| Forfatter |
|
ChristianK Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
|
| Sendt: 28 Juli 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er da helt sikkert også et arrangement jeg kommer til igen... Det var superhyggeligt. Tak til både Expert, King og jer andre nørder :)
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 08:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Hifi4life og ChristianK
Jeg ville også gerne sige tak for en super fed dag - hvor var det bare sjovt at snakke og høre musik hele dagen med alle dem der mødte op , det var bare kanon 
Jeg glæder mig sku helt vildt til næste gang - jeg skal nok skrive hvornår det bliver !
Ps... en stor tak til ChristianK og XO fra team hifi-musik for alle de fede CDer i havde med , jeg håber alle de foto XO fik taget kommer med i denne tråd !! - og en mega tak til Expert Varde for lån af deres super demo rum !
Næste gang tar jeg Rouge audio M-150 og Avid Acutus med - og vi skal nok have flere stole klar 
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg vil da også lige takke for et godt arrangement. Der blev jo smidt en del jazz på som jeg ikke før har hørt så meget, men det kan da ændre sig hvis man har vantage eller summit i sin stue . Det svingede simpelthen bare.
Næste gang skal vi lige have benno til at stille de summit'er rigtig op. Der var jo alligevel en portion forskel da vantagen blev stillet rigtig op. I øvrigt var det lidt sjovt med skift af kabel, da alle var enige om at lyden var blevet bedre. (Husk nu også at spænde de spikes )
Endnu engang tak for en hyggelig dag, og jeg glæder mig til næste demo.
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
ChristianK. Vil du ikke være så venlig at give mig navnet på cd'en hvor ham den ældre solbrændte mand er på coveret. Jeg mener det er den hvor han snakker sådan i starten. Det lød som en rigtig fed skive.
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
| ChristianK. Vil du ikke være så venlig at give mig navnet på cd'en hvor ham den ældre solbrændte mand er på coveret. Jeg mener det er den hvor han snakker sådan i starten. Det lød som en rigtig fed skive. |
|
|
Ed Thigpen - It's entertainment Kan købes ved Amfora :)
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
ChristianK skrev:
| Ja, det er da helt sikkert også et arrangement jeg kommer til igen... Det var superhyggeligt. Tak til både Expert, King og jer andre nørder :) |
|
|
Hej ChristianK
Dine speakers kunne jo være møj interessante at høre ved et senere arrangement
og ja, du har nogle fede skiver
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det lyder til at det var en rigtig hyggelig demo dag I havde sammen-fedt!. En skam jeg var på ferie og dermed forhindret i at komme. Der er jo ikke så mange arrengementer herovre i vestjylland, så godt initiativ King!
Mvh. Troels
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
ChristianK skrev:
| Ja, det er da helt sikkert også et arrangement jeg kommer til igen... Det var superhyggeligt. Tak til både Expert, King og jer andre nørder :) |
|
|
Hej ChristianK
Dine speakers kunne jo være møj interessante at høre ved et senere arrangement
og ja, du har nogle fede skiver
|
|
|
Husk nu at få fat i Trentemøller - The last resort :) Ja, vi må til at slæbe... ;)
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det på næste lørdag (25/8) jeg vil køre en demo mere i Varde - i kommer bare
Det starter fra kl 10.00 - kl 15.00 !
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
King
Tager du dine mono banditter med under armen ! __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
King
Tager du dine mono banditter med under armen !
|
|
|
De kan ikke være der - der er ikke plads ......... maven er for stor 

|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
He, he troede at det var en pude du havde under blusen __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |