Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 13:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Van den Hul kabler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 41
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dejen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

OK - hvorfor skulle man egentlig ikke kunne opnå et rimeligt resultat sådan??

Er der så andre alternativer (sig helst ikke endnu et sæt Revelation - så meget klinger det heller ikke i pengeposen...)

MVH

VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
Til top Vis Dejen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dejen

JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Det er jo det med sammenhæng i tingene det virker forkert når kablerne er så forskellige, hvis de så var i samme serie eks. SCS4 og 12 så kunne det nok forsvares.Men det kabel du har er et kulfiberkabel og Clearwater er et kobberkabel lidt to forskellige typer. 

Når det siges må jeg indrømme at jeg har sat Supra Ply sammen med SCS12 til toppen for at prøve med en lavere modstand.Det var efter at have prøvet hvad SCS2 kunne bla. på toppen men "spareløsningen" er ikke det samme.Det ville jo heller ikke være godt for VDH at tingene kunne omgåes på denne måde.

Hvis du nu kunne finde et brugt sæt hvorfor så ikke.....så måske spare lidt på at eksperimentere med signalkabel i en periode.

Venter spændt på at høre om dit kommende nye kabel.

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 07:54 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
Måske D102MKIII V Special

Nu har jeg levet med D102MKIII V Special i et par uger. Lige ud af kassen, syntes jeg det lød lidt koldt og kedeligt. Det skal helt klart spilles til og det er det blevet, ca. 100 timer med baggrundsmusik osv.

Når det så er det, kvitterer det med "hul igennem" som jeg ikke har oplevet før på mine to foregående kabler (Tech+Link og Audioquest Jade). Jeg tillader mig at sammenligne med disse kabler, da D102MKIII V Special faktisk er ret "billigt".

Jeg lytter gerne til musik når børnene er lagt i seng, og af naturlige årsager er det ikke bragende højt. Det betyder meget for mig, at kunne nyde musikken ved lav volume. Der er helt klart kommet en forbedring i det henseende hos mig. Micro-dynamik, 3D effekt og bas (tro det eller lad være, men jeg har på fornemmeren at Dali'erne hjælper til her) er en sand fornøjelse.

Mit VdH eventyr stopper her for en stund, for D102MKIII V Special og The Clearwater har virkelig gjort en forskel hos mig. Ingen af dem syner af meget og koster heller ikke meget, men leverer meget nydelse og det er vel det det handler om!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

blueyes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2005
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

Det handler osse om at komme videre; fint nok at Kubikken synes d-501 er go, men hva hjælper det, hvis man ikke kan købe den mere?

Jeg har lige købt et par meter D-501Hybrid og er klart mere glad for dem end de The Second jeg havde før. Så det gør ikke mig noget at en ikke-hybrid ville have gjort det endnu bedre. Det er lissom pigen du aldrig fik, jamen vi må jo videre...

Jeg kan forstå på flere indlæg her og på andre tråde, at bassen på The Integration vurderes som værende et svagt punkt. Der mangler reel dybdeinformation på det kabel.

Til top Vis blueyes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af blueyes

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Kurt von Kubik skrev:

Nu har jeg levet med D102MKIII V Special i et par uger. Lige ud af kassen, syntes jeg det lød lidt koldt og kedeligt. Det skal helt klart spilles til og det er det blevet, ca. 100 timer med baggrundsmusik osv.

Når det så er det, kvitterer det med "hul igennem" som jeg ikke har oplevet før på mine to foregående kabler (Tech+Link og Audioquest Jade). Jeg tillader mig at sammenligne med disse kabler, da D102MKIII V Special faktisk er ret "billigt".

Jeg lytter gerne til musik når børnene er lagt i seng, og af naturlige årsager er det ikke bragende højt. Det betyder meget for mig, at kunne nyde musikken ved lav volume. Der er helt klart kommet en forbedring i det henseende hos mig. Micro-dynamik, 3D effekt og bas (tro det eller lad være, men jeg har på fornemmeren at Dali'erne hjælper til her Kan du uddybe det lidt nærmere?) er en sand fornøjelse.

Mit VdH eventyr stopper her for en stund, for D102MKIII V Special og The Clearwater har virkelig gjort en forskel hos mig. Ingen af dem syner af meget og koster heller ikke meget, men leverer meget nydelse og det er vel det det handler om!

Det er jo det som det hele drejer sig om.
De VdH kabler du har købt, er ikke uldne som i hvert tilfælde AQ kablet typisk er.
Det andet kabel kender jeg ikke.
Ofte vurderes disse VdH kabler dog anderledes, fordi der er så megen elektronik faktisk ikke tåler dagens lys. Det er jo nemt sagt, men prøv "sætte ind metoden" det bekræfter til fulde det jeg påstår.
Havde i øvrigt i aftes besøg af en Thule amp, den lidt ældre IA 100, som jeg dengang og nu vurderer til, at være en i mange henseender udmærket amp.
Men den er altså noget grødet og summarisk op mod monsteret, det kan man sagtens gøre lidt ved med kabler. Ikke sådan at forstå, at man overhovedet kommer nærmere noget rigtigt, nærmere tværtom. Men man kan gøre lyden endnu mere grumset og fjern, hvilket sikkert vil gøre helheden lidt mere spiselig.
Men så bør man ikke bruge VdH eller i hvert tilfælde VdH metalkabler.
Her vil kulkablerne nok være et bedre valg.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 06 Juni 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

blueyes skrev:

Det handler osse om at komme videre; fint nok at Kubikken synes d-501 er go, men hva hjælper det, hvis man ikke kan købe den mere? Det er jo det.

Jeg har lige købt et par meter D-501Hybrid og er klart mere glad for dem end de The Second jeg havde før. Så det gør ikke mig noget at en ikke-hybrid ville have gjort det endnu bedre. Det er lissom pigen du aldrig fik, jamen vi må jo videre... Jamen det er jo perfekt, om det falder i smag.

Jeg kan forstå på flere indlæg her og på andre tråde, at bassen på The Integration vurderes som værende et svagt punkt. Der mangler reel dybdeinformation på det kabel. Hmm! Det kan jeg næppe tro

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Juni 2005 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
L.B. skrev:

Kurt von Kubik skrev:

Jeg lytter gerne til musik når børnene er lagt i seng, og af naturlige årsager er det ikke bragende højt. Det betyder meget for mig, at kunne nyde musikken ved lav volume. Der er helt klart kommet en forbedring i det henseende hos mig. Micro-dynamik, 3D effekt og bas (tro det eller lad være, men jeg har på fornemmeren at Dali'erne hjælper til her Kan du uddybe det lidt nærmere?) er en sand fornøjelse. Ja, som sagt lytter jeg meget ved lave niveauer. Alligevel synes jeg, at der er "dynamik" - ikke i PA forstand, men jeg synes Diva'en er meget "letflydende" dvs. de reagerer på alle små detaljer. Jeg har pga. dette haft siddet og kigget på Diva'en uden frontstof med snuden helt op mod baffelen og selv ved lave lydtryk bliver der arbejdet, så man kan se enhederne bevæge sig. Nu er lave lydtryk jo relativt og jeg har skiftet amp efter jeg har skiftet højttalere til en H/K Signature 1.5 der er "justeret" i tomgangsstrømmen og 1.5 er lidt amerikaner-agtig (læs; bas) men ikke på en dårlig måde i mine ører. Kablerne er på ingen måde nogen hindring her og gør blot det de skal = alt lade musikken flyden igennem.

Jeg vidste det ikke før jeg købte Diva'erne, men det er sidenhen blevet højt værdsat hos mig, at de formår at spille så godt og åbent ved lave lydtryk. Jeg føler ikke jeg skal skrue højt op for at "fornemme" musikken og det er simpelthen lækkert. Det gør at jeg involveres følelsesmæssigt (nu bliver vi dybe her) og det er netop glæden for mig - at komme på besøg som en velkommen gæst i musikken verden.

Det er jo det som det hele drejer sig om.
De VdH kabler du har købt, er ikke uldne som i hvert tilfælde AQ kablet typisk er. Ja, det var mørkt og uldent sammenlignet med VdH.
Det andet kabel kender jeg ikke. Et billigt standard-kabel, som gør det OK til de andre sekundære kilder jeg har, men ikke til kritisk lytning. Det var faktisk mindre uldent end AQ.
Ofte vurderes disse VdH kabler dog anderledes, fordi der er så megen elektronik faktisk ikke tåler dagens lys. Det er jo nemt sagt, men prøv "sætte ind metoden" det bekræfter til fulde det jeg påstår.
Havde i øvrigt i aftes besøg af en Thule amp, den lidt ældre IA 100, som jeg dengang og nu vurderer til, at være en i mange henseender udmærket amp.
Men den er altså noget grødet og summarisk op mod monsteret, det kan man sagtens gøre lidt ved med kabler. Ikke sådan at forstå, at man overhovedet kommer nærmere noget rigtigt, nærmere tværtom. Men man kan gøre lyden endnu mere grumset og fjern, hvilket sikkert vil gøre helheden lidt mere spiselig.
Men så bør man ikke bruge VdH eller i hvert tilfælde VdH metalkabler.
Her vil kulkablerne nok være et bedre valg. Med fare for at blive kaldt diverse, har jeg fulgt dine og andres råd i sammensætningen af anlægget og hvorfor ikke lære af andres erfaringer. At jeg så selv er enig efterfølgende er jo dobbelt lækkert.

Jeg har det foruden rigtig godt med, at priserne på mine kabler er så relavtiv lille som den er. Der er masser af andre ting at bruge penge på...

kim07
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Buch skrev:
L.B. skrev:

Jeg har bestilt D-102 III, så må jeg se/høre hvordan det lyder...

Jeg har også lige bestilt D-102 MK III Hybrid, D-102 MK V Special, D-300 MK III Hybrid. D-102 MK III Hybrid er ankommet, og er i øjeblikket monteret mellem for- og effektforstærker. De umiddelbare indtryk er mere perspektiv, flere detaljer end min reference. Jeg regner med at poste en grundigere sammenligning når de sidste to kandidater er ankommet.

Jeg går og overvejer dette kabel så ville jeg lige spørge dig om hvad din mening er om det da jeg kan se du har afprøvet det.

Mvh Kim   

http://hificable.dk/index.php?page=shop.product_details& flypage=shop.flypage&product_id=17&category_id=6b825 30aed5855604e5306a5cdc34558&option=com_phpshop&Itemi d=29

Buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004
Lokalitet: København
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

kim07 skrev:
Jeg går og overvejer dette kabel så ville jeg lige spørge dig om hvad din mening er om det da jeg kan se du har afprøvet det.

Mvh Kim   

http://hificable.dk/index.php?page=shop.product_details& flypage=shop.flypage&product_id=17&category_id=6b825 30aed5855604e5306a5cdc34558&option=com_phpshop&Itemi d=29

Jeg vil gerne henvise til mine tidligere indlæg på side 9 omkring dette kabel da mit indtryk ikke har ændret sig væsentligt siden. The Integration er også kommet til siden jeg sidst skrev om de tre billigere alternativer D102 MK III Hybrid, D-102 MK V Special, D-300 MK III Hybrid, men jeg er stadig overrasket over hvor tight og præcist "special" er i mit setup. De andre alternativer er enten "for meget" eller "for lidt" på nogle af de væsentlige områder. Jeg syntes med andre ord at D-102 MK V Special er et fremragende kabel og på flere punkter bedre end D102 MK III Hybrid - men igen; det er i mit anlæg og med min musik. Det kan meget vel vise sig at de særlige egenskaber som jeg mener "Hybriden" har, gør underværker i andre sammenhænge. I den forbindelse kan jeg nævne, at jeg forleden havde en anden CD afspiller i kæden og for sjov skyld lige skulle prøve D-300 MK III Hybrid igen (mellem for- og effektforstærker). Dette kabel lød oprindeligt meget anonymt og en smule kedeligt, men i denne sammenhæng medførte det en fantastisk 3D lyd som jeg slet ikke havde oplevet i den tidligere sammensætning.

Alt i alt er jeg meget forsigtig med at konkludere noget omkring hvordan et kabel lyder, fordi det er min erfaring, at det kan ændre sig markant med selv små ændringer i den øvrige kæde. Konklusionen er at "special" virker ret godt for mig, "Hybrid" har nogle gode egenskaber, men jeg kan nok ikke leve med svaghederne på sigt - eksperimenterne fortsætter dog. D-300 er jeg absolut ikke færdig med endnu.

Jeg kan kun opfordre til at eksperimentere - og med priserne på vdh-kabler bliver man heldigvis ikke ruineret (hvis man holder sig i den billige ende). Efter min mening kan det "rigtige" kabel gøre hele forskellen - så held og lykke med jagten.

Til top Vis Buch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buch

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 07 Juni 2005 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

blueyes skrev:
Jeg har lige købt et par meter D-501Hybrid og er klart mere glad for dem end de The Second jeg havde før. Så det gør ikke mig noget at en ikke-hybrid ville have gjort det endnu bedre. Det er lissom pigen du aldrig fik, jamen vi må jo videre...

Hej blueyes

Jeg går med tanker om at prøve et sæt D501Hybrid på mit setup. Kan du eventuelt beskrive forskellen imellem dette kabel og the Second på dit Linn?

Sonus faber Club International
Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

kim07
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 07 Juni 2005 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Buch skrev:
kim07 skrev:

Mvh Kim   

Jeg vil gerne henvise til mine tidligere indlæg på side 9 omkring dette kabel da mit indtryk ikke har ændret sig væsentligt siden. The Integration er også kommet til siden jeg sidst skrev om de tre billigere alternativer D102 MK III Hybrid, D-102 MK V Special, D-300 MK III Hybrid, men jeg er stadig overrasket over hvor tight og præcist "special" er i mit setup. De andre alternativer er enten "for meget" eller "for lidt" på nogle af de væsentlige områder. Jeg syntes med andre ord at D-102 MK V Special er et fremragende kabel og på flere punkter bedre end D102 MK III Hybrid - men igen; det er i mit anlæg og med min musik. Det kan meget vel vise sig at de særlige egenskaber som jeg mener "Hybriden" har, gør underværker i andre sammenhænge. I den forbindelse kan jeg nævne, at jeg forleden havde en anden CD afspiller i kæden og for sjov skyld lige skulle prøve D-300 MK III Hybrid igen (mellem for- og effektforstærker). Dette kabel lød oprindeligt meget anonymt og en smule kedeligt, men i denne sammenhæng medførte det en fantastisk 3D lyd som jeg slet ikke havde oplevet i den tidligere sammensætning.

Alt i alt er jeg meget forsigtig med at konkludere noget omkring hvordan et kabel lyder, fordi det er min erfaring, at det kan ændre sig markant med selv små ændringer i den øvrige kæde. Konklusionen er at "special" virker ret godt for mig, "Hybrid" har nogle gode egenskaber, men jeg kan nok ikke leve med svaghederne på sigt - eksperimenterne fortsætter dog. D-300 er jeg absolut ikke færdig med endnu.

Jeg kan kun opfordre til at eksperimentere - og med priserne på vdh-kabler bliver man heldigvis ikke ruineret (hvis man holder sig i den billige ende). Efter min mening kan det "rigtige" kabel gøre hele forskellen - så held og lykke med jagten.

Mange tak for svaret

kontrast
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005
Sendt: 18 Juni 2005 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Hvad betyder det at et kabe har relativ høj induktans? Det læste jeg i en kabeltest, men der stod ikke noget om hvad det betød.

Kan ud af tråden læse at de eks med dali HT kan høre bas selv ved svage niveauer. Hvad med jer andre som har mere almindelige HT´ere som er mere stive i ophænget?

Vil det være en fordel at få et basstærkt kabel til en trykkammerHT og et bassvagt til en refleksHT? 

Til top Vis kontrast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kontrast

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 19 Juni 2005 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

kontrast skrev:

Hvad betyder det at et kabe har relativ høj induktans? Det læste jeg i en kabeltest, men der stod ikke noget om hvad det betød.

Kan ud af tråden læse at de eks med dali HT kan høre bas selv ved svage niveauer. Hvad med jer andre som har mere almindelige HT´ere som er mere stive i ophænget?

Vil det være en fordel at få et basstærkt kabel til en trykkammerHT og et bassvagt til en refleksHT? 

Induktans er den egenskab, at impedansen stiger som funktion af frekvensen. Dvs. jo højere frekvens jo højere impedans. Oversat til dansk i harehøjde betyder det, at modstanden i kablet stiger ved høje frekvenser. Værdien måles i Henry forkortet H, oftest forekommende i mH = milliHenry eller 1/1000 del Henry.
Induktans eller selvinduktion betyder samtidig med, at modstanden stiger med frekvensen, at ethvert kredsløb har en indbygget modstand mod ændringer i strømmen. Det er altså en form for elektrisk inerti, der gerne vil holde strømmen oppe eller forhindre den i at opbygges. Vikler man ledninger rundt om jernkerner, så forstærker man effekten og har samtidig en flot elektromagnet.

I højttalerkabler får du øget iduktans, hvis du øger afstanden på + og - , eller hvis du f.eks. mindsker det areal + og - eksponerer mod hverandre. Det ses tydeligst i fladkabler, der har relativt høj induktans.

Modsat induktion er der så kapaciteten, som har den modsatte egenskab. Den bevirker sitegnde impedans og dermed øget modstand ved faldende frekvens.

I kabler stiger kapaciteten jo nærmere + og - befinder sig på hverandre, ligesom størrelsen af det areal de eksponerer mod hinanden også bevirker øget kapacitet.

Man har altså altid valget mellem kapacitet og selvinduktion. Visse kabelgeometrier tilgodeser begge i et vist omfang. Lav kappacitet og lav selvinduktion anses for at være vigtigt i kabler til hifi.

Peiter
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 27 Juni 2005 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

Jeg har fornyligt købt The SKYLINE HYBRID. Uden tvivl man får kvalitet for pengene (kr. 30,- pr. meter), de er meget neutrale ... alt for neutrale/kedelige at høre på   Som VdH vist selv beskriver kablet, så er det et godt begynder kabel ...

Det næste kabel jeg køber bliver The CLEARWATER. De er til at betale for almindelige lønmodtagere og passer nok til min Thule IA100 og Magneplanars.

Til top Vis Peiter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peiter

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juni 2005 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

Som tidligere anbefalet af KvK så læg det (Clearwater) dobbelt. Det åbner simpelthen op og der kommer liv i "kludene" - det virker hos mig

hifiigen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 28 Juni 2005 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

Vil nogen give et bud på, om det er værd at lægge Clearwater dobbelt, når HT-kablet kun er godt 1 m langt?

Til top Vis hifiigen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifiigen

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Juni 2005 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

Det vil jeg da godt... ja!

Effekten bør være den samme. Ellers ville jeg da prøve mig frem, da det kun koster 50,- pr. meter, så der er ikke så meget at tabe.

hifiigen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 28 Juni 2005 kl. 09:40 | IP-adresse registreret  

Her bliver jeg en lille smule drilsk (nogen vil sige spids):

"Effekten bør være den samme. Ellers ville jeg da prøve mig frem, da det kun koster 50,- pr. meter, så der er ikke så meget at tabe."

Samme effekt? Som hvad? Ingenting. Med godt 1 m. kabel tror jeg skutte der er kæmpe forskel. Men jeg kan da godt regne ud, at hvis der er forskel på HT-kabler, ja så er der principielt også forskel, om disse kabler så kun er 2 cm lange! Men hvor meget? Er det værd at rode med. Her tænker jeg ikke på penge, da 2 m kabel til 50,- pr. m. er lig med 100,- hvilket lige rækker til en Unicef-indbetaling. Og det har vi alle råd til.

Så jeg spørger nogen der konkret har prøvet, og ikke matematikere: Hvad er forskellen på enkeltwire kontra dobbeltwire Clearwater ved meget korte HT-kabler?

mvh

Til top Vis hifiigen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifiigen

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Juni 2005 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Fair nok. Phono-kabler er som regel heller ikke længere end 1 meter og der er da dem der vil påstå, at de kan høre forskel

Mine kabler er ikke lige lange (det kan så diskuteres, som det er gjort i en anden tråd). Det ene kabel er 2,5 meter og det andet er 1 meter. Jeg havde først monteret single- og derefter dobbelt-wire og forskellen var klart hørbar.

"Forskel" og "kæmpe" kan være svære ord at definere, men jeg ville ikke undvære det ekstra kabel. Det er selvfølgelig også afhængigt at resten at set-up'et.

Eller er Unicef da en god ide

kontrast
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005
Sendt: 28 Juni 2005 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

VdH har altså et kabel der hedder Cleartrack, som er et dobbelt-Clearwater, de fire ledere er lagt ve siden af hinanden. No problemos!
Til top Vis kontrast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kontrast

<< Forrige Side af 41 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes