeeen, på et tidspunkt er flødehavartien bare ikke særlig lækker mere og penge har man fået flere af imellem hænderne. Nu er der råd til rigtig pizza-ost......måske endda en færdigkøbt Don Dario Pizza. På det tidspunkt i livet mener Levesen nok at man er moden til et rigtig anlæg som koster mere end 10.000 kr. inkl. højttalere. Det er vel ikke så slemt. 

Fred være med klubben -  og de må iøvrigt være glade for selv den negative opmærksomhed tråden her kan skabe. Som Simon havde sagt.

PS: Husk nu ikke at skode andre ved enhver lejlighed. At dømme udefra tråden, så er der stadige mange indebrændte hifi-nørder i koret, og der er som altid de samme latterlige gengangere. Det er vist ikke hifi-huset som har et problem her.  

Mvh

Brad 

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum