Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 05:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Metallica, hva syntes i om koncerten? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
AV Precision skrev:

don dario skrev:
Sætter sygehuset stopper for koncerter derude? siden hvornår er det blevet besluttet?

Jeg kan ikke lige sætte kilde på, men ifølge flere af de lokale har det været oppe i medierne at kommunen har lovet at der efter i år ikke længere afholdes koncerter på Vestereng, fordi det er problematisk for hjertepatienterne. Om det indbefatter Grøn Koncert, som jeg tror sygehuset har affundet sig med fordi overskuddet går til muskelsvindfonden, ved jeg dog ikke.

Jeg synes det er iorden, hvis man dropper Vestereng for fremtiden som koncertplads da jeg mener at det er yderst problematisk at afholde den slags store arrangementer i umiddelbar nærhed af et sygehus, hvor der ligger mere eller mindre dødsyge mennesker... At de skal høre på den slags kl. l**t om aften/natten, synes jeg ikke er rimeligt. Men jeg håber så bare at det bliver muligt i fremtiden at finde et andet og bedre egnet sted til koncerter, da en by som Århus ikke kan undvære et ordentligt koncertsted!.

Ang. koncerten i aftes, så synes jeg at det var en blandet fornøjelse. Det første band some gik på var efter min mening noget crap af væreste skuffe... Min kusine på 4 år kunne have lavet lige så meget larm som dém og så endda have fornøjelet familien!

Volbeat kendte jeg med skam ikke, men jeg må sige at jeg blev positivt overrasket, de er da for fede, god musik....

Det som jeg kom for at opleve og som jeg havde givet over 600 kr for at opleve.... METALLICA, skuffede fælt synes jeg. Måske jeg havde maven for fuld af forventninger, det ved jeg ikke, men jeg er nærmest vokset op med dem og har "fuldt dem" udgivelsesmessigt siden "Killèm all" i 83 eller hvornår det nu var den kom, så derfor havde jeg nok sat meget store forventninger op... Nu skulle jeg endelig SE mine "helte".... Apropo SE... der hvor jeg stod kunne jeg ikke se en skid, og deres "storskærme" virkede ikke større end mit 50" tv, så det var ret så som så med dét..... Og så den der "bagbeklædning" som de havde valgt som "den store skærm" i bag dem på scenen hvor de havde valgt at klaske en halv dårlige MTV videoer på i stedet for deres sceneoptræden... Kritisabelt!

- Havde jeg ville se video med dem, var jeg taget hjem og klasket en på dvd´n eller slået over på mtv... Jeg havde ikke valgt at betale 6-700 kr for det i alle tilfælde!

Ang. setlisten, synes jeg dog, at de stortset havde holdt sig til det som jeg gerne ville høre, det gode gamle og holdt sig fra meget af deres mainstream fis der er kommet frem fra deres side på de sidste albums, det synes jeg var dejligt at opleve omend jeg er sikker på, at mange tilskuerne ikke kendte mange af numrene fra den tid, men bare skulle ud og se dem fordi "det skal man" når de nu er i byen.

Synes i alle tilfælde at det var påfaldende så mange der var derude, som jeg ikke ville forestille mig var til metal... Det flød jo med folk i habitjakker og "strithår"... hmm... skræmmende!

Det mest positive ved det hele synes jeg var folks væremåde.... 54000 mennesker og ikke skyggen af ballade eller noget i den stil, det synes jeg sg er flot...Selvfølgelig var der tumper derude, det kan ikke undgåes, men jeg er overrasket positivt over at det hele gik så stille og roligt som det var tilfældet.

NÅÅHH der kan man se hvor lidt at jeg ved om Århus... anede ikke sygehuset lå tæt på, så ja nu er jeg med!!
Jamen ja, det kan jeg kun give dig ret i, vi ska tænke på vores med mennesker frem for os selv.. GODT TRÆK RATTEN!
Men kan ellers godt lide stedet!
Og jeg syntes det var fedt det var i jylland og ikk KUN Kbh!!
Men kan på igen måde at de skuffede mig.. vi ved jho alle at de ikke er helt unge mere og hvilket bevirker jo naturligvis at de ikke opføre efterfølgene.. vi andre jo også adfærd.. Så jeg syntes af de "gamle" mænd der skød de den fedt af!
men kan da godt se at i forhold til USA hvor de har spillet og lavet nogle live DVD´s hvor de "vælter" scenen og mæn hopper ned fra master osv så var det forholdsvis roligt her!
Det eneste som for mig kunne være en smle skuffende var "lydfolket" men sådan er det jo!?

Hvor stod du henne siden at du så så dårligt? er du ikke ret høj...
vi havde lækkert udsyn!

ja Volbeat er mega fede ikk? fed stemme han har ham forsangeren.. beatet og ja resten er fedt også.

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
rattanhuset skrev:
AV Precision skrev:

don dario skrev:
Sætter sygehuset stopper for koncerter derude? siden hvornår er det blevet besluttet?

Jeg kan ikke lige sætte kilde på, men ifølge flere af de lokale har det været oppe i medierne at kommunen har lovet at der efter i år ikke længere afholdes koncerter på Vestereng, fordi det er problematisk for hjertepatienterne. Om det indbefatter Grøn Koncert, som jeg tror sygehuset har affundet sig med fordi overskuddet går til muskelsvindfonden, ved jeg dog ikke.

Jeg synes det er iorden, hvis man dropper Vestereng for fremtiden som koncertplads da jeg mener at det er yderst problematisk at afholde den slags store arrangementer i umiddelbar nærhed af et sygehus, hvor der ligger mere eller mindre dødsyge mennesker... At de skal høre på den slags kl. l**t om aften/natten, synes jeg ikke er rimeligt. Men jeg håber så bare at det bliver muligt i fremtiden at finde et andet og bedre egnet sted til koncerter, da en by som Århus ikke kan undvære et ordentligt koncertsted!.

Ang. koncerten i aftes, så synes jeg at det var en blandet fornøjelse. Det første band some gik på var efter min mening noget crap af væreste skuffe... Min kusine på 4 år kunne have lavet lige så meget larm som dém og så endda have fornøjelet familien!

Volbeat kendte jeg med skam ikke, men jeg må sige at jeg blev positivt overrasket, de er da for fede, god musik....

Det som jeg kom for at opleve og som jeg havde givet over 600 kr for at opleve.... METALLICA, skuffede fælt synes jeg. Måske jeg havde maven for fuld af forventninger, det ved jeg ikke, men jeg er nærmest vokset op med dem og har "fuldt dem" udgivelsesmessigt siden "Killèm all" i 83 eller hvornår det nu var den kom, så derfor havde jeg nok sat meget store forventninger op... Nu skulle jeg endelig SE mine "helte".... Apropo SE... der hvor jeg stod kunne jeg ikke se en skid, og deres "storskærme" virkede ikke større end mit 50" tv, så det var ret så som så med dét..... Og så den der "bagbeklædning" som de havde valgt som "den store skærm" i bag dem på scenen hvor de havde valgt at klaske en halv dårlige MTV videoer på i stedet for deres sceneoptræden... Kritisabelt!

- Havde jeg ville se video med dem, var jeg taget hjem og klasket en på dvd´n eller slået over på mtv... Jeg havde ikke valgt at betale 6-700 kr for det i alle tilfælde!

Ang. setlisten, synes jeg dog, at de stortset havde holdt sig til det som jeg gerne ville høre, det gode gamle og holdt sig fra meget af deres mainstream fis der er kommet frem fra deres side på de sidste albums, det synes jeg var dejligt at opleve omend jeg er sikker på, at mange tilskuerne ikke kendte mange af numrene fra den tid, men bare skulle ud og se dem fordi "det skal man" når de nu er i byen.

Synes i alle tilfælde at det var påfaldende så mange der var derude, som jeg ikke ville forestille mig var til metal... Det flød jo med folk i habitjakker og "strithår"... hmm... skræmmende!

Det mest positive ved det hele synes jeg var folks væremåde.... 54000 mennesker og ikke skyggen af ballade eller noget i den stil, det synes jeg sg er flot...Selvfølgelig var der tumper derude, det kan ikke undgåes, men jeg er overrasket positivt over at det hele gik så stille og roligt som det var tilfældet.

NÅÅHH der kan man se hvor lidt at jeg ved om Århus... anede ikke sygehuset lå tæt på, så ja nu er jeg med!!
Jamen ja, det kan jeg kun give dig ret i, vi ska tænke på vores med mennesker frem for os selv.. GODT TRÆK RATTEN!
Men kan ellers godt lide stedet!
Og jeg syntes det var fedt det var i jylland og ikk KUN Kbh!!
Men kan på igen måde at de skuffede mig.. vi ved jho alle at de ikke er helt unge mere og hvilket bevirker jo naturligvis at de ikke opføre efterfølgene.. vi andre jo også adfærd.. Så jeg syntes af de "gamle" mænd der skød de den fedt af!
men kan da godt se at i forhold til USA hvor de har spillet og lavet nogle live DVD´s hvor de "vælter" scenen og mæn hopper ned fra master osv så var det forholdsvis roligt her!
Det eneste som for mig kunne være en smle skuffende var "lydfolket" men sådan er det jo!?

Hvor stod du henne siden at du så så dårligt? er du ikke ret høj...
vi havde lækkert udsyn!

ja Volbeat er mega fede ikk? fed stemme han har ham forsangeren.. beatet og ja resten er fedt også.

MVH
Don

Nej jeg er godt nok en lille l**t der er lige så bred som jeg er høj, ca 165 cm... Om det var derfor der var nogle som kaldte mig "Bjarne Riis" og hentydning?!

Tager ikke noget af den slags, men er bare "lækker" fra naturens hånd... eller noget

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

haha... det er nok derfor så:-) 186 og du ville have kunnet se det hele! Du stod ikk med Otto i hånden så og sang.-) i har vidst nogen samme højde(unde at genere nogen)... Otto var jo lidt Stegt siger han.. det ville jeg gerne have set, og der måtte godt få lov at tune mit LCD, hold k... det kunne have set sjovt ud:-) (no effense Otto, just kidding)

Håber bare ikke at det varer mange år førind de kommer igen!

MVH
Don

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
haha... det er nok derfor så:-) 186 og du ville have kunnet se det hele! Du stod ikk med Otto i hånden så og sang.-) i har vidst nogen samme højde(unde at genere nogen)... Otto var jo lidt Stegt siger han.. det ville jeg gerne have set, og der måtte godt få lov at tune mit LCD, hold k... det kunne have set sjovt ud:-) (no effense Otto, just kidding)

Håber bare ikke at det varer mange år førind de kommer igen!

MVH
Don

Nej jeg var ikke "sammen" med Otto, ved ikke engang hvordan han er ud... men jo, men kan lige se det for mig, hvis han er lige så lille som jeg, i en "hed" kinddans til "Nothing else matters" ... et syn for guder

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

don dario skrev:
haha... det er nok derfor så:-) 186 og du ville have kunnet se det hele! Du stod ikk med Otto i hånden så og sang.-) i har vidst nogen samme højde(unde at genere nogen)... Otto var jo lidt Stegt siger han.. det ville jeg gerne have set, og der måtte godt få lov at tune mit LCD, hold k... det kunne have set sjovt ud:-) (no effense Otto, just kidding) Håber bare ikke at det varer mange år førind de kommer igen! MVH Don

Nej jeg var ikke "sammen" med Otto, ved ikke engang hvordan han er ud... men jo, men kan lige se det for mig, hvis han er lige så lille som jeg, i en "hed" kinddans til "Nothing else matters" ... et syn for guder

En kinddans med en fadbamse... hehe ja sikkert et syn! Han kunne sikkert også Moonwalke igår
Nå vi må hellere være søde igen ved Otto:-)

MVH
Don

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
rattanhuset skrev:

don dario skrev:
haha... det er nok derfor så:-) 186 og du ville have kunnet se det hele! Du stod ikk med Otto i hånden så og sang.-) i har vidst nogen samme højde(unde at genere nogen)... Otto var jo lidt Stegt siger han.. det ville jeg gerne have set, og der måtte godt få lov at tune mit LCD, hold k... det kunne have set sjovt ud:-) (no effense Otto, just kidding) Håber bare ikke at det varer mange år førind de kommer igen! MVH Don

En kinddans med en fadbamse... hehe ja sikkert et syn! Han kunne sikkert også Moonwalke igår
Nå vi må hellere være søde igen ved Otto:-)

MVH
Don

*lol* nu ved jeg hvem Otto er, det var ham i den pink tweet jakke der "kinddansede" med sin franske hotdog... yes!

- Nej nu må jeg styre mig, men det var der faktisk en fyr med dette signalment som gjorde... Hmm hvad laver sådan et individ til en metallica koncert... er sikker på ham skulle have været til beach party i stedet for på djursland

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
don dario skrev:
rattanhuset skrev:

don dario skrev:

En kinddans med en fadbamse... hehe ja sikkert et syn! Han kunne sikkert også Moonwalke igår Nå vi må hellere være søde igen ved Otto:-) MVH Don

*lol* nu ved jeg hvem Otto er, det var ham i den pink tweet jakke der "kinddansede" med sin franske hotdog... yes!

- Nej nu må jeg styre mig, men det var der faktisk en fyr med dette signalment som gjorde... Hmm hvad laver sådan et individ til en metallica koncert... er sikker på ham skulle have været til beach party i stedet for på djursland

Haha ja ja det var ham Jeg syntes det er mega fedt at han er til metallica! al respekt for det! men trodede godt ikk at det var nogt for ham...
Jeg mødte faktisk mange ældre som ska til metallica på motorvejen der viftede med deres billetter i ruden og vi sad jo også lidt i kø! men vi kunne jho også at der var folk i alle alders grupper, ved siden af mig stod der 2 unger på 12-13 år! dem passede far her så lidt på.-)

MVH
Don

Wizdrake
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

'TALLICA !!...

Fra mit synspunkt var det en fed koncert som startede perfekt da de begyndte at lukke folk fra b området ind i a området :D så det blev en plads i bagerste del af a området :D.. musikken var jo perfekt men må holde med det hold der siger at Orion ikke burde være på den setliste .. for kedeligt et nummer..

Med henblik på vestereng som et koncert sted så glem det !!! .. fandem for langt ude for byen .. var en af de steds  ukendte personer som tænkte at man kunne da "bare lige gå ind til byen" ..

men alt i alt SUPER aften i det jyske..

buggybuch
Branchemedlem
Branchemedlem

Hi-Fi Klubben

Bruger siden: 29 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:38 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

Ja det var forbavsende så omgængelige folk var! Jeg er en 21-årig 178 cm 'høj' knægt med det før omtalte "strithår" (habitten blev dog hængende i skabet ), og jeg stod og hyggesnakke med garvede Metallica-rotter i læderveste og rocker-look. Da de så begyndte at skubbe til hinanden, var resten af sildene i tønden hurtige til at redde dem fra hinanden.
Eneste ærgelige oplevelse var det ølkrus med skoldhedt pis jeg fik kastet i nakken  SKÅL!

Til top Vis buggybuch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af buggybuch

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

buggybuch skrev:
rattanhuset skrev:

Ja det var forbavsende så omgængelige folk var! Jeg er en 21-årig 178 cm 'høj' knægt med det før omtalte "strithår" (habitten blev dog hængende i skabet ), og jeg stod og hyggesnakke med garvede Metallica-rotter i læderveste og rocker-look. Da de så begyndte at skubbe til hinanden, var resten af sildene i tønden hurtige til at redde dem fra hinanden.
Eneste ærgelige oplevelse var det ølkrus med skoldhedt pis jeg fik kastet i nakken  SKÅL!

Intet imod "strithår" og habit jakke, overhovedet. Det undre mig bare, fordi jeg er en af dem som har hørt MUSIK siden starten af 80erne, at "dress code" nærmest er væk idag. Før i tiden kunne man se på folk, hvad de var til så at sige. Det kan man ikke mere fandt jeg ud af. Omend jeg har på fornemmelsen som jeg skriver længere oppe, at mange bare var derude fordi det "skal man"  hvis du forstår hvad jeg mener*S*.

Selv ser jeg meget alm ud også, havde bare en t-shirt(HVID) og et par jeans på, og det lange hår blev klippet for 15 år siden. *S*

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Wizdrake skrev:
'TALLICA !!...Fra mit synspunkt var det en fed koncert som startede perfekt da de begyndte at lukke folk fra b området ind i a området :D så det blev en plads i bagerste del af a området :D.. musikken var jo perfekt men må holde med det hold der siger at Orion ikke burde være på den setliste .. for kedeligt et nummer.. Med henblik på vestereng som et koncert sted så glem det !!! .. fandem for langt ude for byen .. var en af de steds  ukendte personer som tænkte at man kunne da "bare lige gå ind til byen" .. men alt i alt SUPER aften i det jyske..

ORION er da et af de fedeste numre!! i må i lige spænde hjelmen!

MVH
Don

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2007 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
Wizdrake skrev:
'TALLICA !!...Fra mit synspunkt var det en fed koncert som startede perfekt da de begyndte at lukke folk fra b området ind i a området :D så det blev en plads i bagerste del af a området :D.. musikken var jo perfekt men må holde med det hold der siger at Orion ikke burde være på den setliste .. for kedeligt et nummer.. Med henblik på vestereng som et koncert sted så glem det !!! .. fandem for langt ude for byen .. var en af de steds  ukendte personer som tænkte at man kunne da "bare lige gå ind til byen" .. men alt i alt SUPER aften i det jyske..

ORION er da et af de fedeste numre!! i må i lige spænde hjelmen!

MVH
Don

Enig...samt de andre instumental numre de spillede, eller var det kun ét.... Kan ikke huske det lige nu, men dejligt forfriskende

DADDY DJ
Branchemedlem
Branchemedlem

Expert HiFi, Randers

Bruger siden: 21 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 00:29 | IP-adresse registreret  

Det var bare en mega fed koncert..... Og en super fed lyd.... desværre passede dit lidt på med volumen efter at strømmen gik men synes de fik skruet op igen... Desværre faldt lyden fra det midterste lydtårn (ved lys og mixerpulttårnet) ud et par gange.... men pyt med det...

Synes virkelig der var fed energi i musikken og kan virkelig ikke genkende noget af det som Thomas Treo fra eb skriver i sin anmeldelse... Må være en anden koncert han var til... hehe..

Synes dog de manglede at spille "the unforgiven"....

God weekend

Til top Vis DADDY DJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DADDY DJ

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2007 kl. 00:34 | IP-adresse registreret  

DADDY DJ skrev:

Det var bare en mega fed koncert..... Og en super fed lyd.... desværre passede dit lidt på med volumen efter at strømmen gik men synes de fik skruet op igen... Desværre faldt lyden fra det midterste lydtårn (ved lys og mixerpulttårnet) ud et par gange.... men pyt med det...

Synes virkelig der var fed energi i musikken og kan virkelig ikke genkende noget af det som Thomas Treo fra eb skriver i sin anmeldelse... Må være en anden koncert han var til... hehe..

God weekend

Det kan vi ikke være uenige i, The unforgiven er et klasse nummer, som de for min skyld godt kunne have byttet ud med "anger"....

men synes også de manglede "low mans lyrics", der kommer Jame´s stemme virkelig til sin ret...

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2007 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
DADDY DJ skrev:

God weekend

Det kan vi ikke være uenige i, The unforgiven er et klasse nummer, som de for min skyld godt kunne have byttet ud med "anger"....

men synes også de manglede "low mans lyrics", der kommer Jame´s stemme virkelig til sin ret...

De spillede da ikk ST. Anger? men ja the unforgiven måtte de da godt havve spillet .. men vil ikk klage sådan de tog de fleste af deres fede numre og spillede!

MVH
Don

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2007 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
rattanhuset skrev:
DADDY DJ skrev:

God weekend

De spillede da ikk ST. Anger? men ja the unforgiven måtte de da godt havve spillet .. men vil ikk klage sådan de tog de fleste af deres fede numre og spillede!

MVH
Don

Hmm så havde jeg alligevel fået for meget øl, synes bestemt jeg hørte den derude

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2007 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

hehe ja det må du have fået... syntes bare sådan en koncert er alt for hurtigt overstået!!

MVH
Don

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Synes det var en rigtig fed koncert... Men må indrømme jeg blev i dårligt humør efter lyden forsvandt... Det varede lige 3 numre inden jeg kom ovenpå igen...

Jeg stod helt oppe ved scenen til at starte med, men gik lidt bagud da scenen var så høj...

Jeg greb også 1 plekter... Hehe

Mnemic og Volbeat skal have MAX ros for at åbne med et brag... De gjorde det sgu godt...

En god oplevelse for mig...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

BrAvO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

God koncert... værd at gentage...

Og Exxtreme ret i at opvarmningen var genialt.... de gav den max gas... og gav en rigtig god stemning...

Til top Vis BrAvO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BrAvO

DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Der er virkelig forskel på hvordan folk opfatter samme koncert. Nu var det jo ikke kun EB som skriver dårligt om koncerten. Helt ærligt, når rock bliver så hård som Metalica, så er det røvsygt kedeligt musik.

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes