| Forfatter |
|
texe Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 401
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 01:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok: Med mindre de beskylder mig for at have taget/ødelagt den og nu forsøger at hutle mig til en ny. Man ved aldrig. Nobody: Haha. Ja, det kan jeg godt se. Jeg henter støvsugeren. Da jeg er ved at flytte, har jeg ikke højtalere stående i min lejlighed, så jeg har som sagt ikke fået prøvet forstærkeren endnu, og kan ikke sige hvornår jeg får gjort det. Jeg satte dog lige strøm til, for at se om den virkede, og knapperne er en drøm at anvende. De justeres ikke på samme vis som vi kender fra alm. forstærkere. Det er som pludselig at få en bil med servostyring  Det blå LCD display er også ret sprødt og står godt til designet.
|
| Til top |
|
| |
Westergaard Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 07:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er et kendt problem i elgiganten at der ikke er fjernbetjening med, så det giver dig ikke nogen problemer. Og ja, du skal have en fjernbetjening til V1.0
Men der er ingen grund til at male fanden på væggen for du får din fjernbetjening -det eneste der kan bliver et problemer hvornår. Den har været i retordre fra abrahamsen selv, for at imødekomme efterspørgslen har man leveret produkterne uden fjernbetjening.
Men "fårk" nu det, du har din forstærker,og du lyder jo p***e godt -om du så skal vente en måned på fjernbetjeningen, er vel et mindre ligegyldigt problem...
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Westergaard skrev:
|
Det er et kendt problem i elgiganten at der ikke er fjernbetjening med, så det giver dig ikke nogen problemer. Og ja, du skal have en fjernbetjening til V1.0
Men der er ingen grund til at male fanden på væggen for du får din fjernbetjening -det eneste der kan bliver et problemer hvornår. Den har været i retordre fra abrahamsen selv, for at imødekomme efterspørgslen har man leveret produkterne uden fjernbetjening.
Men "fårk" nu det, du har din forstærker,og du lyder jo p***e godt -om du så skal vente en måned på fjernbetjeningen, er vel et mindre ligegyldigt problem...
|
|
|
Hvis det er rigtigt, burde kunden have at vide, at remoten ikke er i kartonen!
De plejer ikke at være så 'kunstige' hos El-Giganten, men det kan blive en uheldig situation for kunden...
Mvh.
Niels
|
| Til top |
|
| |
Westergaard Forum Bruger

|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
det giver ham heller ikke nogen problemer ! han får den inden så længe
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selveste Abrahamsen var tilsyneladende ikke tilfreds med remotens udseende og derfor kan disse ikke leveres. Når de nye remotes er blevet lavet, bliver de sendt ud til alle som har købt Abrahamsen elektronik. Det var EL-GIGANTENS svar til mig. Nu må vi se hvor lang tid jeg skal vente
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3136
|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
texe skrev:
Selveste Abrahamsen var tilsyneladende ikke tilfreds med remotens udseende og derfor kan disse ikke leveres. Når de nye remotes er blevet lavet, bliver de sendt ud til alle som har købe Abrahamsen elektronik. Det var EL-GIGANTENS svar til mig. Nu må vi se hvor lang tid jeg skal vente 
|
|
|
Fint svar, men det skyldes sandsynligvis som tidligere nævnt, at de ikke har kunnet følge med efterspørgslen
Mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et mindre sidespor, hvor forhandles ELEKTROKOMPANIET? Jeg er blevet helt tosset med designet på min Abrahamsen, men kunne godt tænkte mig at eje noget af det gamle, og mere old school, ELEKTROKOMPANIET?
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 08 August 2007 kl. 04:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
texe skrev:
Selveste Abrahamsen var tilsyneladende ikke tilfreds med remotens udseende og derfor kan disse ikke leveres. Når de nye remotes er blevet lavet, bliver de sendt ud til alle som har købt Abrahamsen elektronik. Det var EL-GIGANTENS svar til mig. Nu må vi se hvor lang tid jeg skal vente 
|
|
|
Nå, det var da et svar Men, om det er udseende eller efterspørgelsen, skal jeg lade være usagt. Kan tænkes at der evt. også har været problemer med forbindelse mellem remote og forstærker og de så har taget det i opløbet.
Minder mig en del om Primares problemer med deres remotes. Noget som de dog ikke ændrede på, undtagen at sende en hundedyr remote ud som skullle elliminere de problemer de havde haft. (det hjalp en del men ikke 100%).
Så jeg håber at det er derfor Abrahamsen nu "ændrer" eller andet inden de sender dem til forbrugerne. Og så vil alle være tilfredse. __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 08 August 2007 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har blot en frygt for at jeg intet hører fra El-Giganten og når jeg selv kontakter dem om en måned, har de en super undskyldning
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 08 August 2007 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
texe skrev:
Et mindre sidespor, hvor forhandles ELEKTROKOMPANIET? Jeg er blevet helt tosset med designet på min Abrahamsen, men kunne godt tænkte mig at eje noget af det gamle, og mere old school, ELEKTROKOMPANIET?
|
|
|
Rygter siger at www.odysseyaudio.dk har fået importen af dem... 
|
| Til top |
|
| |
Westergaard Forum Bruger

|
| Sendt: 08 August 2007 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
dit link virker ikke ?
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 08 August 2007 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
brug com til sidst __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2007 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik endelig prøvet min V2.0 sammen med mine nye B&W683. Det er hæftig lyd! Dog ved jeg ikke om det står for Abrahamsens eller B&Ws regning  Godt er det i hvert fald - hold da op.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2007 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Westergaard Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2007 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker 
syntes bare ikke at jeg kunne finde noget elektroponkaniet -men det var jo også kun rygter endnu..?
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2007 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan jo skrive en mail og spørge 
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2007 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min v2.0 og de tilhørende 683 har kørt non-stop siden jeg fik dem og jeg må sige, det er en fornøjelse at lytte til. De er efterhånden blevet spillet nogenlunde til. Jeg var en smule skeptisk overfor hvad man kan købe af lyd for 20.000, men gang på gang får lyden de små hår i nakken til at rejse sig! Paolo Conte's Via Con Me får min lejlighed til at dufte af ekspresso. Det er ikke sket før  Der er to tommelfingre op ad til både Abrahamsen og B&W. Det skal parantesbemærket siges at jeg stadig leder efter nogle passende kabler til udstyret, og at de pt. kører med billige Tara Labs til 49,- meteren
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 13 August 2007 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder godt texe. Og det klarer også den hårde rock?
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2007 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha, ja absolut. Nu er Death Metal en svær genre, da det på mange højtalere bliver noget kludder, men detaljegraden er helt fantastisk. Jeg er lidt spændt på hvad det vil gøre ved lytteoplevelsen at udskifte kablerne!! Har aldrig før gjort mig i dyre kabler nemlig.
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 13 August 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så det hele er dynamisk nok? Det er meget vigtig ved den slags musik.  Jammen endnu en gang tilllykke med grejet! Og lad os så se nogle samlede billeder!
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |