| Forfatter |
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Onkyo har altid været godt, om ikke meget bedre end meget af det andet der er så meget af herhjemme.
Og det med varme man skal ikke pakke ting ind.
Men nu står Onkyo ikke i en velkendt kæde så er det ikke godt, men sådan er det, og op til folk selv at tænke lidt.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leander skrev:
|
Hvordan kan de nye xx5'ere være så billige i forhold til andet der kan nogenlunde det samme? |
|
|
Svaret er aggressiv prissætning fra importørens side. Onkyo har ikke haft det nemt i Danmark efter HFK ikke længere havde mærket i sortimentet.
Onkyo har fået meget omtale eftersom de er blandt de første på markedet med "HD receivere". Derudover er prisen jo så også yderst fornuftig, som du selv har observeret. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Onkyo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leander skrev.
Kan forstå at det kun er i DK at onkyo er forholdsvis ukendt:
Jeg købte mit første Onkyo anlæg for 30 år siden, og har købt Onkyo siden.
Mit første købte jeg af en mand der var gift ind i familen i Japan, han havde en forretning i Korsør,
Jeg mener at forretningen hed Åge's radio og han var på det tidspunkt eneforhandler senere importør.
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der nogen, som har hørt Onkyos lyd i forhold til Harman Kardon? Jeg overvejer at skifte min gamle kære AVR 8500 ud med én af de nyere, men frygter ærlig talt, at de ikke kan spille med mit halvgamle 40 kg monster.. :)
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
MartinLynge skrev:
| Jeg overvejer at skifte min gamle kære AVR 8500 ud med én af de nyere, men frygter ærlig talt, at de ikke kan spille med mit halvgamle 40 kg monster.. :) |
|
|
Hvorfor overvejer du at udskifte din AVR8500? __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
MartinLynge skrev:
Leander skrev:
|
Varmen kan vel fikses med nogle kølrere af en art : D
Hvis reon chippen også sidder i PS3 får man så ikke samme kvalitet ved at afspille filmen i PS3eren ??
Uha hvor er de altså også bare fede, på de der billeder : D nu er jeg ikke den bedste tysk taler, står der noget meget spænnende ??
Tak for svaret 
|
|
|
PS3 har INGEN REON processer. Træerne vokser ikke ind i himlen. :) |
|
|
Du har ret Martin, det er nok mig som har fået blandet det sammen, sorry  . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
MartinLynge skrev:
| Jeg overvejer at skifte min gamle kære AVR 8500 ud med én af de nyere, men frygter ærlig talt, at de ikke kan spille med mit halvgamle 40 kg monster.. :) |
|
|
Hvorfor overvejer du at udskifte din AVR8500?
|
|
|
Jeg har haft den i nogle år efterhånden, så det kunne jo være rart med lidt nyt luft i ørerne. Meeeen det er godt nok også kun en overvejelse. Den har godt nok mange kræfter, hvorfor jeg reelt er bange for, at jeg ikke får samme stramme lyd ved "opgradering" til nyere og mere miljøvenlig forstærker. :)
|
| Til top |
|
| |