Exxtreme skrev:
Ronin skrev:
Bagger skrev:
|
Hej
Jeg skal have mig et Fladskærms tv, men så er det jo lige hvilket?
Jeg faldt derfor over dette tv på brugt basen: Pioneer PDP 427XD
Det er bare sat for dyrt, da det kan fået for ny til den pris, dette har jeg nu skrevet videre. Men er der ellers nogen der har nogle erfaringer med netop denne model? Er det værd at ofre penge på, eller skal jeg vente lidt til der kommer noget godt med full HD?
På forhånd tak for hjælpen
|
|
|
Det er muligt at du kunne have fået et nyt til 15.000 kr., men så skulle du da have slået til mens tilbuddet var rundt omkring.
Det ændrer bare ikke på det faktum at det ikke var den normale pris, så 14.000 kr. for en brugt PDP-427XD inklusive vægbeslag i god stand er stadig en god pris. Folk har sjovt nok bare den opfattelse at hvis man har kunnet få tingene til den pris, så forsøger andre der har givet fuld eller bare en højere pris tidligere, partout at hustle dem (ikke at jeg siger at det er din holdning), men sådan er det bare ikke. De er bare ofre for et tv der udgår og derfor bliver billigere. Det gør bare ikke skærmen mindre suveræn, og den er jo stadig billig. Det vil alt andet lige være deromkring salgsprisen vil ligge på en 427´er under alle omstændigheder i brugt stand.
|
|
|
Har du prøvet at kigge rundt omkring på nettet for nylig???
Der er masser af steder hvor man kan få 427XD til under 14.000,- og det er endda inkl. forsendelse... Og så er der lidt over 1000,- til et vægbeslag inden man er oppe i de 15.000,- du nævner som en speciel tilbudspris...
Pioneer PDP-427XD søgning på hifipriser.dk: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=233083
|
|
|
Det er da ligemeget - 14.000 kr. er STADIG en god pris.
Nej det er netop IKKE en god brugtpris længere...
Det kniber tilsyneladende med at forstå at 14.000 kr. IKKE er normalpris på en 427XD
Det kniber åbenbart med at få dig til at forstå at der er mange steder man kan købe 427XD til 14.000,- og det vil man fortsat kunne...
Faktisk ikke - for det er nemlig langt fra alle der har dem, selvom de skilter med dem. Vi havde mange kunder mens vi havde dem til samme pris, som havde rendt forgæves ved mange af online-butikkerne - selvom de skrev at de var på lager!
Se nu har jeg så rent faktisk 1 minut før jeg skriver dette indlæg prøvet at ringe til de fire forhandlere der skriver de har det på lager, og de forsikrer mig at de HAR det på lager og til afsendelse eller afhentning idag... Så der findes åbenbart ærlige onlinebutikker også...
og kan han ikke få en ny til den pris længere, så er prisen STADIG god på den brugte.
Det kan man... Og det vil man fortsat kunne i et godt stykke tid til de udgår fra fabrikken...
De bliver ikke produceret mere, og der er ikke flere tilgængelige hos Pioneer. Vi købte de sidste, og de er udsolgt for længst!
Fint nok, men de bliver ikke udsolgt rundt omkring sådan lige den næste uges tid i hvert fald... 
Men er den til at få - hvis annoncørerne stadig har dem - så er det selvfølgelig det bedste med en helt ny. Det kan der naturligvis ikke være tvivl om
Man skal dog stadig have i baghovedet om hvorvidt man køber en parallel-importeret skærm. Er det tilfældet, skal man lige tænke over en evt. garanti-rep, og hvordan internet-butikken varetager servicen i tilfælde af reparation. Den del er også meget god at have på det rene!
Det er nemlig vigtigt, og ved køb gennem en netbutik ville jeg høre om skærmen er parallelimporteret og hvordan et typisk reklamationsforløb ville være... |