Forfatter |
|
Mofo68 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 28 December 2007 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
urte skrev:
de passer vel meget godt til din stue |
|
|
Nej de gør ej Urte  ,farven på dem matcher faktisk ikke noget af alt det andet jeg ejer  Men nu har jeg ikke en kone/kæreste mere at tage hensyn til...Så jeg tænkte,lyden må komme i første række  Men det ser faktisk ikke så ringe ud endda. __________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|
urte Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 28 December 2007 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tænkte på lyden, hvem fanden tænker på udseendet  __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 28 December 2007 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey Mofo68, det ser topnice ud herfra... hehe. Jo jeg kender da storebroderen og den gør jobbet til UG.
Hvordan fungerer subben i sammenhængen, jeg tænker her på hvor den deler og hvor dybt den går og endvidere hvordan de to højttaler og sub samarbejder?
Skal vi forresten ikke have et samlet oversigtsbillede af herlighederne?
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2007 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
urte skrev:
jeg tænkte på lyden, hvem fanden tænker på udseendet  |
|
|
HaHa  ...Din gamle ræv...lige mine ord  ....Men jo,lyden er fremragende,samt basporten sidder foran,STORT plus,når jeg nu ikke har så meget plads at gøre godt med. __________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2007 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hey <span ="bold">Mofo68,det ser topnice ud herfra... hehe. Jo jeg kender da storebroderen og den gør jobbet til UG.Hvordan fungerer subben i sammenhængen, jeg tænker her på hvor den deler og hvor dybt den går og endvidere hvordan de to højttaler og sub samarbejder?Skal vi forresten ikke have et samlet oversigtsbillede af herlighederne?</span>
|
|
|
Heysan....Jeg har brugt stort set hele dagen på at finde de instillinger på subben så det bare fungerer optimalt...Som sagt lyder det bare helt rigtigt nu  ...Men jeg har oz kun haft nogle Dali 2002 se et eller andet i flere måneder...Men jo,det hele går op i en større enhed nu!!
Billedet kommer på imorgen,nu tar jeg mig en sjus,og lytter til noget BlUUUUeeeSsssss hehe __________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger

|
Sendt: 30 December 2007 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver nok en Sjus der holder helt ind i det nye år  ..Hold kæft det lyder herligt,nok det bedste hifi køb jeg indtil nu har gjort!!!...Tror bestemt ikke det er den sidste jmlab højtaler jeg har stående i mit hjem  Undskyld GamuT phi5  ..Men jeg synes der lige er en klasse til forskel,også fra en stander højtaler...Jeg er i himlen(Musik mæssigt hehe) __________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger

|
Sendt: 18 Januar 2008 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja...Så skete det jeg ikke havde regnet med ville ske,min Audia Flight cd two er SOLGT  ,Solgt fordi jeg vil prøve noget nyt!!...Og da tilbudet kom,slog jeg til  ....Modtager den iaften,og der skal nok komme billeder af dyret.
Kan røbe,at der indgår A5 i navnet...Og det har ikke en skid med Audi at gøre
Edit: Efter at have lyttet til min MF i nogle timer nu,er det bestemt ikke et bytte jeg har fortrudt..Hold da op et jerngreb den præsterer __________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger

|
Sendt: 19 Januar 2008 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|