Forfatter |
|
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind skrev:
@nc8000
Det lyder jo som et rent røverkøb når du siger det sådan.. Dog er den lidt halvstor er den ikk ?
Og interessant at i eventuelt kan lave en lille A/B test med dem.. |
|
|
Jeg synes i hvert fald den er for stor til at bruges transportabelt. Jeg bruger den i det anlæg jeg stiller op på hotelværelset og lignende steder når jeg rejser og til det formål er den fin. Ja, spændende med en ab test mellem min og en umodificeret udgave.
|
Til top |
|
|
darkless Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
@McFrede
Spar ryggen, jeg tror godt vi kan klare os alligevel. Ellers må vi jo skiftes lidt en gang imellem.
|
Til top |
|
|
mazlink Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 33
|
Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn hvor jeg glæder mig... Har været lige ved at aflyse et par gange, men folk er blevet ved med at skrive om alt det fantastiske udstyr de medbringer, og det har fået mig til ombestemme mig. Dog smutter jeg lidt tidligt, da jeg har en fest på kollegiet.
Jeg er med offentlig transport fra Lyngby, og medbringer lidt ekstra stikdåser.
Jeg medbringer stadig 2 x Thinkpad, og en Meizu M6 8GB. Jeg sørger for at have musikken i både FLAC og MP3 320 Kbit, hvis nogen vil høre det i dårligere kvalitet, for at lave en sammenlignende test, kan vi sagtens finde ud af det.
Skal jeg medbringe en Discman af mærket Grundig K-CDP 65 ?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også 2 Sony D-EJ1000 discmen jeg kan medbringe men ingen mini til rca kabler kun mini til mini
|
Til top |
|
|
winding Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
|
Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
...
__________________ Overdrivelsens kunst er den sværeste !
|
Til top |
|
|
darkless Forum Bruger

|
Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... Jeg kan tage min fars gamle Technics forstærker med (en SU-3500 fra 1974), men den er sikkert en klat år ældre end dine Stax, så jeg aner ikke, om den kan stå distancen rent lydmæssigt.  Det skal dog siges, at jeg uden problemer bruger den til mine Triangle Stratos Luna 260 højttalere. En helt anden ting: Min Singlepower forstærker har haft nogle problemer med dens strømforsyning. De skulle nu være rettet, men det betyder desværre, at den ikke når frem til mødet i tide.  Jeg vil derfor ikke tage mine balancerede L3000 med, da der ikke vil være nogen andre balancerede forstærkere til stede til at drive dem (og nc8000 tager stadig sine single-ended L3000 med, så vidt jeg ved).
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yep
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 07:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det i morgen det løber af stablen. Jeg er formentlig på adressen fra ca. kl. 12 (om DSB vil). Jeg kan desuden træffes på telefon 5959 2346 hvis nogen har problemer med at finde vej eller andet. Der vil kunne købes diverse sodavand på stedet for 5 kr. for 1/4 liter og 10 kr. for 1/2 liter. Desuden er der kaffe maskine til produktion af kaffe. Mad må vi finde ud af under vejs.
|
Til top |
|
|
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja nu nærmer det sig da bestemt..
Ser frem til i morgen og forhåbentligt nogle gode lytteoplevelser :) Selvom det jo nok ender med at man opdager noget lækkert grej som man bare bliver nød til at eje :S
|
Til top |
|
|
darkless Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har stadig ikke internet-forbindelse (poster fra arbejdet), så hvis folk af en eller anden grund skulle få brug for at kontakte mig, kan jeg fanges på mobil: 5117 2370. Ellers er der vel blot tilbage at ønske os alle et godt møde imorgen.  PS! Jeg fandt forresten nogle specs (på tysk) på min fars forstærker: http://www.hifi-wiki.de/index.php/Technics_SU-3500
PPS! Til de der måtte være interesserede vil jeg umiddelbart efter mødet sætte min AQVOX USB 2 D/A MkI konverter til salg for 3500 kr (nypris lidt over 5500 kr). Jeg foretrækker min Stello DA220 MkII, men forskellen er meget lille på hovedtelefoner. Til sammenligning koster en ny Stello over 10000 kr, så mødet kan være en god chance for at stifte et nyt bekendtskab.
|
Til top |
|
|
kolind Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Darkless - Nu ikke friste svage sjæle som ikk _rigtigt_ har råd til sådan noget
|
Til top |
|
|
darkless Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kolind, det kunne jeg aldrig drømme om!
|
Til top |
|
|
darkless Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige en sidste vigtig detalje (og jeg prædiker sikkert til koret her): Husk at komme med rentvasket hår UDEN voks og den slags. Jeg låner personligt ikke hovedtelefoner ud til folk, der har fedtet hår, ligesom jeg ikke låner in-ears ud til folk, der ikke har sørget for at få renset øregangene grundigt for ørevoks. Det er bare klamt at få retur.  Derudover vil nc8000 helt sikkert også påskønne, at hans fine sjældne L3000 ikke bliver udsat for ovennævnte vederstyggeligheder samt snavsede/fedtede fingre. Fedtpletter på læder får man bare ikke af igen.
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
darkless skrev:
Lige en sidste vigtig detalje (og jeg prædiker sikkert til koret her):
Husk at komme med rentvasket hår UDEN voks og den slags. Jeg låner personligt ikke hovedtelefoner ud til folk, der har fedtet hår, ligesom jeg ikke låner in-ears ud til folk, der ikke har sørget for at få renset øregangene grundigt for ørevoks. Det er bare klamt at få retur. 
Derudover vil nc8000 helt sikkert også påskønne, at hans fine sjældne L3000 ikke bliver udsat for ovennævnte vederstyggeligheder samt snavsede/fedtede fingre. Fedtpletter på læder får man bare ikke af igen. 
|
|
|
Må man foreslå et fælles bad ? Så kunne i jo tage hørebøfferne på og teste om de duer som undervandsbøffer imens . Afsluttende selvfølgelig med et obligatorisk øreskyl efter forbehandling med glycerin
Er du ikke lidt hysterisk ?  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
darkless Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, jeg bryder mig personligt ikke om tanken om, at mine $2000 out-of-production L3000 hovedtelefoner skulle få ødelagt deres videresalgsværdi ved, at en eller anden ubetænksom sjæl fik sat permanente fedtmærker på læderet.
Jeg er knap så pivet, når det kommer til mine HD650, men jeg vil stadig foretrække ikke at skulle skille dem ad for at få vasket DAX hårvoks ud af dem.
Sidst men ikke mindst er det nærmest umuligt at pille ørevoks ud af et par super.fi 5 pro in-ears (ja, jeg har én eneste gang lånt dem ud til en gut, der havde øregangene stoppet til, og det tog mig en hel times minutiøst arbejde med forsigtigt at lirke voksen ud, da de ikke har noget voksfilter).
|
Til top |
|
|
kolind Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hysterisk, nej ! Hvis man kommer og tilbyder folk at se nærmere på ens grej og prøve det må man også kunne forlange at folk behandler det som man vil have det.. Og eksempelvis hår med et ton voks i dræber jo nærmest et læder-headband..
Det er jo ikke grej til en flad 50'er folk slæber med... Selvfølgeligt skal det behandles pænt... :)
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
, jeg kan godt se jeres pointe hvis nogen dukker op med monster voks - men hvem gør det nu om dage ? Så hvis man får øje på en gruppe nyvaskede mennesker i kbh. med uglet hår uden antydninger af noget som helst hold så er det head-banger klubben der er ved at mønstre ind 
Er hanekamme tilladte hvis de kan stå selv ?
Hvad med lus, checker i for dem ?
I burde helt klart nedfælde et regelsæt om korrekt hygiejne så man ved hvad man har at rette sig efter 
Sorry folks, kan ikke lade være - men denne her kan jeg sgu grine af hele weekenden  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
Sjokoz Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 177
|
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 04:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
, jeg kan godt se jeres pointe hvis nogen dukker op med monster voks - men hvem gør det nu om dage ? Så hvis man får øje på en gruppe nyvaskede mennesker i kbh. med uglet hår uden antydninger af noget som helst hold så er det head-banger klubben der er ved at mønstre ind 
Er hanekamme tilladte hvis de kan stå selv ?
Hvad med lus, checker i for dem ?
I burde helt klart nedfælde et regelsæt om korrekt hygiejne så man ved hvad man har at rette sig efter 
Sorry folks, kan ikke lade være - men denne her kan jeg sgu grine af hele weekenden 
|
|
|
Kan godt følge dig. Det er sku go humor!
Men alligevel. Det er sku heller ikke særligt lækkert at få smurt sine hørebøffer ind i en anden mands (ja unskyld men tror nu ikke der kommer nogle kvinder) ørevoks.
|
Til top |
|
|
mazlink Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 33
|
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 07:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror desværre jeg må melde afbud :'( da jeg igår var med til "motionsløb" på DTU, og valgte at hoppe over en hæk, ramte et skilt, hvorefter jeg har fået virkelig ondt i venstre lår og knæ.
Hvis nogen er i bil, og har mulighed for at hente og bringe på adressen i Lyngby, kan jeg måske overtales.
Jeg skriver til Darkless lidt senere (regner med manden sover, og synes det er synd at vække ham), og fortæller at jeg ikke kommer.
Havde ellers virkelig set frem til dette arrangement, så jeg kunne få hørt noget udstyr...
|
Til top |
|
|
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der ikke lang tid igen, jeg glæder mig meget!
Jeg kommer desværre uden kamera, kæresten har fået det lusket med sig. Så jeg håber der er andre der har med, så dem der ikke kunne være der for en mulighed for at se på sagerne
|
Til top |
|
|