Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 04:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: SPU gold og L550 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

ps - det var ikke manden fra kontainerpladsen men en god ven som har opgivet vinyl af familiere årsager - ikke noget kone problem men mere en familier mental tilstand med to livlige teenagedøtre og et stresset arbejde - han har ikke ror til vinyl ritualer

Meridian sagen har jeg dog lovet ham et reparere.

Han havde glemte trafoen fra Thorens og den MC han havde fået bygget var noget "#€%&

Det var ham der har sit grej på et dyrt ophold i nansens gade hos en kælder rør man der gjorde mere skade end gavn - trist

krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret  

Damn! r-l-b.

Hvad skal man sige? Boller fra Kohberg?

Skal du ikke snart flytte i større hus?
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2007 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Jo det er sku ikke så godt - Jeg var lige ovre at tjekke på lageret og nu fylder det 5 europaller fra gulv til loft det jeg ikke har i brug - der er så godt nok meget skidt ind i mellem men aligevel - det bedste der kan sker er at vintage pludseligt bliver meget værd - det værste er at ingen vil have det og de begynder at tage afgift på containerpladsen for at komme af med det igen

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 17:14 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
Jo det er sku ikke så godt - Jeg var lige ovre at tjekke på lageret og nu fylder det 5 europaller fra gulv til loft det jeg ikke har i brug - der er så godt nok meget skidt ind i mellem men aligevel - det bedste der kan sker er at vintage pludseligt bliver meget værd - det værste er at ingen vil have det og de begynder at tage afgift på containerpladsen for at komme af med det igen

Hvad med at lave en liste, der er jo altid godt at være på forkant med udviklingen

Vær du kun glad for at du ikke som undertegnede samler på noget der fylder endnu mere end audioudstyr (lejer du lagerplads ud)

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:

Vær du kun glad for at du ikke som undertegnede samler på noget der fylder endnu mere end audioudstyr (lejer du lagerplads ud)

Fortæl, fortæl...!  ;-)

Hilsen

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:

r-l-b skrev:

Hvad med at lave en liste, der er jo altid godt at være på forkant med udviklingen

Ingen plads - tværtimod - kunne godt bruge 200 kvm

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
bjørn skrev:

r-l-b skrev:

Ingen plads - tværtimod - kunne godt bruge 200 kvm

Hvem kunne ikke det, problemet er jo at man hurtigt ville komme til at mangle de næste 200 kvm.

Hvad med at invitere til loppemarked så du kunne få barberet toppen af dit righoldige lager

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes