Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 11:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: H/K avr 8500. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Hi freak

Tja, det ser sådan ud, i mit tilfælde virkede OSD ikke, men det ville godt spille, men dagen efter var der ingen lyd, så jeg glæder mig til at høre hvorfor.

HenJ

Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Hej HenJ.

Jeg ser frem til at høre hvad det var galt med din HK for jeg kender en, som måske vil købe HK8500 i tyskland for 8000 kr.

Mvh,

Keyvan E.

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan

hifreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Hej HenJ

Vi må da håbe at at du får den snart igen det er da virkelig træls at have en nyt apparat som allerede er til reperation. Alle de test jeg har læst om den har den også fået kanon gode test og meget strømstærk. Jeg har selv lige købt mig en Marantz og den er jeg også bare kanon glad for. Håber du snart får din harman igen

Til top Vis hifreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifreak

-=HYP=-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Jeg kender ikke så meget til h/k´s samlekvalitet , men da min brændte af ( er sikker på , at det var strømforsyningen) , så valgte jeg at købe min næste lokalt.

Jeg benyttede mig af mine 14 dages returret på internetkøb , og fik en lokal forhandler til at hente den hjem - så hvis der bliver noget bøvl med den jeg har nu , så er det bare at gribe knoglen , og få en serviceman til at kigge på den.

Men det er sq trist , når man har fået nyt grej , og så l**tet brænder af - Jeg er sq glad for , at jeg ikke købte den i Tyskland

HenJ jeg håber du snart får din retur - for når man først har haft 8500´eren , så er den svær at undvære

Til top Vis -=HYP=-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -=HYP=-

mer156
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Så har jeg været heldig, min var der ikke noget galt med, der var kun lang ventetid

Til top Vis mer156's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mer156

Madhouse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Selvom du købte den i Tyskland, har HK så ikke en garantiordning der dækker i hele Europa? Ved at bl.a. Pioneers dækker i hele Europa, så hvis man har købt noget i Tyskland kan man bare få det fikset hos et autoriseret værksted i Danmark. 
Til top Vis Madhouse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madhouse

-=HYP=-
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Januar 2004 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Måske..Jeg ved det ikke.

Men jeg ved , at hvis min forstærker brænder af igen , så er det min lokale forhandler , der kontakter H/K danmark.

Hvorimod ved audiosound , så skal den retur til det sted , hvor de har købt den , og så igen retur til den pågældne importør i det land.

Dette er hvad jeg har fået fortalt - hvis det er forkert , så korriger mig venligst  

Hygge

MJ

HansC.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 06:21 | IP-adresse registreret  

Madhouse skrev:
Selvom du købte den i Tyskland, har HK så ikke en garantiordning der dækker i hele Europa? Ved at bl.a. Pioneers dækker i hele Europa, så hvis man har købt noget i Tyskland kan man bare få det fikset hos et autoriseret værksted i Danmark. 

NIX!

Køber du h/k i DE skal udstyret til DE for rep.

/HC

Til top Vis HansC.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HansC.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

HansC. skrev:

Madhouse skrev:

NIX!

Køber du h/k i DE skal udstyret til DE for rep.

/HC

det er nemlig helt korrekt...

mig bekendt, så er en af hovedårsagerne til at harman sænkede priserne i dk, at de ville stoppe importen fra bl.a tyskland.

og det er vel fair nok. eftersom en stor del af de H/K produkter i har stående derhjemme er delvist udviklet i DK.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Januar 2004 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

Hej der H/K drengene.

Min er heldigvis købt i glostrup så den bliver i dk.

Faktisk er det hos "EXPERT" jeg købte den, og hold nu fast, det er ikke en sædvanlig Expert butik, de har nemlig rigtige kabler (supra-nordøst osv) og andet rigtigt udstyr, faktisk trode jeg at det var 'just another fonabikx' MEN det var det ikke:-) og det er ikke deres skyld at den ikke virker så godt, så lidt ros til EXPERT i Glostrup skal de da ha'.

(de hentede den selføglig, og kommer sikkert tilbage med den igen;-)

Mvh HenJ

Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 17:03 | IP-adresse registreret  

ja de der usædvanlige Expert butikker kender jeg godt. Der ligger som bekendt også en i Varde.
Min forstærker er købt i Expert på Nørrebrogade. Men jeg savner nogle flere butikker af den slags her i nærheden, vi har kun KT Radio (og klubben) og selv om det er en god butik, så kunne det være rart med lidt mere konkurrence. og flere steder at bruge sin fritid på, der er jo grænser for hvor længe man kan gå rundt i en butik inden personalet begynder at kigge efter en.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Januar 2004 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Hej W.

Og selvom at jeg bor i kbh og her er RIGTIGT mange HI-FI shops er der faktisk kun et par stykker der er RARE at komme i, de fleste vil jo bare sælge noget udstyr, så når man finder een hvor man kan tillade sig at spørge meget og stadigvæk får et behalig svar, ja så virker de jo som fluepapir, og køber man nok, giver de jo nok kaffe en dag.

PS; man skal jo nok ikke undervudere internettets magt, jo flere der brokker sig over dårlig service jo hurtigere må de vel oppe sig, ellers mister de jo kunder.

HenJ

HansC.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Januar 2004 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

HenJ skrev:
Faktisk er det hos "EXPERT" jeg købte den, og hold nu fast, det er ikke en sædvanlig Expert butik, de har nemlig rigtige kabler (supra-nordøst osv) og andet rigtigt udstyr, faktisk trode jeg at det var 'just another fonabikx' MEN det var det ikke:-) og det er ikke deres skyld at den ikke virker så godt, så lidt ros til EXPERT i Glostrup skal de da ha'.

(de hentede den selføglig, og kommer sikkert tilbage med den igen;-)

Jeps - Expert, Glostrup er en seriøs butik - de skiller sig klart ud fra FONA/Fredgaard/Electric City osv. 

/HC

-=HYP=-
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Januar 2004 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Den jeg har nu , er også blevet bestilt hjem af Expert i Fredericia.

Dette er nu ikke en butik , som jeg er vildt begejstret for  , men de kunne skaffe mig en H/K til en ok pris.

Jeg købte også mine Ixos kabler derude i sin tid.

En ting er sikkert , jeg benytter mig ikke af en internetbutik næste gang jeg køber udstyr - Det er sq for bøvlet at sende retur , vis det går i stykker

kvestergaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 Januar 2004 kl. 01:32 | IP-adresse registreret  

Til dem der har H/K recievere (4550 og opefter): Er der mulighed for at justere 'audio delay' på H/K's recievere? (jeg mener ikke delay for baghøjtt. i forhold til front, men en generel delay for at afhjælpe evt. lip sync problemer)

Til top Vis kvestergaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kvestergaard

HansC.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Januar 2004 kl. 06:32 | IP-adresse registreret  

kvestergaard skrev:

Til dem der har H/K recievere (4550 og opefter): Er der mulighed for at justere 'audio delay' på H/K's recievere? (jeg mener ikke delay for baghøjtt. i forhold til front, men en generel delay for at afhjælpe evt. lip sync problemer)

Nope...

/HC

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes