Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 19:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Spørgsmål til småbørnsfamilierne (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
puffin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

Takker alle sammen for jeres svar, det er virkelig herligt at se så mange gode svar... bare fortsæt

CHHT -> Glæder mig til at se de nye billeder, er vild med stuen, som den ser ud nu, og det er altid interessant med nye billeder

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 09:18 | IP-adresse registreret  

Hvad er børn ?
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
Hvad er børn ?

Det er godt at du ikke ved det, vi har rigeligt i dig  ... tænk når der kommer en Bojer JR ... åh gru

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Fyn
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

Alex got it. Vore børnebørn har blot fået at vide at det rør man ikke. på samme måde når der severes får de samme service som de voksne. Og de slår ikke flere dyre glas i stykker end voksne.

Problemerne opstår vel hvis der kommer besøg af "ka du så lade være opdragne børn" for de lader sgutte være. 

Og så lige en passe på. Vor ML331 står frit på gulvet og kommer lille tarzan med 120 km i timen (og det gør han) kan han slå sig fordærvet. Så afdækkes med et tæppe.

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

Buddy skrev:
Alex E Nielsen skrev:

Der er ikke noget problem med børn's indstilling til det øvrige inventar, problemet er forældrene som enten tro at børn selv kan klare "problemet" eller også ser forældrene barnet som en tidsindstillet bombe som bare venter på at smadre alt omkring sig.

Problemet er forældre som ikke opdrager deres børn, andet er der ikke i det.

Min egen datter på 2,5 år har lært ikke at pille. Hun kommer pænt og spørger farmand om hun må høre "Åh Abe etc." på de store højtalere. Som hun står der med CD'en i hånden og bedende øjne får hun selvfølgelig altid lov. Underligt nok spørger hun aldrig om hun må høre sin musik på vores (billige) snurre rundt anlæg?!?

Problemet opstår når man får andres umulige unger på besøg. Så er det satans svært at holde masken overfor forældrene som f.eks. ikke syntes det gør noget, at deres djævleyngel sætter fedtede fingre på min CD samling.

P.S. Børnene kan selvfølgelig ikke gøre for at deres forældre aldrig har sat grænser for dem.

Alex har ret, men det er hårdt arbejde og man skal være der hver gang den lille får lyst til at undersøge. Da vi fik min søn som nu er 4 år, lavede vi ikke om på noget. Jo, sikringer i vinduerne og lignende.

Mine rørforstærkere (som bliver temmelig varm) står inde bag en låge (det gjorde de allerede inden pga. WAF. Effektforst. ligner en gammel brødrister fra det hedengangne DDR) , men min pladespiller er ikke gemt væk og min plader/cd'er/dvd'er er også indenfor rækkevidde. 

Nogle børn er mere nysgerrige end andre og nogle gange skal man gentage en million-million gange inden de accepterer det.

Buddy: Hvis jeg har børn på besøg der begynder at terrorisere mit hjem, så får de (børnene) ren besked også selv om forældrene er der ;o). Børn kan sagtens finde ud af at der gælder andre regler hos mig end hjemme hos forældrene og forældrene accepterer det.

Hæh vi har holdt børnefødselsdag med 16 unger fra børnehaven to gange nu uden ulykker og uden at gemme noget væk.

mvh

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

Jonas bojer skrev:
Hvad er børn ?

Det er godt at du ikke ved det, vi har rigeligt i dig  ... tænk når der kommer en Bojer JR ... åh gru

Loll det samme siger kæresten sku  

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Januar 2004 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
Alex E Nielsen skrev:

Jonas bojer skrev:
Hvad er børn ?

Loll det samme siger kæresten sku  

Jeg synes at du skal gøre brug af dit slogan -og du vil opdage at børn og hifi sagtens kan forenes.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

jetz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 10:25 | IP-adresse registreret  

Den sad lige i skabet
Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes