| Sendt: 26 Juli 2007 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror ikke jeg behøver at lægge så meget til Thomas' beskrivelse af hans PB12 sammenlignet med andre subs, den er spot on med mine egne oplevelser. Det er den følelsen af at ha ubegrænset med lydtryk til rådighed der gør at filmoplevelsen bliver virkelig sjov, og man slipper for at med skræk og gru sidde og vente på at der kommer en eller anden lydeffekt der får subben til at bryde sammen
En PB12-NSD kan gi ca 50% mere lydtryk end en PB10, samt at den går lidt dybere. Om ikke dens ekstra størrelse og pris er til hinder er den helt klart verdt det den koster ekstra.
Der er ikke helt riktigt nogle andre subs tilgængelig på det danske markedet der kan det samme som de store SVS'ene når det kommer til at levere høje lydtryk i de dybeste frekvensene. Det er konstruktionen med det store kabinettet samt elementet med meget stor slaglængde der er det meste af grunden for at de yder som de gør. Skal du ha noget der yder tilsvarende så skal det være en sub konstruert efter det samme princippet __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|