Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. maj 2025 | 12:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: MitMiniBio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 10 Januar 2004 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Morten hvor bor du ?

Jeg har ingen erfaring i at tune Højtalere fra Eltax det kunne jeg godt tænke mig at prøve

Men hensyn til nye højtaler kan jeg fortælle at jeg har en kammert som har sony og Jamo han troede også han skulle købe nye højtalere. Men efter han prøvede at koble en setero amp på fronterne skiftede han mening og en stereo amp kan vel fås billigere end helt nye højtalere ? hele vejen rundt. Men der kræver jo du har en preout.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 10 Januar 2004 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

AV den her kommer til at gøre ondt Ronny, Den vil gøre en kæmoe forskel,i dit setup !!!!  AV AV AV osv.
Til top Vis Tonny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonny Besøg Tonny's Websted

mbirkely
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Januar 2004 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Hej!

Tak for roserne og de mange indlæg. Jeg vil forsøge at svare:

Til Martin:

Det er okay. The er heller ikke mig.  Jeg har set dit anlæg i et indlæg. Fedt nok. Og jeg ved at mit ikke når dit til sokkeholderene med hensyn til stereo. Men jeg er tilfreds med mit og du med dit. Og så er det fint. Det vil du sikkert give mig ret i.

Så alle de andre der har kommenteret Martins udtagelse. Tjaa måske man skulle bruge tiden på noget andet at gå op i.

Tilbage til martin. Med hensyn til roserne til udsenet. Tak.

Til Witzel:

De højtalere jeg ser på er sådan set ikke noget specefikt. Jeg har set og hørt nogle fra system audio og syntes at de er fede. Meeeen skulle jeg skifte ville jeg nok bruge en del timer på at bestemme mig. Det er jo en "jungle" derude.

En ting mere er at jeg har ikke brugt mere en 2800,- på alle 5 højtalere samt sub. (Købt af en ven der arbejder på eltax). Det kan man jo ikke engang på én af overnævnte højtalere for. Så der sker nok ikke meget på det område for mig i nærmeste fremtid.

Men noget andet jeg også drømmer om er en ny forstærker. Ikke forde jeg syntes at der er noget galt med den jeg har. Men man vil vel altid gerne have noget størrer og bedre. Harman Kardon laver nogle fede og flotte produkter og jeg kan ikke lade være med at kigge på dem når jeg er i en radio/tv eller hifi forretning. Men de forstår du vel.  

Tak for roserne!

Til Jonas:

Jeg bor i århus. Flyttede hertil fra midtjyland, så nu har jeg ikke langt til TapeConnection og Hi-Fi klubben.

Med hensyn til det med at koble en stereo amp på frontbøjtalerene må jeg indrømme at jeg er tabt. Jeg har okay forstand på tingene men er ikke nogen supernørd. Så hvis du vil skære lidt i papet.  

Et spørgsmål: Jeg var på din hjemmeside. Dine hifi møbler er totalt fede. jeg har forelsket mig i dem inde i hifi-klubben. Problemet er at jeg syntes at de er en smule dyre taget i betragtning hvad jeg har givet for mit sourround system. Det ville jo være latterligt at bruge flere penge på møbler end på hifi. (LoFi ville nogle nok kalde mit system. I Don´t mind) . Det jeg gerne ville spørge om var?

Hvor har du købt den og for hvor meget?

Til alle jer andre som også har gjort umagen. Tak.

Der er flere der skriver at jeg bør hæve mit tv en smule samt sænke min centerhøjtaler. Jeg må sige at jeg har ikke fundet det nødvendigt nogle af delene. Men jeg skal flytte her til marts og jeg påtænker mig at få monteret tvet på vægen og centeren underneden på en hylde. Hylden er jo ikke noget problem men det skal være nogle seriøse beslag til tvet før jeg tør at stole på at de kan holde til de 40-50 kg. Men det må jeg rode lidt med.

Det er nok ikke sidste gang jeg læser i denne gruppe eller skriver for den sags skyld.

\Morten

Til top Vis mbirkely's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbirkely

-=*Martin*=-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Januar 2004 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

RIGTIG FED OPSTILLING...

Til top Vis -=*Martin*=-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -=*Martin*=-

Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 Januar 2004 kl. 09:40 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:
Rolig - præsenterer man sit anlæg må man tage roserne - med og uden torne !!

Naturligvis !   Sorry guys. Dårlig hårdag i går. 

Til top Vis Tonny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonny Besøg Tonny's Websted

MHP74
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 11 Januar 2004 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Morten:

... jeg er tilfreds med mit og du med dit. Og så er det fint. Det vil du sikkert give mig ret i...Så absolut

Lad os dele en kande kaffe en dag...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes