| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buddy skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
Der er ikke noget problem med børn's indstilling til det øvrige inventar, problemet er forældrene som enten tro at børn selv kan klare "problemet" eller også ser forældrene barnet som en tidsindstillet bombe som bare venter på at smadre alt omkring sig.
Problemet er forældre som ikke opdrager deres børn, andet er der ikke i det.
|
|
|

Min egen datter på 2,5 år har lært ikke at pille. Hun kommer pænt og spørger farmand om hun må høre "Åh Abe etc." på de store højtalere. Som hun står der med CD'en i hånden og bedende øjne får hun selvfølgelig altid lov. Underligt nok spørger hun aldrig om hun må høre sin musik på vores (billige) snurre rundt anlæg?!?
Problemet opstår når man får andres umulige unger på besøg. Så er det satans svært at holde masken overfor forældrene som f.eks. ikke syntes det gør noget, at deres djævleyngel sætter fedtede fingre på min CD samling.  
P.S. Børnene kan selvfølgelig ikke gøre for at deres forældre aldrig har sat grænser for dem.
|
|
|
Alex har ret, men det er hårdt arbejde og man skal være der hver gang den lille får lyst til at undersøge. Da vi fik min søn som nu er 4 år, lavede vi ikke om på noget. Jo, sikringer i vinduerne og lignende.
Mine rørforstærkere (som bliver temmelig varm) står inde bag en låge (det gjorde de allerede inden pga. WAF. Effektforst. ligner en gammel brødrister fra det hedengangne DDR) , men min pladespiller er ikke gemt væk og min plader/cd'er/dvd'er er også indenfor rækkevidde.
Nogle børn er mere nysgerrige end andre og nogle gange skal man gentage en million-million gange inden de accepterer det.
Buddy: Hvis jeg har børn på besøg der begynder at terrorisere mit hjem, så får de (børnene) ren besked også selv om forældrene er der ;o). Børn kan sagtens finde ud af at der gælder andre regler hos mig end hjemme hos forældrene og forældrene accepterer det.
Hæh vi har holdt børnefødselsdag med 16 unger fra børnehaven to gange nu uden ulykker og uden at gemme noget væk.
mvh __________________ Med venlig hilsen
"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
|