Hej!
Tak for roserne og de mange indlæg. Jeg vil forsøge at svare:
Til Martin:
Det er okay. The er heller ikke mig.
Jeg har set dit anlæg i et indlæg. Fedt nok. Og jeg ved at mit ikke når dit til sokkeholderene med hensyn til stereo. Men jeg er tilfreds med mit og du med dit. Og så er det fint. Det vil du sikkert give mig ret i.
Så alle de andre der har kommenteret Martins udtagelse. Tjaa måske man skulle bruge tiden på noget andet at gå op i.
Tilbage til martin. Med hensyn til roserne til udsenet. Tak.
Til Witzel:
De højtalere jeg ser på er sådan set ikke noget specefikt. Jeg har set og hørt nogle fra system audio og syntes at de er fede. Meeeen skulle jeg skifte ville jeg nok bruge en del timer på at bestemme mig. Det er jo en "jungle" derude.
En ting mere er at jeg har ikke brugt mere en 2800,- på alle 5 højtalere samt sub. (Købt af en ven der arbejder på eltax). Det kan man jo ikke engang på én af overnævnte højtalere for. Så der sker nok ikke meget på det område for mig i nærmeste fremtid.
Men noget andet jeg også drømmer om er en ny forstærker. Ikke forde jeg syntes at der er noget galt med den jeg har. Men man vil vel altid gerne have noget størrer og bedre. Harman Kardon laver nogle fede og flotte produkter og jeg kan ikke lade være med at kigge på dem når jeg er i en radio/tv eller hifi forretning. Men de forstår du vel.
Tak for roserne!
Til Jonas:
Jeg bor i århus. Flyttede hertil fra midtjyland, så nu har jeg ikke langt til TapeConnection og Hi-Fi klubben.
Med hensyn til det med at koble en stereo amp på frontbøjtalerene må jeg indrømme at jeg er tabt. Jeg har okay forstand på tingene men er ikke nogen supernørd. Så hvis du vil skære lidt i papet.
Et spørgsmål: Jeg var på din hjemmeside. Dine hifi møbler er totalt fede. jeg har forelsket mig i dem inde i hifi-klubben. Problemet er at jeg syntes at de er en smule dyre taget i betragtning hvad jeg har givet for mit sourround system. Det ville jo være latterligt at bruge flere penge på møbler end på hifi. (LoFi ville nogle nok kalde mit system. I Don´t mind)
. Det jeg gerne ville spørge om var?
Hvor har du købt den og for hvor meget?
Til alle jer andre som også har gjort umagen. Tak.
Der er flere der skriver at jeg bør hæve mit tv en smule samt sænke min centerhøjtaler. Jeg må sige at jeg har ikke fundet det nødvendigt nogle af delene. Men jeg skal flytte her til marts og jeg påtænker mig at få monteret tvet på vægen og centeren underneden på en hylde. Hylden er jo ikke noget problem men det skal være nogle seriøse beslag til tvet før jeg tør at stole på at de kan holde til de 40-50 kg. Men det må jeg rode lidt med.
Det er nok ikke sidste gang jeg læser i denne gruppe eller skriver for den sags skyld.
\Morten