| Forfatter |
|
Peiter Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
Peiter skrev:
don dario skrev:
| ok hvordan er de magnepaner? har ikke hørt den model.. den benchmark er god.. en klassiker. MVH Don |
|
|
Godt spørgsmål Du er da velkommen til at høre dem hos mig på et tidspunkt, ellers kan du nok høre dem hos HiFi4You i Esbjerg hvor de sælges (som det eneste sted i DK).
|
|
|
Ok jamen det vil jeg da gerne en dag hvor jeg kommer forbi Sjælland:-) Tak
MVH Don |
|
|
Du sender bare en PB så finder vi ud af det Jeg har i øvrigt haft fat i Rene og bestilt 3 stk. Cool dampers ... __________________ Digital: Lenovo U510 ---> Slimdevices Transporter® ---> Metrum Octave mk1
Forstærker: Vincent SV-238MK
Højttalere: Aurum Cantus Harmony
Kabler: NLE
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peiter skrev:
don dario skrev:
Peiter skrev:
don dario skrev:
| ok hvordan er de magnepaner? har ikke hørt den model.. den benchmark er god.. en klassiker. MVH Don |
|
|
Godt spørgsmål Du er da velkommen til at høre dem hos mig på et tidspunkt, ellers kan du nok høre dem hos HiFi4You i Esbjerg hvor de sælges (som det eneste sted i DK).
|
|
|
Ok jamen det vil jeg da gerne en dag hvor jeg kommer forbi Sjælland:-) Tak MVH Don |
|
|
Du sender bare en PB så finder vi ud af det Jeg har i øvrigt haft fat i Rene og bestilt 3 stk. Cool dampers ... |
|
|
Ok jamen det var en rigtigt god ide.. det bliver også rost verden over.. Du sku se hende damen der laver dem!! UHA.... hvis hun kunne købes..haha
Hvor mange rør sidder der i den thorhauge?
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
nhj4 skrev:
don dario skrev:
Ja jo ældre man bliver så..... øh..... haha..
Jamen hva er det for en cd spille og hva rør sidder i?
<span style="color: rgb(0, 0, 255);">Det er en Audio Node CD 2 total modifiseret, røret er et Simens ECC81 med sorte anoder  </span>
MVH
Don |
|
|
|
|
|
Uha den siemens rør er gode.. de koster også lidt.. (men så længe det ikke er et mached pair 803:-)
ja de er ikke så tosset en da, har 3 og det ene er med sort anode man små anoder + et anet

Du ska da bare have sådan et par Eat cool dampere så!! DE VIRKER!!
MVH
Don |
|
|
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
<div style="text-align: center;">
don dario skrev:
nhj4 skrev:
don dario skrev:
Ja jo ældre man bliver så..... øh..... haha..
Jamen hva er det for en cd spille og hva rør sidder i?
<span style="color: rgb(0, 0, 255);">Det er en Audio Node CD 2 total modifiseret, røret er et Simens ECC81 med sorte anoder  </span>
MVH
Don |
|
|
|
|
|
Uha den siemens rør er gode.. de koster også lidt.. (men så længe det ikke er et mached pair 803:-)
<span style="color: rgb(0, 0, 255);">ja de er ikke så tosset en da, har 3 og det ene er med sort anode man små anoder + et anet</span><span style="color: rgb(0, 0, 255);"></span><span style="color: rgb(0, 0, 255);"> </span><span style="color: rgb(0, 0, 255);"></span><span style="color: rgb(0, 0, 255);"> </span><span style="color: rgb(0, 0, 255);"></span><span style="color: rgb(0, 0, 255);"></span>Du ska da bare have sådan et par Eat cool dampere så!! DE VIRKER!!
MVH
Don |
|
|
|
|
|
forstod den med sort anode med ikke det andet du skrev.. så ska du bare have sådan tre Eat Cool Dampere:-)
Ej ville gerne have dine siemens rør.
Hva måtte du slippe for dem?
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
nhj4 skrev:
|
|
|
forstod den med sort anode med ikke det andet du skrev.. så ska du bare have sådan tre Eat Cool Dampere:-)
Det kan jeg ikke huske der er længe siden jeg købte dem.
MVH
Don |
|
|
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
don dario skrev:
nhj4 skrev:
|
|
|
<span style="color: rgb(0, 0, 255);">Det kan jeg ikke huske der er længe siden jeg købte dem.</span>
MVH
Don |
|
|
|
|
|
ok.. men hvis du vil sælge dem billigt så sig til...hehe
Har lige købt nogle Tungsram ecc 82(nos).. så nu må jeg se om de er til noget eller!
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |