Forfatter |
|
sigaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 284
|
Sendt: 22 November 2007 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
To f**king nice.. virkelig gennemført..
Ingen misundelse her.. (yeah right)..
Glæder os til billederne af det endelige resultat..
sigaard __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 22 November 2007 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
ronn9 m skrev:
hej Henrik, det ser satme godt ud. Regner med at alle der har skrevet i dette forum bliver inviteret med til premieredagen. misundelse er en grim ting |
|
|
Så må jeg hellere lige smide en kommentar  Det er en vildt fed bio du har fået lavet dig der, nok en af de bedste her på siden. Det kan godt være at det står et andet sted men hvilken surround forstærker vil du bruge?? Mvh. Morten.
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
|
Sendt: 23 November 2007 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå er der snart musik i bio....
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 23 November 2007 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker endnu engang drenge for roserne 
Igår torsdag kom alt grejet hjem og jeg var oppe hos min ven i Roskilde og hente forstærker, dvd, SS reciever samt subben.
Det blev til kl. meget sent i går og der skal pakkes lidt ud igen i aften når ungerne er gået i seng. Søndag kommer Christian og sætter projekter op og div kabler op.
Har iøvrigt bestilt CSN Tekniks håndlavede sølv kabler hele vejen rundt  __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
Sendt: 23 November 2007 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Søndag kommer Christian og sætter projekter op og div kabler op. |
|
|
Spændende spændende..... hvad har du købt af grej? __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 23 November 2007 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
Henrik300 skrev:
Søndag kommer Christian og sætter projekter op og div kabler op.
|
|
|
Spændende spændende..... hvad har du købt af grej?
|
|
|
Ingen nye priodukter ud over kablerne. Jeg havde det hele inden jeg gik igang med projektet. Det er dog projektoren der er næste opgradering. __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Offcourse_dk26 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
Sendt: 25 November 2007 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal der FullHD 1080p på lærredet så?
BluRay og HD-DVD.... jaah ?
Det bliver super fint.
Jeg ønsker mig officielt en kælder.. orker bare ikke at grave en selv
Næste hus - næste projekt.......
Mvh. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
Sendt: 25 November 2007 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor mange bliver der plads til i din bif. Jeg har fulgt hele tråden men måske ikke godt nok. __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der noget overblik over hvad rummet kommer til at stå dig i? (og så fik jeg lige skrevet i tråden endnu engang så jeg er mere sikker på ikke at blive glemt til premieredagen.... hehe)
__________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 26 November 2007 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Offcourse_dk26 skrev:
Skal der FullHD 1080p på lærredet så?
BluRay og HD-DVD.... jaah ?
Det bliver super fint. Jeg ønsker mig officielt en kælder.. orker bare ikke at grave en selv
Næste hus - næste projekt.......
Mvh. Offcourse
|
|
|
Full HD vil være dejligt, men jeg er ikke sikker på at finanserne er til det lige nu. Dette projekt har jo kosteet en del så nu skal der sparres op igen. __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 26 November 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
Hvor mange bliver der plads til i din bif. Jeg har fulgt hele tråden men måske ikke godt nok.  |
|
|
Uha der kan være mange, men lige nu er der kun to stole. Planen er at købe to store sækkestole med plads til 2 børn i hver (vi har to børn selv og der kommer jo nogle på besøg en gang imellem). __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 26 November 2007 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelJDK skrev:
Er der noget overblik over hvad rummet kommer til at stå dig i? (og så fik jeg lige skrevet i tråden endnu engang så jeg er mere sikker på ikke at blive glemt til premieredagen.... hehe) |
|
|
Rummet har kostet ca. 250.000 uden udstyr. Det er jo en delvis forsikringssag så heldigvis har vi ikke betalt det hele selv. Alt lys, lydloft, lyddør samt den tekniske el inst. har vi selv betalt.
Der kommer to/tre til premieredagen og det er undertegnet, malermester Lars Frey samt Christian fra CSN Teknik. Det er dem der har lavet det vi selv skal betale. __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
rasmus_bt Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 376
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Virkelig interessant læsning og kigning!
Har skimtet tråden igennem og ser frem til los finalos!
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
Sendt: 28 November 2007 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
MichaelJDK skrev:
Er der noget overblik over hvad rummet kommer til at stå dig i? (og så fik jeg lige skrevet i tråden endnu engang så jeg er mere sikker på ikke at blive glemt til premieredagen.... hehe) |
|
|
Rummet har kostet ca. 250.000 uden udstyr. Det er jo en delvis forsikringssag så heldigvis har vi ikke betalt det hele selv. Alt lys, lydloft, lyddør samt den tekniske el inst. har vi selv betalt.
Der kommer to/tre til premieredagen og det er undertegnet, malermester Lars Frey samt Christian fra CSN Teknik. Det er dem der har lavet det vi selv skal betale.
|
|
|
Håber rummet bliver alle pengene værd. Pt. tegner det rigtigt godt! Det ser rigtigt lækkert ud! Er dog lidt skuffet over at premieredagen bliver så intim... jeg mener; man kunne godt invitere alle fra denne tråd og stadigvæk have en intim aften! 
Stor ros herfra! (og det endda på trods! ) __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|
ronn9 m Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 28 November 2007 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det er dejligt at sidde tæt. desuden er jeg også tømrer - jeg kan se at du har inviteret håndværkerne med venlig hilsen
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 28 November 2007 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
I er sku herlige gutter 
De første film er set og det er en helt lettelse igen at se film på det store lærred 
Jeg har bestilt CSN Tekniks håndlavede ht og signal kabler i 99,99 % sølv til hele systemet.
Disse sølv kabler sætter sku lidt ekstra liv i de gamle KEFér (har hørt et sæt demo kabler) så jeg glæder mig MEGET til at de alle får sølv kabler monteret. Da de er håndlavet i de længder jeg skal bruge er der naturligvis lidt leveringstid så jeg håber at de er klar til på lørdag hvor Christian kommer igen.
Dertil er jeg lidt i tvivl om jeg skal bruge mine SS300 som center ht. eller jeg skal ud og købe et sæt 103.2 som vil passe godt i design og højde. Ville gerne have et sæt 104.2 men de bliver alt for store til at have under lærredet.
Billeder kommer formentlig i weekenden når vi er kommet lidt videre. __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
hansson Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 437
|
Sendt: 28 November 2007 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Dertil er jeg lidt i tvivl om jeg skal bruge mine SS300 som center ht. eller jeg skal ud og købe et sæt 103.2 som vil passe godt i design og højde.
Ville gerne have et sæt 104.2 men de bliver alt for store til at have under lærredet.
Billeder kommer formentlig i weekenden når vi er kommet lidt videre. |
|
|
Hvad er de 103.2 for nogen? jeg har selv 103.4, men kender ikke den .2'er. Jeg kan heller ikke finde den på deres hjemmeside.
Glæder mig til at se de endelige billeder.
/Hansson
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
Sendt: 28 November 2007 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
hansson skrev:
Henrik300 skrev:
Dertil er jeg lidt i tvivl om jeg skal bruge mine SS300 som center ht. eller jeg skal ud og købe et sæt 103.2 som vil passe godt i design og højde.
Ville gerne have et sæt 104.2 men de bliver alt for store til at have under lærredet.
Billeder kommer formentlig i weekenden når vi er kommet lidt videre. |
|
|
Hvad er de 103.2 for nogen? jeg har selv 103.4, men kender ikke den .2'er. Jeg kan heller ikke finde den på deres hjemmeside.
Glæder mig til at se de endelige billeder.
/Hansson |
|
|
Vel sagtens denne her    __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 30 November 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300, kommer der ikke snart lidt billledre med grej på? Glæder mig til at se hvordand et færdige reslutat bliver, ind til videre er det jo det vi andre kun kan gå og drømme om.
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 30 November 2007 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kommer billeder i morgen lørdag når Christian har været her igen. Det hele spiller, men kabler osv. er ikke helt på plads endnu derfor vises der ikke noget før da.
Jeg vil gerne have at det hele ser pænt ud. Der er heller ikke sat billeder op da jeg gerne vil være sikker på deres placering inden jeg laver huller i væggen.
Der er taget billeder under processen og de kommer også i morgen  __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|