| Forfatter |
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 10 Marts 2004 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Daring Dane skrev:
|
OK, det lyder skam fint, hvis der skulle være en SA2xxAv derude! Men uden at kunne forsvare det, synes jeg det lyder lidt pudsigt, hvis SA5xxAv og SA7xxAV skulle passe ligegodt sammen med 1280. Men det er bestemt noget der er værd at undersøge - for 1280eren er jo en lækker højttaler til en super pris! 
Happy Hifi!
Daring Dane |
|
|
|
|
|
Der er ingen bestemt serie der skal passe med en anden. Der er forskellige modeller til forskellige tegnebøger, og sådan er det jo altid. Budget-mæssigt er SA5xx tilpasset 15xx osv. men alt kan blandes og der er intet der passer dårligere sammen end andre. SA1280 er en "rest" fra de gamle serier, og centeren dertil hedder SA70AV, men igen er det bare et spørgsmål om hvad der passer til pengepungen! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Daring Dane Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 200
|
| Sendt: 10 Marts 2004 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin: Tak! Det vidste jeg ikke  |
|
|
|
Live 21: Hvilket anlæg bruger du med SA 1750?
Mvh
Daring Dane |
|
| __________________ Harman Kardon AVR 5500, Harman Kardon DVD 25,
Dynaudio Audience 82, Dynaudio Audience 122C, Tannoy R1
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 10 Marts 2004 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
HK avr 8500 (kan ses under mit anlæg på første side titlen er systemaudio på hk) og dvd 30
ved ikke om det er hk´s lidt mørke lyd eller SA´s men diskanten er helt perfekt !! yderst behagelig lyd om det så er Rock eller techno..
|
| Til top |
|
| |
Daring Dane Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 200
|
| Sendt: 10 Marts 2004 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Live21: Cool nok - AVR 8500 er en super receiver. Ved du - eller nogen andre - om Harman Kardon AVR 5500 kan trække SA 1750 tilfredsstillende?
På forhånd tak 
Mvh
Daring Dane |
|
| __________________ Harman Kardon AVR 5500, Harman Kardon DVD 25,
Dynaudio Audience 82, Dynaudio Audience 122C, Tannoy R1
|
| Til top |
|
| |
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
| Sendt: 11 Marts 2004 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
De fleste siger at SA's er nemme at trække så jeg tror slet ikke det er noget problem efter hvad jeg har læst rundt omkring på nettet og i dette fora
// hang loose
|
| Til top |
|
| |
Erik D Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 786
|
| Sendt: 11 Marts 2004 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Daring Dane skrev:
|
OK, det lyder skam fint, hvis der skulle være en SA2xxAv derude! Men uden at kunne forsvare det, synes jeg det lyder lidt pudsigt, hvis SA5xxAv og SA7xxAV skulle passe ligegodt sammen med 1280. Men det er bestemt noget der er værd at undersøge - for 1280eren er jo en lækker højttaler til en super pris! 
Happy Hifi!
Daring Dane |
|
|
|
|
|
Der er ingen bestemt serie der skal passe med en anden. Der er forskellige modeller til forskellige tegnebøger, og sådan er det jo altid. Budget-mæssigt er SA5xx tilpasset 15xx osv. men alt kan blandes og der er intet der passer dårligere sammen end andre. SA1280 er en "rest" fra de gamle serier, og centeren dertil hedder SA70AV, men igen er det bare et spørgsmål om hvad der passer til pengepungen!
|
|
|
Det kan bestemt anbefales at finde en forhandler der har en 70AV liggende, den yder ganske enkelt fænomenalt, og så skulle der være mulighed for at få den til en god pris 
|
| Til top |
|
| |
WhoCutTheCheese Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 11 Marts 2004 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det blev nævnt tidligere at SA´s centerhøjttalere ikke er særlig kraftige. 520 og 720 kører med samme størrelse basenheder som 1280. Det bliver ikke kraftigere, medmindre man vil have en kæmpe-klods stående ovenpå sit TV. Jeg kører selv med 210AV og den gør det godt. Overvejer dog at skifte den ud med en 720, eller 710, da de nye fronthøjttalere hedder 1750 (Ja sgu !). Jeg har så suppleret dem med en SE200. Anlægget kan ses under "Kirsebærstuen" under "Mit hifi".
__________________ Don´t just stand there and shout it. Do something about it.
|
| Til top |
|
| |