Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 04:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: NAD, Denon eller Harman Kardon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

MartinP skrev:

Hans J skrev:
Onkyo TX-SR 505 her €285

Onkyo TX-SR 674E her €459

Onkyo DV-SP 404 E her €176

DV-SP 404 E middel DVD-afspiller, som har HDMI og opskalering.

Shoppen jeg henviser til er ikke den billigste, men det er tæt på og der er da en del som har gode erfaringer med den.
Læge mærke til du kan angive "ønskepris" (wunschpreis), hvilket du ofte kan spare noget der ligner fragten på det samlede tilbud.

Enhederne fåes både i sølv og sort, har ikke lige taget højde for det i links, men du kan jo selv lige finde dem derinde.

Jeg købte min 674 hos medianess, de var ekstremt hurtige til levering og så kan betale via paypal.
Desværre er de et par hundrede kroner dyre per enhed p.t., men de ændre sig hele tiden de priser :)

Hmm jo mere jeg ser på den 674´er jo grimmere syns jeg den er. Syntes virkelig ikke at den er ret køn. Jeg tror lige at jeg sender min fætter som bor i Aarhus ud og kigge den an.

Men den der TX-SR605 er det efterfølgeren til 674´eren?

Hva´ faen skal du genere min Onkyo

Indrømmet den er ikke fotogen, men in real life er den faktisk slet ikke så grim, den er ganske pæn synes jeg. "Knækket" er slet ikke så markant.

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

MartinP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Februar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

zirio skrev:

www.hifi-hammeren.dk

Jeg ville anbefale dig en fra Onkyos nye serie..Onyko TX-sr605 eller 705, 805...

Men ellers kan jeg også anbefale NAD..Hvis du vil have power, vælg NAD...Jeg har selv haft en, og var aldig skuffet, men "nobody is perfect"...Som også nævnt i overstående, så er det irretterende det med susen i højtalerne!..Og den er ikke særlig "shinny",men den kan trække nogle rimelig store højtalere, men hvis du ikke har super mange penge, så er det helt sikkert en mulighed!..

Men jeg ville nok vælge en fra Onykos nye serie!..

mvh Zirio

Har også sat og kigget en til på den nye serie, de er nu også meget kønnere end den gamle. Og så har de jo også alt hvad hjertet kan begærer af funktioner. Tror såmænd også at jeg vil få power nok i en Onkyo, da mine højtalere er forholdsvis nemme at trække.  Og NAD har jo heller ikke HDMI som jeg meget gerne vil have.

Til top Vis MartinP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MartinP

MartinP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Februar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Hans J:

Hehe på det billede der er en faktisk ikk så gal igen. Men hvis jeg skal have en Onkyo bliver det fra deres nye serie.

Laver de ikk andre DVD´er end den der du linkede til først? Skal bruge en der kan æde alt, helst kodefri, og det tror jeg ikk den der er.

Til top Vis MartinP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MartinP

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 13:01 | IP-adresse registreret  

Måske denne? http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=3093

Det er en Special Edition af sr5400 - forgængeren for sr5600! Den er opgraderet på stereo-siden, så den skulle spille som den noget større sr7400 (nu sr7600). Jeg har den selv og den er jeg tilfreds med - den spiller et sæt b&w cdm7se ret fint!

Måske du kan forhandle lidt om prisen? jeg gav 5600kr for min, som er ved at være 1½år gammel.

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

MartinP skrev:

Hans J:

Hehe på det billede der er en faktisk ikk så gal igen. Men hvis jeg skal have en Onkyo bliver det fra deres nye serie.

Laver de ikk andre DVD´er end den der du linkede til først? Skal bruge en der kan æde alt, helst kodefri, og det tror jeg ikk den der er.

http://www.idealo.de/preisvergleich/ProductCategory/1561F167 302.html

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes