|
For at forenkle tråden lidt, og det jeg mener med tråden, så kunne jeg også spørge:
Kan du huske hvilke anlæg, som er det DU referere til, hvis/når jeg skulle snakke alle de forskellige hifi parmetre/metaforer?
Når jeg tænker tilbage på det jeg selv har haft, så har jeg flere gange fået "a-haaaaa, den er lige i skabet" oplevelse. Men efter noget tid, og mange stykker musik var røget igennem anlæget, så var der for meget der manglede, i forhold til de referencer som jeg sammenlignede med.
Så derfor har jeg min ypperste lyd-reference, fra flere forskellige anlæg og de oplevelser de gav.
Nu har jeg ikke prøvet en super-duper forforstærker til mit eget setup, så jeg kan ikke vide hvad jeg går glip af. Men ellers ligger mit nuværende setup, meget mere på det gode kompromis smalle vej. Jeg skal ikke kunne udelukke det, men jeg tror simpelthen ikke, at det perfekte anlæg (for mig) findes.
Men tager jeg alle mine referencer og lægger sammen, så er jeg meget tæt på nu 
Men der er jo også en pris for den gode gengivelse. Og spørgsmålet er så, hvor tæt man vil på de ringe optagelser?? For dem er der MANGE af 
|