Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 17:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Abrahamsen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
texe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 01 August 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Lækker lille detalje.

Front.

Hæftig spejleffekt.

Volume.

Til top Vis texe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af texe

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 01 August 2007 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

texe skrev:
Jeg modtog min Abrahamsen V2.0 i dag. Er du færdig hvor er den tung! Det er kram. Ingen tvivl om det. Flot finish med mange lækre detaljer.

Til dato den flotteste forstærker jeg har set.

Jamen, der kan jeg følge dig. Var forbi Elmut.... i Herlev forleden. Der har de den stående. Finish og byggekvalien var sq i orden (nogen har sagt at det er en rasleæske og løs front ect., det kan jeg slet ikke genkende). Også vægten er i ordennnnnnnn (min brok, min brok)

Jeg hørte anlægget kort derude, i larm og alt muligt andet. Der er ingen tvivl om at den kan meget. (nu går jeg selv og tæller på knapper)

texe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 August 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Jeg tror de fleste, og dette er inklusiv jeg selv, refererer til bl.a. skuffen på cd-afspillere. Det virker byggemæssigt ikke helt så kompromisløst som man kunne forvente. Når man bruger så mange penge skal selv de små detaljer være i orden. De fleste udstillingsmodeller kunne også godt bruge en fugtig klud og en støvsugning

Jeg blev meget overrasket over vægten af forstærkeren. Fy for satan hvor er den tung. Hvis den spiller som den vejer, så er der ingen tvivl om at jeg har for 10.000 kr. sort guld stående på min hylde

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 August 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Det ser godt ud! Keep us updated 

texe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 August 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Hvor i al verden får jeg fat på en fjernbetjening som virker til forstærkeren? Fandeme nej om jeg gider rejse mig hver gang jeg skal justere volumen 

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 August 2007 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Er der ikke en med? En solid metal en af slagsen endda. 

texe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 August 2007 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Nix. Det følger kun med til CD-afspilleren.

Kan man ikke købe separte remotes?

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 August 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Der skal følge en med til forst.  Så det må være en fejl.
Det står der i hvert fald på hjemmesiden.
http://www.vseries.no/

texe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 August 2007 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

I manualen står er der godt nok et billede af remoten samt en beskrivelse af de forskellige knapper.

Men! Der står på første siden i manualen "the contents of the carton". Herunder er remoten ikke nævnt, kun forstærker, strømstik, manual og en ekstra sikring.

What the bloody hell is goin on?

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 02 August 2007 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

hej, på elgigantens egen hjemmeside står der at fjenbetjeningen er kombatibel med resten af produkterne i serien, så der burde da være en...

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000nbk1z2sA?ProductID=No nD4QFHkVYAAAEQSIFxezR7&CatalogCategoryID =

texe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 August 2007 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Jeg vender tilbage med nyt når jeg er blevet klogere.

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 August 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Som jeg ser det på Abrahamsens hjemmeside er forstærkeren med remote. Så det er en tur til Elgiganten

Btw: Den amp. du fik. Lagde du mærke til om emballagen var "ny" eller har været brudt. Kan jo være en model der er returneret og så er remoten beklageligt "glemt"

Sådan noget har jeg prøvet før

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 August 2007 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

jep, det sidste kunne være årsagen, selvom det forhåbentligt mere skyldes en lapsus i logistikken.

texe, tillykke med din nye forstærker. Den er jeg ret sikker på, du bliver ved med at være glad for.

Mht. kvaliteten af de valgte knapper på både cd og V2,0 håber jeg så inderligt, at de oplevelser jeg har haft med demo-apparater i butikkerne, alene skyldes usædvanligt hårdhændet behandling af en eller anden person, som af uransagelige grunde ikke har brudt sig om kombinationen af guld og akryl.  Udseendet er i mine øjne spot on, og lyden fra den korte demo jeg har fået, gav indtryk af ganske kapable evner.

Mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

texe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 August 2007 kl. 00:43 | IP-adresse registreret  

Emballagen VAR brudt da jeg modtog varen og da jeg spurgte ind til det i varerudleveringen, forklarede ekspedienten at han havde åbnet den fordi han ville tjekke at alt var som det skulle være. Jeg tjekkede derfor ikke selv efter før jeg kom hjem, og gik faktisk ud af butikken sigende til mig selv: "sikke god service, det var pænt af ham ekspedienten at tjekke varen"

Jeg nåede som sagt hele vejen hjem før jeg opdagede manglen, og har netop skrevet en mail til El-Giganten. Hvis de nægter at udlevere en remote ved jeg ikke ikke hvad jeg skal stille op?

Det skal siges at jeg tjekkede forstærkeren grundigt efter for tegn på anvendelse netop pga. den brudte forsegling. Den er fuldkommen pletfri og der er ikke engang en fedtfinger på den. Ellers havde de også fået den lige tilbage i synet igen

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 August 2007 kl. 00:46 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
Mht. kvaliteten af de valgte knapper på både cd og V2,0 håber jeg så inderligt, at de oplevelser jeg har haft med demo-apparater i butikkerne, alene skyldes usædvanligt hårdhændet behandling af en eller anden person, som af uransagelige grunde ikke har brudt sig om kombinationen af guld og akryl.  Udseendet er i mine øjne spot on, og lyden fra den korte demo jeg har fået, gav indtryk af ganske kapable evner.

Mvh Brok

Tror du prøvede en gennemtæsket model. Den jeg kiggede på var helt i orden. Ingen løse knapper eller løs front ect.

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 August 2007 kl. 00:48 | IP-adresse registreret  

texe skrev:
Emballagen VAR brudt da jeg modtog varen og da jeg spurgte ind til det i varerudleveringen, forklarede ekspedienten at han havde åbnet den fordi han ville tjekke at alt var som det skulle være. Jeg tjekkede derfor ikke selv efter før jeg kom hjem, og gik faktisk ud af butikken sigende til mig selv: "sikke god service, det var pænt af ham ekspedienten at tjekke varen"

Jeg nåede som sagt hele vejen hjem før jeg opdagede manglen, og har netop skrevet en mail til El-Giganten. Hvis de nægter at udlevere en remote ved jeg ikke ikke hvad jeg skal stille op?

Det skal siges at jeg tjekkede forstærkeren grundigt efter for tegn på anvendelse netop pga. den brudte forsegling. Den er fuldkommen pletfri og der er ikke engang en fedtfinger på den. Ellers havde de også fået den lige tilbage i synet igen

A hva for en fisk.  Det er sq ned i fjæset på dem. En remote skal der være. Sq en lam undskyldning i mine ører

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 03 August 2007 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

Det er da den vildeste overflade den amp den har !
Tillykke med den. Er lyden fra den ligeså lækker ?

Der er ikke andet for at du må ned og skrue bissen på hvis ikke de vil som du vil med den remote, men de er sikkert flinke, og siger at det er deres fejl, når du konfronterer dem med problemet. Man skal ikke male fanden på væggen for hurtigt. Det har jeg måttet sande et par gange. Så indtil andet er bevist, er de bare flinke mennesker der vil hjælpe dig.

EDIT : Ser overfladen på volumeknappen ud som på billede 4 ? Eller er det billedet der snyder med overfladen "henad" den ?

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted

texe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 August 2007 kl. 00:57 | IP-adresse registreret  

Scatcat:

Lad os se hvad de svarer. Hvis de ikke hoster op, får de høvl.

Nobody:

Du har ret. Jeg afventer pænt svar fra deres serviceafdeling. Hvis de ikke makker ret, har jeg tænkt mig at sende Abrahamsen en mail og klantre Giganten for ikke at leve op til den kvalitet og standard Abrahamsen står for.

Lyset får slibningen til at se meget voldsom ud på billedet, men ellers passer det meget godt. Knapperne er for fede.

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 August 2007 kl. 01:03 | IP-adresse registreret  

texe. EG har 30 dages fuld returret, hvis de mod forventning skulle stille sig på tværs ift at få remoten med.

Mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 03 August 2007 kl. 01:16 | IP-adresse registreret  

texe skrev:
Scatcat:

Lad os se hvad de svarer. Hvis de ikke hoster op, får de høvl.

Nobody:

Du har ret. Jeg afventer pænt svar fra deres serviceafdeling. Hvis de ikke makker ret, har jeg tænkt mig at sende Abrahamsen en mail og klantre Giganten for ikke at leve op til den kvalitet og standard Abrahamsen står for.

Lyset får slibningen til at se meget voldsom ud på billedet, men ellers passer det meget godt. Knapperne er for fede.

Så den ser ikke ud som om den er drejet med en sløv platte ? For det gør den på billedet. Men den er sikkert lækker og forgyldt in real life

EDIT : Du har 2 nulremænd til at ligge foran terrassedøren Jeg er vild med den overflade

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes