Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 23:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: Pioneer A400X (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 21 Juli 2007 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Hej Bjørn

Jeg kan godt gemme begge de filer Krenzler henviser til !

Er det hele diagrammet du skal bruge eller ?? jeg kan godt printe dele af det ud i større størelser men jeg er lidt lost hvad op og ned  angår - der er vist også flere sider - skal du bruge dem alle ??

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 21 Juli 2007 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
Hej Bjørn

Jeg kan godt gemme begge de filer Krenzler henviser til !

Er det hele diagrammet du skal bruge eller ?? jeg kan godt printe dele af det ud i større størelser men jeg er lidt lost hvad op og ned  angår - der er vist også flere sider - skal du bruge dem alle ??

Jeg har gemt dem som pdf filer men kan ikke konvertere til tiff så jag kan prøve dit renselsesfif, jeg har en komplet registreret akrobat 5, og den vil ikke.

Hvis du kan konvertere den del der vedrører A400X er jeg selvfølgelig interesseret, især hvis læsbarheden kan forbedres  

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Juli 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Jeg kan også kun gemme den på disk men ikke åbne den inden fra photoshop
tilgængæld kan jeg lave et screenshot og smække det i photoshop - det er en ulden scanning der er sværd at rense op - her en detalje - et eller andet sted fra diagrammet - men det er nok ikke bedre end at bruge zoom funktionen i acrobat

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Juli 2007 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

til moderator - jeg skal nok fjerne det store billede når Bjørn lige har tjekket det ud - hilsen r-l-b

NriK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 21 Juli 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:
 Nu er jeg ikke bekendt med din alder og syn, jeg er afhængig af 4 par briller til forskellige afstande for blot at kunne se hvad jeg foretager emig, så jeg kræver rent faktisk bogtrykkerkvalitet for at kunne se hvad der står, og det er skanningen alt andet lige ikke god nok til.

Bortset fra det bliver der nok tale om en mere radikal operation som en god bekandt kommer til at udføre i praksis, jeg ser simplethen ikke godt nok til at stikke loddekolben i noget der er ret meget mindre ned et passivt højttalerfilter

Det er helt okay.
Jeg er 30 og bruger kontaktlinser på -2,5 på begge øjne.
Jeg skal dog blankt indrømme at jeg faktisk havde linser på og at jeg brugte zoom knappen et par gange for at kunne se navnene og værdierne på komponenterne.

Jeg fik på dine forrige indlæg ellers indtrykket af at du selv ville lodde, og at du endda ville lodde et mere avanceret kredsløb i som forforstærker.
Jeg beklager meget misforståelsen.
Men du kan jo vise din ven mit indlæg - så kan han jo gøre det.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:
bjørn skrev:
 Nu er jeg ikke bekendt med din alder og syn, jeg er afhængig af 4 par briller til forskellige afstande for blot at kunne se hvad jeg foretager emig, så jeg kræver rent faktisk bogtrykkerkvalitet for at kunne se hvad der står, og det er skanningen alt andet lige ikke god nok til.

Bortset fra det bliver der nok tale om en mere radikal operation som en god bekandt kommer til at udføre i praksis, jeg ser simplethen ikke godt nok til at stikke loddekolben i noget der er ret meget mindre ned et passivt højttalerfilter

Det er helt okay.
Jeg er 30 og bruger kontaktlinser på -2,5 på begge øjne.
Jeg skal dog blankt indrømme at jeg faktisk havde linser på og at jeg brugte zoom knappen et par gange for at kunne se navnene og værdierne på komponenterne.

Jeg fik på dine forrige indlæg ellers indtrykket af at du selv ville lodde, og at du endda ville lodde et mere avanceret kredsløb i som forforstærker.
Jeg beklager meget misforståelsen.
Men du kan jo vise din ven mit indlæg - så kan han jo gøre det.

Jeg tror vi taler lidt forbi hinanden

Jeg kan da sagtens bruge en lup (jeg er langsynet) men jeg har en fejl på det ene øje så jeg ikke kan bedømme afstande på klods hold, det særdels spændende når jeg skal håndtere pick-up'er eller anbringe spidsen af loddekolben på et bestemt punkt, og det er spændende hver gang. Jo mindre og jo tættere jo større spænding

Jo, der er tale om en regulær ombygning (hvis det kan svare sig) men jeg har heldigvis hele 2 fagfolk i omgangskredsen der tager sig af det fine mens jeg tager mig af det grove

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes