Sendt: 22 Juli 2007 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
bjørn skrev:
Nu er jeg ikke bekendt med din alder og syn, jeg er afhængig af 4 par briller til forskellige afstande for blot at kunne se hvad jeg foretager emig, så jeg kræver rent faktisk bogtrykkerkvalitet for at kunne se hvad der står, og det er skanningen alt andet lige ikke god nok til.
Bortset fra det bliver der nok tale om en mere radikal operation som en god bekandt kommer til at udføre i praksis, jeg ser simplethen ikke godt nok til at stikke loddekolben i noget der er ret meget mindre ned et passivt højttalerfilter |
|
|
Det er helt okay. Jeg er 30 og bruger kontaktlinser på -2,5 på begge øjne. Jeg skal dog blankt indrømme at jeg faktisk havde linser på og at jeg brugte zoom knappen et par gange for at kunne se navnene og værdierne på komponenterne.
Jeg fik på dine forrige indlæg ellers indtrykket af at du selv ville lodde, og at du endda ville lodde et mere avanceret kredsløb i som forforstærker. Jeg beklager meget misforståelsen. Men du kan jo vise din ven mit indlæg - så kan han jo gøre det.
|
|
|
Jeg tror vi taler lidt forbi hinanden
Jeg kan da sagtens bruge en lup (jeg er langsynet) men jeg har en fejl på det ene øje så jeg ikke kan bedømme afstande på klods hold, det særdels spændende når jeg skal håndtere pick-up'er eller anbringe spidsen af loddekolben på et bestemt punkt, og det er spændende hver gang. Jo mindre og jo tættere jo større spænding
Jo, der er tale om en regulær ombygning (hvis det kan svare sig) men jeg har heldigvis hele 2 fagfolk i omgangskredsen der tager sig af det fine mens jeg tager mig af det grove
|