| Forfatter |
|
texe Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 401
|
| Sendt: 01 August 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækker lille detalje.  Front.  Hæftig spejleffekt.  Volume.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 01 August 2007 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
texe skrev:
Jeg modtog min Abrahamsen V2.0 i dag. Er du færdig hvor er den tung! Det er kram. Ingen tvivl om det. Flot finish med mange lækre detaljer.
Til dato den flotteste forstærker jeg har set.
|
|
|
Jamen, der kan jeg følge dig. Var forbi Elmut.... i Herlev forleden. Der har de den stående. Finish og byggekvalien var sq i orden (nogen har sagt at det er en rasleæske og løs front ect., det kan jeg slet ikke genkende). Også vægten er i ordennnnnnnn (min brok, min brok)
Jeg hørte anlægget kort derude, i larm og alt muligt andet. Der er ingen tvivl om at den kan meget. (nu går jeg selv og tæller på knapper)   __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 01 August 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 01 August 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser godt ud! Keep us updated
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 August 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor i al verden får jeg fat på en fjernbetjening som virker til forstærkeren? Fandeme nej om jeg gider rejse mig hver gang jeg skal justere volumen
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

|
| Sendt: 02 August 2007 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ikke en med? En solid metal en af slagsen endda.
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 August 2007 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nix. Det følger kun med til CD-afspilleren.
Kan man ikke købe separte remotes?
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

|
| Sendt: 02 August 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der skal følge en med til forst.  Så det må være en fejl. Det står der i hvert fald på hjemmesiden. http://www.vseries.no/
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 August 2007 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
I manualen står er der godt nok et billede af remoten samt en beskrivelse af de forskellige knapper. Men! Der står på første siden i manualen "the contents of the carton". Herunder er remoten ikke nævnt, kun forstærker, strømstik, manual og en ekstra sikring. What the bloody hell is goin on?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 02 August 2007 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 August 2007 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vender tilbage med nyt når jeg er blevet klogere.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som jeg ser det på Abrahamsens hjemmeside er forstærkeren med remote. Så det er en tur til Elgiganten
Btw: Den amp. du fik. Lagde du mærke til om emballagen var "ny" eller har været brudt. Kan jo være en model der er returneret og så er remoten beklageligt "glemt"
Sådan noget har jeg prøvet før __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3136
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
jep, det sidste kunne være årsagen, selvom det forhåbentligt mere skyldes en lapsus i logistikken.
texe, tillykke med din nye forstærker. Den er jeg ret sikker på, du bliver ved med at være glad for .
Mht. kvaliteten af de valgte knapper på både cd og V2,0 håber jeg så inderligt, at de oplevelser jeg har haft med demo-apparater i butikkerne, alene skyldes usædvanligt hårdhændet behandling af en eller anden person, som af uransagelige grunde ikke har brudt sig om kombinationen af guld og akryl . Udseendet er i mine øjne spot on, og lyden fra den korte demo jeg har fået, gav indtryk af ganske kapable evner.
Mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 00:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emballagen VAR brudt da jeg modtog varen og da jeg spurgte ind til det i varerudleveringen, forklarede ekspedienten at han havde åbnet den fordi han ville tjekke at alt var som det skulle være. Jeg tjekkede derfor ikke selv efter før jeg kom hjem, og gik faktisk ud af butikken sigende til mig selv: " sikke god service, det var pænt af ham ekspedienten at tjekke varen"  Jeg nåede som sagt hele vejen hjem før jeg opdagede manglen, og har netop skrevet en mail til El-Giganten. Hvis de nægter at udlevere en remote ved jeg ikke ikke hvad jeg skal stille op? Det skal siges at jeg tjekkede forstærkeren grundigt efter for tegn på anvendelse netop pga. den brudte forsegling. Den er fuldkommen pletfri og der er ikke engang en fedtfinger på den. Ellers havde de også fået den lige tilbage i synet igen
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Mht. kvaliteten af de valgte knapper på både cd og V2,0 håber jeg så inderligt, at de oplevelser jeg har haft med demo-apparater i butikkerne, alene skyldes usædvanligt hårdhændet behandling af en eller anden person, som af uransagelige grunde ikke har brudt sig om kombinationen af guld og akryl . Udseendet er i mine øjne spot on, og lyden fra den korte demo jeg har fået, gav indtryk af ganske kapable evner.
Mvh Brok |
|
|
Tror du prøvede en gennemtæsket model. Den jeg kiggede på var helt i orden. Ingen løse knapper eller løs front ect. __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 00:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
texe skrev:
Emballagen VAR brudt da jeg modtog varen og da jeg spurgte ind til det i varerudleveringen, forklarede ekspedienten at han havde åbnet den fordi han ville tjekke at alt var som det skulle være. Jeg tjekkede derfor ikke selv efter før jeg kom hjem, og gik faktisk ud af butikken sigende til mig selv: "sikke god service, det var pænt af ham ekspedienten at tjekke varen" 
Jeg nåede som sagt hele vejen hjem før jeg opdagede manglen, og har netop skrevet en mail til El-Giganten. Hvis de nægter at udlevere en remote ved jeg ikke ikke hvad jeg skal stille op?
Det skal siges at jeg tjekkede forstærkeren grundigt efter for tegn på anvendelse netop pga. den brudte forsegling. Den er fuldkommen pletfri og der er ikke engang en fedtfinger på den. Ellers havde de også fået den lige tilbage i synet igen 
|
|
|
A hva for en fisk. Det er sq ned i fjæset på dem. En remote skal der være. Sq en lam undskyldning i mine ører __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da den vildeste overflade den amp den har ! Tillykke med den. Er lyden fra den ligeså lækker ? Der er ikke andet for at du må ned og skrue bissen på hvis ikke de vil som du vil med den remote, men de er sikkert flinke, og siger at det er deres fejl, når du konfronterer dem med problemet. Man skal ikke male fanden på væggen for hurtigt. Det har jeg måttet sande et par gange. Så indtil andet er bevist, er de bare flinke mennesker der vil hjælpe dig.  EDIT : Ser overfladen på volumeknappen ud som på billede 4 ? Eller er det billedet der snyder med overfladen "henad" den ?
__________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat:
Lad os se hvad de svarer. Hvis de ikke hoster op, får de høvl.
Nobody:
Du har ret. Jeg afventer pænt svar fra deres serviceafdeling. Hvis de ikke makker ret, har jeg tænkt mig at sende Abrahamsen en mail og klantre Giganten for ikke at leve op til den kvalitet og standard Abrahamsen står for.
Lyset får slibningen til at se meget voldsom ud på billedet, men ellers passer det meget godt. Knapperne er for fede.
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3136
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 01:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
texe. EG har 30 dages fuld returret, hvis de mod forventning skulle stille sig på tværs ift at få remoten med.
Mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 01:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
texe skrev:
Scatcat:
Lad os se hvad de svarer. Hvis de ikke hoster op, får de høvl.
Nobody:
Du har ret. Jeg afventer pænt svar fra deres serviceafdeling. Hvis de ikke makker ret, har jeg tænkt mig at sende Abrahamsen en mail og klantre Giganten for ikke at leve op til den kvalitet og standard Abrahamsen står for.
Lyset får slibningen til at se meget voldsom ud på billedet, men ellers passer det meget godt. Knapperne er for fede.
|
|
|
Så den ser ikke ud som om den er drejet med en sløv platte ? For det gør den på billedet. Men den er sikkert lækker og forgyldt in real life EDIT : Du har 2 nulremænd til at ligge foran terrassedøren  Jeg er vild med den overflade __________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |