| Sendt: 26 August 2007 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bojsenbord skrev:
| Netop når du er en gammel ræv, kunne det være spændende at vide hvad udstyr du har? |
|
|
Kunne det ? Det er meget lidt eksotisk, devist hjemmebygget, men i øvrigt er jeg ikke "skal vi måle udstyr" typen. Det hele er meget lidt okult og jeg er langt mere interesseret i kildematerialet
Min effektforstærker er en af de få ting man køber, installerer og iøvrigt glemmer alt om. Den gør det den skal og gør ikke på nogen måde væsen af sig. (Sunfire 300 mk.1) En gammel Micromega cd-maskine, en endnu ældrer Newcord TR36 FM tuner samt et par "unika" forforstærkere der ind i mellem bliver underkastet småændringer og forsøg.
Et par pladespillere der ikke bruges ret meget og mine hjemmegjorte højttalere der bruges hele tiden
Kabler er enten standard coaxsnøre eller søvl/silke og kobber/silke (hjemmelavet)
Og så er der mit arbejdsværelsesudstyr der hele tiden ændrer sig (som årstidens grøntsager) inklusive mine uundværlige optage-/afspillemaskiner der ikke ændre sig helt så meget. Til gengæld låner jeg ind i mellem hvis det er nødvendigt
|