Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 20:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Expert demo på lørdag (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ChristianK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1160
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Ja, det er da helt sikkert også et arrangement jeg kommer til igen... Det var superhyggeligt. Tak til både Expert, King og jer andre nørder :)
Til top Vis ChristianK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ChristianK
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 08:00 | IP-adresse registreret  

Hejsa Hifi4life og ChristianK

Jeg ville også gerne sige tak for en super fed dag - hvor var det bare sjovt at snakke og høre musik hele dagen med alle dem der mødte op , det var bare kanon

Jeg glæder mig sku helt vildt til næste gang - jeg skal nok skrive hvornår det bliver !

Ps... en stor tak til ChristianK og XO fra team hifi-musik for alle de fede CDer i havde med , jeg håber alle de foto XO fik taget kommer med i denne tråd !! - og en mega tak til Expert Varde for lån af deres super demo rum !

Næste gang tar jeg Rouge audio M-150 og Avid Acutus med - og vi skal nok have flere stole klar

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1013
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

Ja jeg vil da også lige takke for et godt arrangement. Der blev jo smidt en del jazz på som jeg ikke før har hørt så meget, men det kan da ændre sig hvis man har vantage eller summit i sin stue. Det svingede simpelthen bare.

Næste gang skal vi lige have benno til at stille de summit'er rigtig op. Der var jo alligevel en portion forskel da vantagen blev stillet rigtig op. I øvrigt var det lidt sjovt med skift af kabel, da alle var enige om at lyden var blevet bedre. (Husk nu også at spænde de spikes )

Endnu engang tak for en hyggelig dag, og jeg glæder mig til næste demo.

Til top Vis DPetersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DPetersen
 
DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1013
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

ChristianK. Vil du ikke være så venlig at give mig navnet på cd'en hvor ham den ældre solbrændte mand er på coveret. Jeg mener det er den hvor han snakker sådan i starten. Det lød som en rigtig fed skive.
Til top Vis DPetersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DPetersen
 
ChristianK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1160
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

DPetersen skrev:
ChristianK. Vil du ikke være så venlig at give mig navnet på cd'en hvor ham den ældre solbrændte mand er på coveret. Jeg mener det er den hvor han snakker sådan i starten. Det lød som en rigtig fed skive.


Ed Thigpen - It's entertainment

Kan købes ved Amfora :)
Til top Vis ChristianK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ChristianK
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

I fik alle sådan et lille kort til Amforamusik fra mig - ring til ham, han har dem !

http://www.amforamusik.dk/

 

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1013
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 09:53 | IP-adresse registreret  

Tak for det.

 

Til top Vis DPetersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DPetersen
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

ChristianK skrev:
Ja, det er da helt sikkert også et arrangement jeg kommer til igen... Det var superhyggeligt. Tak til både Expert, King og jer andre nørder :)

Hej ChristianK

Dine speakers kunne jo være møj interessante at høre ved et senere arrangement

og ja, du har nogle fede skiver

 



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Bruger siden: 18 Juni 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 589
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Hej

Det lyder til at det var en rigtig hyggelig demo dag I havde sammen-fedt!. En skam jeg var på ferie og dermed forhindret i at komme. Der er jo ikke så mange arrengementer herovre i vestjylland, så godt initiativ King!

Mvh. Troels 

Til top Vis Rytmik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rytmik
 
ChristianK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1160
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:

ChristianK skrev:
Ja, det er da helt sikkert også et arrangement jeg kommer til igen... Det var superhyggeligt. Tak til både Expert, King og jer andre nørder :)

Hej ChristianK

Dine speakers kunne jo være møj interessante at høre ved et senere arrangement

og ja, du har nogle fede skiver

 



Husk nu at få fat i Trentemøller - The last resort :)
Ja, vi må til at slæbe... ;)
Til top Vis ChristianK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ChristianK
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 15 August 2007 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

Så er der lidt foto fra selve demo i Varde  

http://hifi-musik.dk/?page=visartikel&id=136

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 18 August 2007 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

Så er det på næste lørdag (25/8) jeg vil køre en demo mere i Varde - i kommer bare

Det starter fra kl 10.00 - kl 15.00 !

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 18 August 2007 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

 

King

Tager du dine mono banditter med under armen !



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 18 August 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:

 

King

Tager du dine mono banditter med under armen !

De kan ikke være der - der er ikke plads ......... maven er for stor 

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 18 August 2007 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

 

He, he troede at det var en pude du havde under blusen



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 18 August 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

I et forsøg på at gøre arrangementskalenderen og dermed arrangementerne mere synlige, vil vi oprette tråde til hvert arrangement via HIFI4ALL.DK robotten.. så denne tråd lukkes, og debatten kan fortsætte her:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=56038&P N=1&TPN=1

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes