Forfatter |
|
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
Mulleblop skrev:
Per N skrev:
king skrev:
Per N skrev:
Hej
Har lige hørt den, det var en fantastisk højttaler til prisen hvor jeg hørte den i Canada, 10kilo dkr Hørte den bla. lidt mod et par wilson sophia, den klarede sig da okay.
Men her i landet til 22kilo vil jeg nok sige den ikke er noget specielt, der er masse af andre bud. for 10k brugt kan du få højttalere der spiller røven ud af bukserne på dem.
|
|
|
Og hvilken brugt HTer til 10.000kr - spiller røven ud af bukserne på dem ?
|
|
|
Der er en del... Det er jo en smags sag da disse avalon er lidt en farvelade butik i sig selv. Nu vil jeg ikke reklamere for nogen i brugtmarkedet, men der er ofte en del spændende ting jeg har hørt til omkring 10k også tilsalg nu, der ikke får disse avalon til og virke særlig imponerende... bla. mine egne men de er ikke til salg... der har lige været nogle duelund ht'er til salg, de vil os få dem til minde om noe eltax fra bilka... i shoppen jeg var i ( http://www.cdfaudio.com ) havde sælgerne endda selv flere bud på hvad der var godt og også bedre i den pris klasse 10-15.000. så tjoe masser af muligheder for ting der er bedre og billigere!
|
|
|
Det er da vidst en griner med det skodudstyr du besider
|
|
|
Er det nødvendigt at blive nedladende, fordi PerN formaster sig til ikke at falde på røven over den nævnte model.
MVH
|
|
|
Ja, sådan er det jo desværre hvis man ikke bidrager til reklamekoret.... __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
Til top |
|
|
Mulleblop Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 256
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
overhovedet ikke men ens evne til at vurdere om noget er godt eller skidt afhænger af
hvor meget man selv har haft ... og ikke bare hørt i et hjørne i en butik.
og her snakker vi ikke et spm om smag.
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu må vi da tage for givet at Per N har lyttet til Avalon og dertil er saglig omkring sin egen vurdering af Avalon NP 2.0. Hvis ikke han kan lide lyden er det jo ikke sikkert at naboen synes det samme. Der skal være plads til begejstring og kritik uden at sparke hinanden ned. Så tilbage på sporet venner __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mulleblop skrev:
overhovedet ikke men ens evne til at vurdere om noget er godt eller skidt afhænger af
hvor meget man selv har haft ... og ikke bare hørt i et hjørne i en butik.
og her snakker vi ikke et spm om smag.
|
|
|
Ok så må du jo have hørt PerN´s udstyr .
MVH
|
Til top |
|
|
Mulleblop Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 256
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Nu må vi da tage for givet at Per N har lyttet til Avalon og dertil er saglig omkring sin egen vurdering af Avalon NP 2.0. Hvis ikke han kan lide lyden er det jo ikke sikkert at naboen synes det samme. Der skal være plads til begejstring og kritik uden at sparke hinanden ned. Så tilbage på sporet venner
|
|
|
Hvis man altid har spist dåsemad - kan man vel heller ikke li den ægte vare!
du fangede den åbenbart heller ikke 
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har hørt AVALON NP 2.O, omend meget kortvarigt. De lyder fantastisk godt, specielt sammenlignet med f.eks. Focus Audio 788, som de vinder over på alle områder udover det visuelle...
At finishen så ikke er helt som på f.eks. Viennas højttalere er noget andet. Hvis Avalon kom på omgangshøjde rent udseendemæssigt kunne jeg meget vel lade mig friste til et sæt Avalon
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mulleblop skrev:
Music4life skrev:
Nu må vi da tage for givet at Per N har lyttet til Avalon og dertil er saglig omkring sin egen vurdering af Avalon NP 2.0. Hvis ikke han kan lide lyden er det jo ikke sikkert at naboen synes det samme. Der skal være plads til begejstring og kritik uden at sparke hinanden ned. Så tilbage på sporet venner
|
|
|
Hvis man altid har spist dåsemad - kan man vel heller ikke li den ægte vare!
du fangede den åbenbart heller ikke 
|
|
|
Forloren skildpadde fra jaka
Bvaddr.... (fy for satan, det kvalmer) __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mulleblop skrev:
|
|
|
Det var dog det sjoveste man kan blive udsat for her, bare for og komme med sin subjektive mening om et par højttalere man lige har hørt.
Men ok hvis du mener mit anlæg er så ringe, så inviteres du da hermed hjem forbi mig og du skal være velkommen til og tage dit minianlæg under armen så kan vi jo se om det kan være med. Hva sir du?
__________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
Til top |
|
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per ... du skal lige regne med hvad er er "in" lige pt. først var det Vienna, så Focus og nu Avalon .... jo.... man skal lige stikke fingeren i jorden inden man stiller sig kritisk til div. vidundere
|
Til top |
|
|
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
Per ... du skal lige regne med hvad er er "in" lige pt. først var det Vienna, så Focus og nu Avalon .... jo.... man skal lige stikke fingeren i jorden inden man stiller sig kritisk til div. vidundere  |
|
|
Ja der kan man bare se hvad der kan ske  __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
Per ... du skal lige regne med hvad er er "in" lige pt. først var det Vienna, så Focus og nu Avalon .... jo.... man skal lige stikke fingeren i jorden inden man stiller sig kritisk til div. vidundere  |
|
|
Skal du nok også gøre.
Bland mig uden for jers lille leg, det er noget der høre til i en børnehave.
Hvad angår Avalon og fucus så er det fede højttlaer, at de ikke har været i dk noget før er ikke til at forstå, men det har nok noget at gøre med om man tør eller ikke, som mange andre mærker der ikke findes i dk.
Hvorfor tro du dine kære wilson ikke er i dk ???. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
Til top |
|
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
|
Skal du nok også gøre.
Hvad angår Avalon og fucus så er det fede højttlaer, at de ikke har været i dk noget før er ikke til at forstå, men det har nok noget at gøre med om man tør eller ikke, som mange andre mærker der ikke findes i dk.
Hvorfor tro du dine kære wilson ikke er i dk ???.
|
|
|
Jeg ser ikke sammenhængen, det jeg var opmærksom på var den salut som Per fik, fordi han havde den "frækhed" at stille sig kritisk ang. Avalon.
Jeg ser ikke at det har noget med din forretning at gøre !?
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
king skrev:
Per N skrev:
Hej
Har lige hørt den, det var en fantastisk højttaler til prisen hvor jeg hørte den i Canada, 10kilo dkr Hørte den bla. lidt mod et par wilson sophia, den klarede sig da okay.
Men her i landet til 22kilo vil jeg nok sige den ikke er noget specielt, der er masse af andre bud. for 10k brugt kan du få højttalere der spiller røven ud af bukserne på dem.
|
|
|
|
|
|
Der er en del... Det er jo en smags sag da disse avalon er lidt en farvelade butik i sig selv. Nu vil jeg ikke reklamere for nogen i brugtmarkedet, men der er ofte en del spændende ting jeg har hørt til omkring 10k også tilsalg nu, der ikke får disse avalon til og virke særlig imponerende... bla. mine egne men de er ikke til salg... der har lige været nogle duelund ht'er til salg, de vil os få dem til minde om noe eltax fra bilka... i shoppen jeg var i ( http://www.cdfaudio.com ) havde sælgerne endda selv flere bud på hvad der var godt og også bedre i den pris klasse 10-15.000. så tjoe masser af muligheder for ting der er bedre og billigere!
|
|
|
navngiv lige nogle af alle de HT'er.......
indtil nu er det meste bare snik snak fra din side
(Duelund har jeg desværre ikke hørt)
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

|
Sendt: 12 August 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove skrev:
Andre skrev:
Mulleblop skrev:
Per N skrev:
king skrev:
Per N skrev:
Hej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Er det nødvendigt at blive nedladende, fordi PerN formaster sig til ikke at falde på røven over den nævnte model.
MVH
|
|
|
Ja, sådan er det jo desværre hvis man ikke bidrager til reklamekoret....
|
|
|
Hej Groove
har du hørt HT'erne selv ???
er det ikke OK og blive positivt overrasket og derefter lægge et par indlæg om det
der blev jo spurgt
er det ikke ligesom det Hifi4all's forum går ud på ???
hvis man er negativ kan man ikke bare tænke.... og ikke poste indlæg
tilbage på sporet....... det var jo de små avalon tråden gik ud på
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

|
Sendt: 12 August 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
Mulleblop skrev:
Per N skrev:
king skrev:
Per N skrev:
Hej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MVH
|
|
|
Er 100% enig.......
det er sku noget pladder og komme med......
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

|
Sendt: 12 August 2007 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå ud over al den mudderkastning
så kommer der en ny Avalon !!! ........ Indra til 190.000,-
test kommer i næste Hifi+
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var dog imponerende.. Prøv dog at opføre jer lidt mere voksent. Det er i orden at folk kommer med kritik, men hold dog de personlige kommentarer udenfor.
så snart der er en der kommer med saglig kritik på et givent produkt, skal man fare i flint og komme med latterlige kommentarer som "Det er da vidst en griner med det skodudstyr du besidder" .. Den slags gider jeg ikke se på forum. Kom med et ordentlig modspil istedet.. alt andet er jo latterligt.
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

|
Sendt: 12 August 2007 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
MC955 skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
|
Skal du nok også gøre.
Hvorfor tro du dine kære wilson ikke er i dk ???.
|
|
|
Jeg ser ikke sammenhængen, det jeg var opmærksom på var den salut som Per fik, fordi han havde den "frækhed" at stille sig kritisk ang. Avalon.
Jeg ser ikke at det har noget med din forretning at gøre !?
|
|
|
Ja og det er han i sin gode ret til.
Men du skriver jo selv 2 andre mærker ? prøv lige at tænk dig lidt om.(sjov nok det ene mærker havde du købt, de står her nu som brugt og bagefter var det det andet mærker).
Men fred være med det gider ikke bruge min tid på det, for dem dem der kan lide dem køber dem længer er den ikke. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

|
Sendt: 12 August 2007 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
Nå ud over al den mudderkastning
så kommer der en ny Avalon !!! ........ Indra til 190.000,-
test kommer i næste Hifi+
|
|
|
Ja og de er landet i dk, måske bliver der spillet på dem, på messen i kbh til nov. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 13 August 2007 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Mulleblop skrev:
|
|
|
Det var dog det sjoveste man kan blive udsat for her, bare for og komme med sin subjektive mening om et par højttalere man lige har hørt.
Men ok hvis du mener mit anlæg er så ringe, så inviteres du da hermed hjem forbi mig og du skal være velkommen til og tage dit minianlæg under armen så kan vi jo se om det kan være med. Hva sir du?
|
|
|
Hæ-hæ-hæ, Per N og Mulleblop. Det lyder lidt som da vi var børn - min fars bil er større end din fars. Mit stereoanlæg er bare bedre end dit! Helt ærligt, vil I sørge for underholdningen og være til grin med sådanne indlæg, bortset fra at det er latterligt, er det vildt grineren og læse 
|
Til top |
|
|