| Forfatter |
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare fordi nogle deltagere i denne tråd ikke er enige i at NP2 er suveræn til prisen, så er der ingen grund til at blive tøsefornærmet.
NP2 er i den grad udsat for kamp til stregen i det prsileje den befinder sig i, derfor er det vel ikke så mærkeligt at der evt. kan være andre alternativer til denne.
|
| Til top |
|
| |
Elkjær Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 190
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener også, at der er mange alternativer i dette prisleje. Men jeg syntes, da at det er cool når man finder en højtaler der kan lige det man søger og så er 22.000,- jo kke alverden. Jeg syntes det med priserne er hvad det er, Jensen skal jo tjene på sine ting. Det skal andre hifi butikker også. Jeg syntes måske, at Jensens grej bliver hypet en del, men hva, det er jo fin reklame for ham. Jeg håber denne trå forbliver sober, da det er spændende at hører folks oplevelser med en ny højtaler
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
Jakobsen skrev:
|
Jeg kunne da egentlig sagtens undvære Jensmarius og Groove her på H4A
jeg er nok ikke den eneste
hold jer venligst væk med jeres bræk
eller kom med noget vi kan bruge til noget.....
altså noget om HT'er og hvordan de lyder
|
|
|
Hej Jakobsen. Du ved jo sikkert godt at hvis man smider een eller flere sten ind blandt en flok kø...., så er det jo kun den/dem der bliver ramt der hyler op. De andre reagere stort set ikke. Måske en lille reminder til eftertanke |
|
|
luk nu bare ..... du er sku da et stort fjols at høre på
kan du fortælle mig hvad dine indlæg har med Hifi at gøre.......
kom med noget om Avalon eller nogle andre HT du synes der lyder bedre
ellers lad venligst være med at spamme denne tråd
det kunne være admin snart skulle give dig et båt mere på kontoen
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fournais skrev:
Det kan vel næppe overraske nogen hvis Jensen finder et fedt mærke i udlandet, som han kan sælge herhjemme og få en god avance? Sådan gør de store stygge købmand jo. Det er da udelukkende fordi den kære Hr. Jensen generelt har gode avancer at han kan give gode priser (i forhold til de såkaldte listepriser).
Derudover forlyder det jo fra flere her i tråden, at disse højttalere fra Avalon er konkurrencedygtige til prisen, og så er det jo slet ikke så ringe endda! Det ligger jo også folk frit for selv at bestille et sæt hjem fra Canada!
Ps. er ikke et angreb på nogen - allerhøjest en øjneåbner!
|
|
|
Nu tager jeg dem ikke hjem, det er et andet firma der står for det, så igen et skud i tågene.
Og det findes jo mange jensener indefor hifi de er over alt, så det er jeg skam ikke alene om.
Og noget af den store avance skal bruges til at betale meget dyre banner på div sider som denne.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
Fournais skrev:
Det kan vel næppe overraske nogen hvis Jensen finder et fedt mærke i udlandet, som han kan sælge herhjemme og få en god avance? Sådan gør de store stygge købmand jo. Det er da udelukkende fordi den kære Hr. Jensen generelt har gode avancer at han kan give gode priser (i forhold til de såkaldte listepriser).
Derudover forlyder det jo fra flere her i tråden, at disse højttalere fra Avalon er konkurrencedygtige til prisen, og så er det jo slet ikke så ringe endda! Det ligger jo også folk frit for selv at bestille et sæt hjem fra Canada!
Ps. er ikke et angreb på nogen - allerhøjest en øjneåbner!
|
|
|
Nu tager jeg dem ikke hjem, det er et andet firma der står for det, så igen et skud i tågene.
Og det findes jo mange jensener indefor hifi de er over alt, så det er jeg skam ikke alene om.
Og noget af den store avance skal bruges til at betale meget dyre banner på div sider som denne.
|
|
|
Jensen!! Du skriver at det ikke er dig der tager dem hjem, men et andet firma der står for det. Endnu engang undres jeg over en af dine udtalelser. Enten har du det endog meget svært med at huske, eller har du måske lidt svært med at holde dig til sandheden ? Du skriver nemlig at det er dig der er importøren. Prøv nu lige at finde ud af hvordan det er det hænger sammen
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
Bare fordi nogle deltagere i denne tråd ikke er enige i at NP2 er suveræn til prisen, så er der ingen grund til at blive tøsefornærmet.
NP2 er i den grad udsat for kamp til stregen i det prsileje den befinder sig i, derfor er det vel ikke så mærkeligt at der evt. kan være andre alternativer til denne. |
|
|
Og nej fordi du ikk bryder dig om den eller har ondt røven er der vel igen grund til at té dig som du gør!! ikk sjovt at kaste med sten når man selv bor i et glashus!!!
Sjovt som du pludselig ikk kan lide NOGEN af jensens produkter når man læser nogle af dine andre tråde hvor de bliver rost!!!
MVH
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej jeg er ikke impotør på dem.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen!! Du skriver at det ikke er dig der tager dem hjem, men et andet firma der står for det. Endnu engang undres jeg over en af dine udtalelser. Enten har du det endog meget svært med at huske, eller har du måske lidt svært med at holde dig til sandheden ? Du skriver nemlig at det er dig der er importøren. Prøv nu lige at finde ud af hvordan det er det hænger sammen[/QUOTE]
Det er jo bare at se på Avalons hjemmeside. Distributøren der dækker DK er Audio Freaks som ligger i Norge.
Karsten __________________ www.studiosound.dk
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
StudioSound skrev:
|
Jensen!! Du skriver at det ikke er dig der tager dem hjem, men et andet firma der står for det. Endnu engang undres jeg over en af dine udtalelser. Enten har du det endog meget svært med at huske, eller har du måske lidt svært med at holde dig til sandheden ? Du skriver nemlig at det er dig der er importøren. Prøv nu lige at finde ud af hvordan det er det hænger sammen |
|
|
Det er jo bare at se på Avalons hjemmeside. Distributøren der dækker DK er Audio Freaks som ligger i Norge.
Karsten
[/QUOTE]

Se nolge kan selv finde udaf noget, det står frit for hver en shop i dk at se om de kan få lov til at sælge avalon. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
|
| Til top |
|
| |

Tager en pause!!!
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
StudioSound skrev:
|
Jensen!! Du skriver at det ikke er dig der tager dem hjem, men et andet firma der står for det. Endnu engang undres jeg over en af dine udtalelser. Enten har du det endog meget svært med at huske, eller har du måske lidt svært med at holde dig til sandheden ? Du skriver nemlig at det er dig der er importøren. Prøv nu lige at finde ud af hvordan det er det hænger sammen |
|
|
Karsten
|
|
|

Se nolge kan selv finde udaf noget, det står frit for hver en shop i dk at se om de kan få lov til at sælge avalon. [/QUOTE] Jensen! Du tonser rundt i det. Du skriver at det er dig der er importør af avalon. Så kan du komme med nok så mange udenomsforklaringer. Længere er den hvis ikke
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
MC955 skrev:
StudioSound skrev:
|
|
|
Karsten
|
|
|

Se nolge kan selv finde udaf noget, det står frit for hver en shop i dk at se om de kan få lov til at sælge avalon.
|
|
|
Jensen! Du tonser rundt i det. Du skriver at det er dig der er importør af avalon. Så kan du komme med nok så mange udenomsforklaringer. Længere er den hvis ikke[/QUOTE]
OG.......
hvad vigtigt er der i det........ importør eller ik' importør
det der er vigtigt er at du kan høre dem i DK
og mulighed for at prøve dem derhjemme
og det kan du takke Jensen for
|
| Til top |
|
| |

Tager en pause!!!
|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
jensmarius skrev:
MC955 skrev:
StudioSound skrev:
|
|
|
Karsten
|
|
|

Se nolge kan selv finde udaf noget, det står frit for hver en shop i dk at se om de kan få lov til at sælge avalon.
|
|
|
Jensen! Du tonser rundt i det. Du skriver at det er dig der er importør af avalon. Så kan du komme med nok så mange udenomsforklaringer. Længere er den hvis ikke |
|
|
OG.......
og det kan du takke Jensen for [/QUOTE] Jakobsen, pas nu på dit blodtryk. Det er ikke sikkert at det er vigtigt for dig at folk holder sig til sandheden, men det er det altså for mig. Dem der ikke kan finde ud af det har som regel ikke rent mel i posen, og muligvis også en skjult dagsorden
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
Jakobsen skrev:
jensmarius skrev:
MC955 skrev:
StudioSound skrev:
|
|
|
Karsten
|
|
|

|
|
|
Jensen! Du tonser rundt i det. Du skriver at det er dig der er importør af avalon. Så kan du komme med nok så mange udenomsforklaringer. Længere er den hvis ikke |
|
|
OG.......
og det kan du takke Jensen for
|
|
|
Jakobsen, pas nu på dit blodtryk. Det er ikke sikkert at det er vigtigt for dig at folk holder sig til sandheden, men det er det altså for mig. Dem der ikke kan finde ud af det har som regel ikke rent mel i posen, og muligvis også en skjult dagsorden[/QUOTE]
Og hvor vil du så hen med det? Kaffekone. Den der "sandhedssnak", kan du ikke starte en tråd om det...? Så blive vi andre fri for at læse om det bræk her, jeg og de fleste er mere interesseret i hvordan det lyder 
|
| Til top |
|
| |
NickyD Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 345
|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Voksne mennesker  __________________ Jeg har det ik' så godt i dag, jeg har HiFi feber...
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror desværre jeg vil opfordre admin til at lukke den tråd som jeg har oprettet !
Jeg syntes ganske enkelt at den er løbet fuldstændig af sporet. Vi kommer åbenlyst ikke videre, da man åbenbart hellere vil diskuterer avancer og andet fnidder fremfor, at holde sig til trådens oprindelige oplæg (læs første indlæg på side 1)
Håber andre med samme intentioner, fremtidigt vil tage snakken personligt, hvis man er i tvivl om en given dagsorden. Det er trodsalt mere modent og sobert. Men det kræver jo mandsmod at tage dialogen "face to face".... Såååå
Helt ærligt folkens.... Tak for denne gang !
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sørgeligt Holberg.
Jeg vil nu alligevel opfordre dig til ikke at få lukket tråden. Så har dem der snik-snakker om alt andet end det der har med tråden at gøre, jo sådan set fået det de kom efter - pladderbalje tågesnak som burde afholdes et andet sted - f.eks. parkeringspladsen på den lokale tankstation.
Men hvis du lukker den, så starter jeg da en ny 
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
|
Det er sørgeligt Holberg.
Jeg vil nu alligevel opfordre dig til ikke at få lukket tråden. Så har dem der snik-snakker om alt andet end det der har med tråden at gøre, jo sådan set fået det de kom efter - pladderbalje tågesnak som burde afholdes et andet sted - f.eks. parkeringspladsen på den lokale tankstation.
Men hvis du lukker den, så starter jeg da en ny 
|
|
|
Syntes også det er sørgeligt at der altid skal opstå personfnidder og alt mulig andet uvedkommende pis og l**t.
Tror bare jeg vil finde en dag hvor jeg besøger Jensen. Plejer gerne at være mere hyggeligt og fredeligt. Ellers tak for de få gode og relevante indlæg, både med positivt og lidt kritisk omkring lyden fra NP 2.0, som jo var formålet med det hele
Jeg holder fast i at lukke tråden, da jeg syntes den er løbet af sporet for længe siden !... Håber dermed at det vil appellerer til folks fornuft fremover.
Dvs. at man tager griber knoglen eller besøger den pågældende shop, hvis man er i tvivl om noget, fremfor at kører tråd efter tråd i sænk. Håber- og tror på at jeg ikke er den eneste som er træt af alt det udenomsnak og mudderkast. Forhåbentlig en lille tankevækker !
Du skal være velkommen til at starte en ny tråd med Avalon NP 2.0, Medlem !
Nogle gange hjælper det at starte på en frisk __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
MC955 skrev:
StudioSound skrev:
|
|
|
Karsten
|
|
|

|
|
|
Jensen! Du tonser rundt i det. Du skriver at det er dig der er importør af avalon. Så kan du komme med nok så mange udenomsforklaringer. Længere er den hvis ikke[/QUOTE]
Jaa du får ret vi får fred. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emnet for denne tråd har efterhånden ikke rigtigt noget at gøre med de nævnte højttalere - tråden lukkes!
|
| Til top |
|
| |