| Forfatter |
|
kontrast Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det er for meget at vi hver især skal lege lydkabeldoktor og indkøbe flere slags VDH-kabler med stik for en hel..... masse penge. Med det her forum kan vi vel bruge hinandens erfaringer?
Åh, ja og den nedsættende rigtig smarte bemærkning om VDH 502 H har egenskaber der gør den kun kan som tørresnor er jeg helt uenig i. Og jeg synes det er en irriterende nedsættende vurdering ingen kan bruge til en pind. Det er et virkelig godt kabel og der er sikkert bedre kabler derude. Og blandt dem er D501 (den gamle type) muligvis.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
miju skrev:
|
Ja men jeg kan kun sige at D501 er der intet at udsætte på.. det skriver jeg også så jeg forstår ikke din bemærkning her
KVK : Det der så overrasker mig lidt mere er, at du ikke kommer ind på de øvrige egenskaber, som jeg finder af langt større betydning.
Øvrige egenskaber?? de er ultra precise og stramme samt velopløste, neuancerede og detaljerede samt dynamiske i hele området!.. eneste lille anke jeg har er en lidt FOR! stram bund hvor der mistes noget "organisk" fornæmmelse eller ægthed.. samt en top der er en bitte smule til den lyse side.. men det er bagateller!.. ellers er det som jeg siger suverent! og det er super tydeligt i mit setup!...
Det er dog tydeligt at eks. mit Decade Gen2 spiller med en smule højre opløsning og mere "vægt" samt et noget precisere perspektiv.. det spiller klart med mere autoritet og klang ægthed.. skal vi gå ned i flueknæpperiet altså!..? hvad angår kontrollen, start og stop og renheden, så er der intet at sætte en finger på! den er suveren på 501 men overgås med et mulehår af Decade.. (der er micro informationer der står lidt mere tydelige på Decade end på 501, men 501 mangler ikke bestemt noget! der er precis lige så meget info med begge kabler.. og så er der de perspektivske egenskaber 3D mm. der er lige et trin over 501
mvh.
|
|
|
Det giver vel i grunden god mening og logik sammen med grej fra LC skulle jeg mene. |
|
|
Dette kan du have en smule ret i...
De forstærkere jeg har, spiller med meget høj opløsning og detaljering samt fantastisk RENT og velkontroleret og dynamisk, de er faktisk ganske tilnærmende det mere neutrale (eller rettere klang afbalancerde)
DOG! med en svag tendens mod det lyse i klangen opefter hvor ved der ikke skal meget til at fremprovokere en lettere lys top... (og det er netop HER jeg oplever VDH kablet stikke lidt frem i forhold til Decade der holder balancen her bedre, dette heldigvis UDEN at give afkald på den opløsning D501 også servere, hvorvad Decade & Taralabs er et bedre match for mit grej.)
Mine højtalere har også en ekstremt udstragt top med virklig hul igennem, og vil også opleves af nogle der fortrækker en varmere og mere tilbageholdende klang balance som ganske svagt til det lyse MEN! højtalerne er meget afbalancerede i klangen +/-1,2 db. 40 Hz. - 25 kHz. og på ingen måde lyse eller top focuserende.. men sammen med Lc grejet kan dettes tendens meget tydligt afsløres, (en tendens div. modefikationer i forhold til standard grejet her fra har fået ekstremt meget "på plads" ) hvis et kabel nærmest understrejer det, og det er faktisk hvad D501 gør!.. jeg har bemærket at det får selv lettere mørkt klingende grej til at live lidt op, hvilket indikere at det faktisk trods udsøgt neutralitet i hele grund området fokucere en smule på den aller øverste top..)
Jeg kan dog tænke mig at dine Dali amps der er ganske neutrale også i grund tone området, men med en lidt "varm" top samt noget af det samme jeg opleved med dine Divaer der ligeledes har en tendens til ikke at lukke HELT op i øverste top (trods at den anvendte diskant mere end magter dette hvis den får lov!?) din basrefleks bund og de generelle tendenser kan også nyde rigtig godt af den ypperlige kontrol og stramhed D501 giver... så at det er noget af det der fungere rigtig godt hos dig er egentligt ikke så underligt.. det kan bidrage med den helt rigtige balance og kontrol..
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Oluf Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 257
|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kontrast
Det er da helt igennem useriøst, at du vil vælge kabler efter andres erfaringer/anbefaliger. Andres erfaringer oplevelser kan kun bruges som
pejlemærker for ting der skal undersøges/prøves. Men du slipper aldrig for at bruge dine egne ører/danne din egen konklusion hver gang.
Du kan selvfølgelig lære andre så godt at kende, at du ved, at du højst sandsynligt vil være enig/ på linje med deres vurdering. Men igen i
det konkrete tilfælde kan det være, at det netop ikke gør sig gældende.
Der er jo heller ingen, der siger, du skal købe alle slags kabler. Jeg er helt enig i, at det kan være en dyr og sikkrt også uhensigtsmæssig
måde at bruge sine penge på. Men prøv da at komme til at lytte til det. Det er vel netop sådan et forum kan være en stor hjælp. At man kan
få lov til at lytte til andre sager uden nødvendigvis at skulle købe dem. Hvis alt andet er umuligt kan du måske låne noget af mig eller noget i
den retning. Så kan jeg måske låne dit hybrid og afgøre om det var en nøgtern vurdering med hybrid eller om skuffelsen fyldte for meget i
forhold til den faktiske ydelse fra kablet.
At du finder min bemærkning om hybrid-versinen både nedsættende, smart og irriterende kan jeg kun beklage. Den var ikke ment sådan.
Men at du opfatter det sådan, kan jeg ikke helt forstå, efter at jeg har uddybet, hvorfor jeg blev så skuffet over det. Det jeg mener med
tøresnorsbemærkningen er bare, at hvis jeg kan vælge mellem D 501 og hybrid så vil jeg ikke bruge hybrid til musik.
Når du nu kalder dig kontrast, undrer det mig også, at du farer sådan i flint over at jeg giver min uforbeholdne oplevelse af hybrid. Hvis du
mener det er for unuanceret burde du måske kalde dig nuance. Eller kan du uddybe, hvorfor du har valgt at kalde dig kontrast? Skal jeg
komme med min umiddelbare forklaring på, at du farer i flint og tager tøjsnorsbemærkningen så personligt, så handler det om at du kun
havde lyttet til hybrid og på dette grundlag gav dig til at spekulere i at D 501 nok ikke ville være meget bedre. Hvorfor ikke høre det i stedet
for at komme med intetsigende spekulationer som folk med garanti ikke kan bruge (bør bruge) til noget? Rent faktisk vender du derved
sagen på hovedet. Du udtaler dig om D 501 men har intet grundlag for det.
Din kontrast består i at være KvK-kritisk. Men KvK har intet med sagen at gøre. Det ville da være totalt useriøst af mig at afskrive noget grej
bare fordi jeg forbinder det med dig eller andre og derfor ikke vil lytte til det. Tro/følelser kan alt for let bygge murer. Om så KvK havde
skrevet 500 tråde om D 501 - og det er lige meget om det er positivt eller negativt - så ændrer det ikke ved, at du er nødt til at høre det selv
for at have en mening om det. Længere er den ikke.
|
| Til top |
|
| |
kontrast Lukket konto

|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ih altså hvor får jeg læst og påskrevet!
Jeg fastholder dog stadig at forums som dette kan være en kæmpehjælp i valg. Og at jeg ikke vil købe alle VDH-kabler for selv at høre dem. Jeg har haft 5 af dem, alle forskellige.
Har en særlig grund til at vælge kontrast som alias som ikke kommer dig ved og den er slet ikke at være KvK-kritisk. Jeg kender godt KvK og har besøgt ham og hørt hans fine anlæg. Vi hørte en del forskellige VDH-kabler ved den lejlighed. KvK har en ret bestemt opfattelse af hvad god lyd er og den linie forfølger han ret konsekvent og forsvarrer den ditto. Han har en stor fanskare som jeg kender lidt til, men jeg er ikke en del af den. Jeg er ikke så oppe på om det nu er det HELT rigtige jeg har. Det jeg er kritisk overfor er den påståede enorme forskel flere herinde siger der er på 501 og 501 hybrid. Jeg er allergisk overfor hype, uanset hvem der hyper.
|
| Til top |
|
| |
Oluf Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kontrast
Ok jeg forsøger lige en gang til. Du skrev: "VDH er da udmærket, har selv D502 hybrid med VHD stik på og det er rigtig godt til pengene.
Den der kultting med den gamle D501 er så meget bedre tror jeg dog ikke umiddelbart på."
Hvorfor skriver du sådan, hvis du faktisk har hørt kablet? Er det virkelig fordi du ikke vil/kan tage stilling til forskellen. Ja selvfølgelig f**k alt
hvad der er "rigtigt" eller "hypet". Det vil jeg da give dig helt ret i. Men så beskriv da dit lytteindtryk/din vurdering i stedet for din egen
parolesnak om ikke at hype. Du falder i samme grøft uden at læge mærke til det. Det tætteste du kommer på en egentlig udmelding er
følgende: "Jeg er ikke så oppe på om det nu er det HELT rigtige jeg har. Det jeg er kritisk overfor er den påståede enorme forskel flere
herinde siger der er på 501 og 501 hybrid. Jeg er allergisk overfor hype, uanset hvem der hyper."
Hvad mener du med, at du ikke er så oppe på, om det er det helt rigtige du har? Det er vel igen hype du snakker om, og du ser dig selv som
den helt store bannerfører imod hype. Hvorfor ikke bare forholde dig til lytteindtryk i stedet for alt det hypesnak. Og jo, når jeg nu lige
tænker over det så kommer kontrast vel fra SF/HF borgerkrigen da den rasede på sit højeste. Det er nok også herfra kongstanken som
antihyper type er opstået. Jeg synes bare du skal passe på, at du har så travlt med at antihype, at du helt glemmer at lytte og finde ud af
hvordan du selv vurderer noget. Så drukner substansen bare i en ny type selvhype.
Og for lige at være sikker på, at det her ikke bliver tolket til noget for/imod KvK. Hvis jeg virkelig skulle lave en kobling mellem mennesker
og grej - ja så ville jeg slet ikke have D 501 og så meget andet i dag. Men det gør jeg ikke...
|
| Til top |
|
| |
kontrast Lukket konto

|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved du hvad Oluf, find en anden og hak på. Jeg gider ikke lægge navn til.
|
| Til top |
|
| |
Oluf Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ikke ude på at hakke kontrast. Og mit tilbud om at du kan låne noget D 501 står stadig ved magt!
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
er kommet til at kalde D501 for D510... undskyld forviringen.. det skulle nu være rettet!..
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
oluf skrev:
Det er vel med stik og kabler som med alt andet. Der er ingen vej uden om at folde ørene ud og finde frem til det der lyder "godt". Det kan bare være ret svært nogle gange uden at blande en masse teoretisk mere eller mindre velfunderet viden ind i ens lytteindtryk. Derfor bliver konklusionen ofte hverken fugl eller fisk. Og der er sikkert også mange der kan skændes om hvoran godt skal defineres.
Jeg kender ihvertfald flere som har leget lidt med stik og har - lyttet - sig frem til at det billige stik slår både SME og Bullet. Men det er vel meget normalt at mange seriøse hifi folk tror på at billigt automatisk er lig useriøst og dårligt. Også dem der måske på andre områder ikke falder i denne fælde...
|
|
|
Mht. disse stik og lyden af dem, kan der aldrig blive tale om andet end en form for tilpasning, som man behager eller ej. Det billige stik er lavet af messsing i de ledende dele, som er og bliver en skidt ting at indsætte i signalvejen. Jeg har brugt dem selv, men bemærkelsesværdigt ved det stik er, at filtervirkningen ingen morbide elemneter har i sig. Det er lidt overraskende faktisk. SME er et mere direkte lydende stik, specielt hvis man trækker inderlederne helt frem i det. Bullet er lidt af samme skuffe, men det kan kun anvendes sammen med D501 hvis det stabileseres med én eller anden form for støbemasse. Gør man det, så får man en vis resonansdæmpning med i købet, hvilket også påvirker de klanglige egenskaber. Ingen af disse løsninger er i mine øjne dårlige - og alle sammen er de milevidt foran Brian stikkene fra WBT. Om jeg foretrækker dne en efrem for den anden, ville helt afgjort afhænge af situationen.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor får i ikke drejet phono stikkene i ren kobber?? det kan en hver meskin arbejder med snilde lave på selv en primmitiv drejebænk, og har han adgang til og med CMC at gørre sååå kan der laves de fedeste løsninger.
Center stykket der holder midter "pinden" kan laves af keramik.
Kender en der har lavet sådanne (en som ER maskin arbejder) han har endda fået dem 25k forgyldt hos den lokala guld & sølv smed..
Pt. fifler han med at lave nogle i ren sølv...
Selv gjort er velgjort!...
Han har lavet nogle XLR "pins" til mig i ren kobber istedet for de messing (eller what ever??) der normalt sidder i de fleste af disse, dem har jeg så også fået forgyldt.
At få de oprindligt pins ud, var en svær opgave, hvor der skulle varmes forsigtigt op til de "slap" og så varme de nye tilsvarende op og få den ind i hullerne og holdt helt lige til det hele igen var stabilt, men det lykkedes..
Lyder de bedre?? hummmm....?? svært at sige.. bilder mig det ind i hvertfall.. men reelt?? tjaa.. så ved jeg det sgu ikke..? men så længe jeg mener at høre en lille forbedring så er det sgu fint!...
MEN! de hjemmelavede RCA stik DE! fungere og lyder MARKANT! bedre end eks. nogle WBT samt forskellige andre gengse typer, ja de gør sig klart lige så godt som de nye Next Gen og Bullitplugs.. (de minder lidt om nogle Audionoke kobberstik jeg engang havde nogle af, som igen faktisk er opbygget som de velkendte 25 kr. "guld" stik men kan købe stortset overalt, en centerpin der er hul, og så resten med gevin og ringen der "klæmmer omkring bøsningen, hvor skærm / - loddes fast på ( nede i et lille hul) og herpå skrues "kappen" på.. faktisk meget lidt materiale signalet skal gennem..
Om de DIY. kan betale sig økonomisk i forhold til Next Gen og lignende, (og man finder disse acceptable og eller gode??) tjaaa??
Skulle min kammerat lave dem til dig/jer.. såå nok NEJ!..
Men finder man disse ikke gode nok? og vil batale hvad som helst for noget der kan være en bedre kompromisløs løsning? så jo..
Men ideen og opfordringen er hermed givet vidre PRØV selv hvis i har mulighed, det KAN! være DET! lige er vejen frem..
For mit vedkommende så fred være med RCA stik!
Jeg har lige forsøgt lidt igen med det, for at se om ubalanceret var en farbar vej, især de det er nemmere at få kabler her til, samt et elektronisk delefilter ville være en nemmere og besparende løsning.. MEN! NEJ!.. det holder bare ikke en meter!...
XLR / balanceret lamme tæsker ubalanceret hver gang!.. fuldstendigt hemningsløst!!! (i hvertfal hos mig og på mit grej)
Det er bere en helt anden verden af bedre lyd, ubalanceret er noget grumset, ukontroleret snask, med alt for meget "fnidder" det nogen forvæksler med mere dynamik osv. er ikke andet end støj, og kunstig tillæg..
ØV siger jeg magen til nedtur skal man lede længe efter når først man har hørt balancering der er ægte og VIRKER optimalt!.. kan kun sige at de der ikke kan forliges med det enten ikke har grej hvor det fungere? eller også bare ikke kan leve uden kunstig tilsæt af støj og grums i lyden, altså den farvning der uvilkårligt kommer fra singleend.. her i huset!? så NEJ TAK!... 
Neeee!!.. i balanceret er der bare I DEN GRAD! mere hul igennem og ægte & dynamisk gengivelse..
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
har WBT ikke lavet nogle kobber der er forgyldte?
tror også at Furutech har, se type FP-126 (PCOCC er det ikke kobber?) (de har f.eks. kobber Schuko)
de kobber forgyldte stik har ofte fået gode test rundt omkring
|
| Til top |
|
| |
JRGW Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så lige i et blad en artikkel om de nye WBT netxgen her siger ingenøren for WBT at XLR er mindre problematisk hvad angår tilpasning end RCA derfor har de prøvet at forbedre RCA.
__________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
| Til top |
|
| |
KimG Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 670
|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen, der har sammenlignet dobbelt VdH Clearwater med Kimber 8TC ? Hvordan "lyder" de i forhold til hinanden ?
__________________ Kim
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
KimG skrev:
Nogen, der har sammenlignet dobbelt VdH Clearwater med Kimber 8TC ? Hvordan "lyder" de i forhold til hinanden ? |
|
|
Well! Jeg har prøvet begge typer - ganske vist ikke op mod hverandre. Men der er altså meget stor forskel på disse 2 kabler, hvor Kimber er et noget afrundet kabel, der bestemt ikke jager katten af grøden, så er CW trods alt mere livligt. CW er tilmed krydret med lidt æstetik, som er ganske heldigt fordelt ud over alt det du hører. Det er et nice kabel, når det anvendes lidt utraditionelt - dobbelt nemlig.
|
| Til top |
|
| |
kontrast Lukket konto

|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er gået ad en stikvej for nylig. Som de indviede sikkert ved  er VDH det foretrukne kabel af Hother Bak, som så vidt jeg ved har gjort et ret grundlæggende arbejde med at lytte og kategorisere VDH-kabler til eget brug/konstruktionsbrug i DALI-værkstedet. Fint nok og langt hen ad vejen synes jeg at HB´s konstruktioner lyder godt. Så jeg tænkte at han egentlig må have været inde over da HFK valgte at markedsføre Dalikabler! Clever boy? Har straks indkøbt 2 x 4 meter Silver Wire og vups det lyder smukt. Pænt og stort lydbillede, en "flot" præsentation, der er lidt glimmer og skønmaleri på musikken, ja,ja, men det lyder alt i alt rigtig godt og der er dynalik i det. Og der er sgu sølv i - pas på KvK! Altså udenpå hver kobbertråd. De stik jeg købte med er lige voldsomme nok i massen, tror jeg skal have Z-plugs i begge ender af kablet.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
Jeg er gået ad en stikvej for nylig. Som de indviede sikkert ved er VDH det foretrukne kabel af Hother Bak, som så vidt jeg ved har gjort et ret grundlæggende arbejde med at lytte og kategorisere VDH-kabler til eget brug/konstruktionsbrug i DALI-værkstedet. Fint nok og langt hen ad vejen synes jeg at HB´s konstruktioner lyder godt.
Så jeg tænkte at han egentlig må have været inde over da HFK valgte at markedsføre Dalikabler! Clever boy? Har straks indkøbt 2 x 4 meter Silver Wire og vups det lyder smukt. Pænt og stort lydbillede, en "flot" præsentation, der er lidt glimmer og skønmaleri på musikken, ja,ja, men det lyder alt i alt rigtig godt og der er dynalik i det. Og der er sgu sølv i - pas på KvK! Altså udenpå hver kobbertråd.
De stik jeg købte med er lige voldsomme nok i massen, tror jeg skal have Z-plugs i begge ender af kablet.
|
|
|
Jeg mener at kunne sige, at HB intet har med Dali kablerne at gøre overhovedet. At CW skulle indgå i Daki værkstedet tror jeg nok er en rapand, jeg mener de bliver afprøvet med alt muligt - inkl. f.eks. wasatch cabelworks. At du finder behag i dem, må derfor skyldes andre ting. Jeg har selv lyttet lidt til et Dali kabel, som vist nok hed Boa eller noget deromkring. Jeg fandt det noget afdæmpet og afrundet, men dog ganske behageligt. Og den pris det blev solgt til ville, alt andet lige, betyde at det nok blev kombineret med grej, som det kunne fungere ok med. Men så var der vidst ikke mere i det - tror jeg. CW er et klart mere veldefineret kabel, som jeg bestemt mener fortjener godt grej. Jeg tror mange af dem der bruger det dobbelt, overhovedet ikke kunne drives til at overveje kabler til endda halvstore formuer - hverken pga. pris eller for den sags skyld ydelse. Men man jo gøre sig sine erfaringer selv.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skal lige siges, at den sidste sending de har fået af disse stik ikke er af samme kvalitet som på billedet. Alternativt skal man søge efter varenr. 42-257-02 på dette site http://www.elfa.se/dk/
|
| Til top |
|
| |
JRGW Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
| Sendt: 07 September 2006 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er en artikkel i det nye High Fidelity om VDH og manden bag spændende læsning syntes jeg.
Tænkte lidt på at lave en lyttetest med bla. NLE54 kabel kontra VDH men har ikke fået respons på min mail.... __________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 08 September 2006 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen muligheder for at låne 1 eller 2 sæt VDh 501 i balanceret udgave.... jeg ville meget gerne have afprøvet disse inden nykøb....? send gerne PM.
__________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
Buch Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 08 September 2006 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|