| Forfatter |
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
|
Med breden mener jeg, at diskanten er ca 25 cm bred. Men jeg er enig i, at du nye ML er endog meget flotte.Det må være noget der kan få adrenalinet til at pumpe i kroppen, når man ser katten hænge i panelet. Og det tyder på du har fået ejer glæde, så tillykke med dine ny erhvervelser.
MVH
|
|
|
He,he nu har jeg ingen kat, men kunne lige se problemet for ejeren med katten der trængte til at hvæsse sine kløer.....og ja så vil adrealinen først begynde at pumpe i kroppen med tanker om at aflive dyret på stedet.
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
|
Med breden mener jeg, at diskanten er ca 25 cm bred. Men jeg er enig i, at du nye ML er endog meget flotte.Det må være noget der kan få adrenalinet til at pumpe i kroppen, når man ser katten hænge i panelet. Og det tyder på du har fået ejer glæde, så tillykke med dine ny erhvervelser.
MVH
|
|
|
og forøvrigt hvilken diskant ? Sidder der en diskantenhed i en elektrostat. Det må du lige forklare lidt nærmere. Er rimelig ny på elektrostat området  __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elektrostatpanelet dækker mellemtone og diskant. Så man kan ikke sige der sidder en egentlig diskantenhed. Det betyder elementet, dækker et langt større frekvens område, og der ikke er en delefrekvens omkring 2000hz, som normalt med dynamiske enheder.Det er så en af fordelene ved elektrostater. En anden er den uhyre lave bevægelige masse.
MVH
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
fordelene er ihverfald hørbare for de spiller deundernyme pragtfuldt
Beslutningen er truffet. Jeg vil imorgen bestille 1. sæt ML Vantage i Dark Cherry. 
Det er en speaker som flytter grænser. Hør den og du vil opleve en musiknydelse som du ikke troede var muligt.
NB. Hvis du da kan lide at højttaleren forsvinder i lydbilledet __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Wipeout Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 08:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
tillykke med dem!
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, jeg siger tak Wipeout __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Henrik.E Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
tillyke hvis du har bestilt dine højttaler men ellers lige et råd du skulle lytte til Neepers nye højttaler først den forsvinder i lydbilledet og spiller bare godt
|
| Til top |
|
| |
Wipeout Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
så kommer der da også snart nogle fine billeder?
er det ikke svært at få sådan nogle banditter til at passe indretningsmæssigt i stuen?
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wipeout skrev:
|
så kommer der da også snart nogle fine billeder?
er det ikke svært at få sådan nogle banditter til at passe indretningsmæssigt i stuen?
|
|
|
De virker meget diskrete med de beskedne mål H: 144 B: 27 D: 41 cm (subben) og med det perforerede panel, hvor man kan se igennem virker de faktisk ikke voldsomme. Nu har jeg jo også stuen til dem . Behøver jeg at fortælle at finishen er tæskeflot og ren hightech.
Se iøvrigt min tråd under mit isenkram __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
batman40år skrev:
tillyke hvis du har bestilt dine højttaler men ellers lige et råd du skulle lytte til Neepers nye højttaler først den forsvinder i lydbilledet og spiller bare godt
|
|
|
Havde faktisk Neepers speakers i tankerne, men har valgt den delikate elektrostat lyd som jeg er blevet temmelig afhængig af. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juli 2007 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Konklusjon Martin Logan Vantage kombinerer det beste fra to verdener og smelter det sammen til rent gull. En høyttaler som ligger så nær opp til sin dobbelt så dyre slektning i ett og alt, unntatt prisen, er sjelden vare. Det samme er lydkvaliteten som virkelig er befriende blottet for farvninger og betoninger. Skal man høre musikkens sjel, er det få høyttalere som blottstiller den på samme måte som Vantage. En av de aller beste høyttalerne i sin klasse, og en åpenbaring å lytte til. 4
Et uddrag fra testen i Lyd og billede Norge:
http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=79291&kategori=65 &testid=2265&p=62
Og jeg deler samme oplevelse __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 07 Juli 2007 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
audio consullt har ML SUMMIT TIL 55.000.-
__________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juli 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
diamondduck skrev:
| audio consullt har ML SUMMIT TIL 55.000.- |
|
|
For et sæt ? eller
Har været inde på audioconsult.dk. Der er et sæt til 117500,- som er solgt så hvor har du det fra ? En Summit til 117500/sæt er nu heller ikke billigt __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 07 Juli 2007 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
DET VAR ET SÆT.ET FEJLKØB.SPILLET I 3md. 24/7 mens han var ude at rejse.står som ny De er vist ikke solgt,men anders er lige gået på ferie i 3
uger
__________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juli 2007 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
diamondduck skrev:
DET VAR ET SÆT.ET FEJLKØB.SPILLET I 3md. 24/7 mens han var ude at rejse.står som ny De er vist ikke solgt,men anders er lige gået på ferie i 3 uger |
|
|
Det var deundernyme billigt. Dem skal jeg have !! he, he
Det er ikke noget de annoncerer med på Deres hjemmeside
Nej, hvis man havde rummet til dem var de klart oplagte til den pris __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 07 Juli 2007 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
Men hvad er ulemperne ved en elektrostat ?
Jeg har svært ved at finde dem efter dette bekendskab med de nye ML modeller. Meget er sket siden de første CLS'er
|
|
|
Godt at høre at du er glad for dine Vantager
Hvornår og på hvad har du hørt CLS?
...og hvad er der sket siden med elektrostatpaneler? __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |