Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 04:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: TapeConnections mangel på service (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 20
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 16 September 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Er det ikke "sentations journalistik" du selv laver, med at oprette denne tråd

At TC vælger at svare i denne tråd, viser at TC er seriøs og du ikke er

Og hvis du mene at du er seriøs, så havde du kontakte TV og aviser i denne sag, nej du er en lille mand der ville havde din ret (ellers ville du
forsøge at få kontak med den anden der også gørre en sag, og gå vider med sagen).

Det er fint at TC skriver "Vi opbevarer selvfølgelig dit TV på vores lager, så det er klar til afhentning når du mener du har undværet det længe
nok.", det sige alt.

Du er simplhen for useriøs om mege stædig

Jeg har oprettet denne tråd for at få råd, seriøst krtik og for at høre om andres oplevelser. Lige som tc mener du åbenbart det er afpresning.

Jeg kan simpelthen ikke forstå at jeg som forbruger ikke må benytte mig af de muligheder og rettigheder jeg har. At benytte sig af sine muligheder og rettigheder er jo ikke ensbetydende med at man får ret. Endnu en gang: forbrugerklagenævnet er til for at afgøre sådanne sager, så hvorfor ikke benytte dem?

Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2007 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Og med hensyn til den anden der kører en  sag?

For det første ved jeg ikke hvem det er, og hvad skulle det være godt for? så kunne vi måske sidde i en rundkreds og bekræftige os selv i hvor slem tc er?

Nej glem det. så er det nu bedre at et uafhængig nævn som forbrugerklagenævnet kommer ind over.

Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 September 2007 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

edtwodth,

Når jeg læser det her igennem igen, så må jeg indrømme at sagen jo i bund og grund kun handler om at TapeConnection har skuffet dig ved at love skærmen færdig før tiden, flere gange. Det må også være frustrerende, men omvendt har TC garanteret gjort det, fordi de troede det var færdigt.

Om det er nok til at vinde en sag ved jeg ikke, tror ikke 6 uger i sig selv vil blive set som for lang reperationstid, ligesom det manglende låne apparat jo skyldes de gentagne udsættelser.

Under alle omstændigheder er jeg overbevist om at både TC og du havde gjort tingene anderledes, hvis I havde vidst det ville tage 6 uger.

Du skal bare gøre dig klart om du vil deltage i det store lotteri, og vente 1½ år på en afgørelse som du måske vinder. Det er ikke så spændende at lade 1½ år af sit liv gå med at vente på den slags, tale om den til alle der gider høre (igen og igen). Det flytter fokus fra det der burde være det væsentlige i livet, nemlig at nyde det.

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 September 2007 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Ja men du har ingen sag, dit TV er færdig inden for 6 uger (som nok er rimlig et denne sag), og nu skal du unværre en TV i en maget lange tid
(du kan selfølig havde købt en andet TV, et andet sted, og nu mangel de 9000,- kr. du gav for dig gammle TV hos TC).

Kan ikke se at vi komme længer i denne tråd uden at den ender i personangreb (som mange tråde ender), da sagen er påstand mod påstand
(uden at vi komme længer).

Ville jeg bede om at få tråden lukket
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2007 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:

edtwodth,

Når jeg læser det her igennem igen, så må jeg indrømme at sagen jo i bund og grund kun handler om at TapeConnection har skuffet dig ved at love skærmen færdig før tiden, flere gange. Det må også være frustrerende, men omvendt har TC garanteret gjort det, fordi de troede det var færdigt.

Om det er nok til at vinde en sag ved jeg ikke, tror ikke 6 uger i sig selv vil blive set som for lang reperationstid, ligesom det manglende låne apparat jo skyldes de gentagne udsættelser.

Under alle omstændigheder er jeg overbevist om at både TC og du havde gjort tingene anderledes, hvis I havde vidst det ville tage 6 uger.

Du skal bare gøre dig klart om du vil deltage i det store lotteri, og vente 1½ år på en afgørelse som du måske vinder. Det er ikke så spændende at lade 1½ år af sit liv gå med at vente på den slags, tale om den til alle der gider høre (igen og igen). Det flytter fokus fra det der burde være det væsentlige i livet, nemlig at nyde det.

Jeg så da også helst at sagen ikke ville tage lang tid. Men at skulle give op på grund af det er jo lige netop til forhanderens fordel.

Jeg vil da også mene at det kunne være interessant for mange andre hvor lang tid rimelig tid er i forbindelse med rep. af et tv.

Men til de indlæg der i mere eller mindre pæne formuleringer mener det er latterligt det jeg gør, så er det jeres holdning, fred være med det. Når man vælger at stikke sin næse frem som jeg har gjort må man jo også forvente at få et slag eller 2 over den

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2007 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Ja men du har ingen sag, dit TV er færdig inden for 6 uger (som nok er rimlig et denne sag), og nu skal du unværre en TV i en maget lange tid
(du kan selfølig havde købt en andet TV, et andet sted, og nu mangel de 9000,- kr. du gav for dig gammle TV hos TC).

Kan ikke se at vi komme længer i denne tråd uden at den ender i personangreb (som mange tråde ender), da sagen er påstand mod påstand
(uden at vi komme længer).

Ville jeg bede om at få tråden lukket

hvorfor skulle tråden lukkes? fordi jeg ikke er enig med dig? et form er jo netop til for at man skal kunne diskutere, selvfølgelig med en pæn tone.

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 16 September 2007 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

På grund af det jeg har skrivet "Kan ikke se at vi komme længer i denne tråd uden at den ender i personangreb (som mange tråde ender), da
sagen er påstand mod påstand
(uden at vi komme længer).".

Det viser sig mange gange at en tråd end sådan, selv om vi har hold ind til nu, en pæn tone, tro jeg ikke at det forsette (for vi bliver ikke kloger i
denne sag).

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 September 2007 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:

SENESTE NYT:

TC har netop lagt en besked på min telefonsvarer om at mit tv er kommet tilbage fra rep. Altså præcis 6 uger efter de fik det. Har selvfølgelig skrevet tilbage til dem at jeg ikke ønsker tv'et retur så længe sagen kører hos forbrugerklagenævnet.

Hvorfor kan du ikke modtage TV'et, og have sagen kørende ?
De 6 uger er jo gået, og du savner vel dit TV ?

Eller gør du ?...

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 September 2007 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:
Jeg så da også helst at sagen ikke ville tage lang tid. Men at skulle give op på grund af det er jo lige netop til forhanderens fordel.

Jeg vil da også mene at det kunne være interessant for mange andre hvor lang tid rimelig tid er i forbindelse med rep. af et tv.

Jeg tror næppe TC gider denne sag hvis de kunne slippe. Selv hvis de vinder en sag, koster det i form af masser af arbejdstid. Samtidig har langt de fleste firmaer jo også en høj moral, og vil gerne hjælpe kunden, og det tror jeg også TC har.

Omvendt tror jeg I har fået malet jer begge godt op i hjørnet. Og jeg ville da hvis jeg var dig, ringe på mandag, og spørge om de kunne sende den skærm, og så tror jeg egenligt de gladeligt ville give dig et kabel eller en tilbehørsting som plaster på såret fordi du har måtte have levering udsat så mange gange.

Men om det er for sent nu, ved jeg ikke, men ingen tvivl om at I begge må bøje jer lidt hvis I ikke vil spilde det meste af 2008 med en trættende sag, som objektivt set er et spild af tid og godt humør.

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2007 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

ok så forstod jeg den

Selvfølgelig skal der ikke være personsangreb. Det syntes jeg også jeg har føgt at lade være med.

Men jeg er nu sådan opdraget at når man bliver stillet et spørgsmål, så forsøger jeg også at svare. Også selv om vi ikke bliver klogere i denne her sag før der om 12 - 18 måneder falder en erklæring fra forbrugerklagenævnet.

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2007 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
edtwodth skrev:

SENESTE NYT:

TC har netop lagt en besked på min telefonsvarer om at mit tv er kommet tilbage fra rep. Altså præcis 6 uger efter de fik det. Har selvfølgelig skrevet tilbage til dem at jeg ikke ønsker tv'et retur så længe sagen kører hos forbrugerklagenævnet.

Eller gør du ?...

Du kan tro jeg savner mit tv , men der er forbrugerklagenævnet der siger at man ikke kan modtage sit tv så længe sagen kører

Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Bruger siden: 27 Marts 2007
Lokalitet: København
Sendt: 16 September 2007 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:

desuden er det først efter at sagen er blevet sendt til forbrugerklagenævnet, at i er begyndt at svare tilbage som lovet og kontakte mig når der er nyt i sagen.

Det er simpelthen ikke rigtigt. Nu skal du huske at holde dig til fakta. Det er meget vigtigt for os at ALLE får den samme behandling hos os. Og det at du råber i telefonen, starter forum indlæg omkring dit "problem" og starter sager i forbrugerklagenævnet fremskynder ikke vores behandling af sagen.

Til top Vis Kasper, TC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper, TC Besøg Kasper, TC's Websted

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Sendt: 16 September 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

selvfølgelig har du ret til at få prøvet din sag ved forbrugerklagenævnet, men hvad vil du egentlig få ud af det? Det er nok mere end sandsynligt at TC ikke vil rette sig efter beslutningen alligevel, da det (fra mit synspunkt) ikke ser ud til at være noget der kan holde i en retssag. Derudover synes jeg baggrunden for din sag er lidt tynd, ville det ikke være smartere at trække den tilbage og lade dem komme til som reelt set har noget at komme efter? Jeg tror simpelthen du har for stor tiltro til forbrugerklagenævnet, ligesom mange har det til fagforeninger, de kludrer lidt rundt i reglerne, selvom det burde være dem der har mest styr på dem

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2007 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:
edtwodth skrev:

Jeg tror næppe TC gider denne sag hvis de kunne slippe. Selv hvis de vinder en sag, koster det i form af masser af arbejdstid. Samtidig har langt de fleste firmaer jo også en høj moral, og vil gerne hjælpe kunden, og det tror jeg også TC har.

Omvendt tror jeg I har fået malet jer begge godt op i hjørnet. Og jeg ville da hvis jeg var dig, ringe på mandag, og spørge om de kunne sende den skærm, og så tror jeg egenligt de gladeligt ville give dig et kabel eller en tilbehørsting som plaster på såret fordi du har måtte have levering udsat så mange gange.

Men om det er for sent nu, ved jeg ikke, men ingen tvivl om at I begge må bøje jer lidt hvis I ikke vil spilde det meste af 2008 med en trættende sag, som objektivt set er et spild af tid og godt humør.

Har man først sagt a må man også sige b. Nu kører sagen hos forbrugerklagenævnet, så begge parter kan få en vejledning i hvad der er "rigtigt eller forkert"

Du har nok ret i at vi begge har fået malet os op i et hjørne. Men det er nu hvad der sker i en sag når begge parter mener de har ret. igen er det derfor fkn er inde over sagen

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 16 September 2007 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Lige min ord "brasch"

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2007 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:

desuden er det først efter at sagen er blevet sendt til forbrugerklagenævnet, at i er begyndt at svare tilbage som lovet og kontakte mig når der er nyt i sagen.

Det er simpelthen ikke rigtigt. Nu skal du huske at holde dig til fakta. Det er meget vigtigt for os at ALLE får den samme behandling hos os. Og det at du råber i telefonen, starter forum indlæg omkring dit "problem" og starter sager i forbrugerklagenævnet fremskynder ikke vores behandling af sagen.

jeg kan kun svare igen med: det er simpelthen ikke rigtigt. I har ikke haft styr på noget som helst før klagen røg til forbrugerklagenævnet. Men lad nu dem afgøre sagen.

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2007 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:
selvfølgelig har du ret til at få prøvet din sag ved forbrugerklagenævnet, men hvad vil du egentlig få ud af det? Det er nok mere end sandsynligt at TC ikke vil rette sig efter beslutningen alligevel, da det (fra mit synspunkt) ikke ser ud til at være noget der kan holde i en retssag. Derudover synes jeg baggrunden for din sag er lidt tynd, ville det ikke være smartere at trække den tilbage og lade dem komme til som reelt set har noget at komme efter? Jeg tror simpelthen du har for stor tiltro til forbrugerklagenævnet, ligesom mange har det til fagforeninger, de kludrer lidt rundt i reglerne, selvom det burde være dem der har mest styr på dem

Jeg tror da at tc er fair nok til at acceptere en afgørelse i fkn. Der er mange meninger om der er rigtigt eller forkert med den rep. tid, så hvorfor ikke få det afgjort hos forbrugerklagenævnet?

Om man har tiltro til forbrugerklagenævnet eller ej, så er det der sådanne sager først skal gennem.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 September 2007 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:
Spencer skrev:
edtwodth skrev:

SENESTE NYT:

Eller gør du ?...

Du kan tro jeg savner mit tv , men der er forbrugerklagenævnet der siger at man ikke kan modtage sit tv så længe sagen kører

Du kunne jo bede om en udvidet garanti på TV'et, som kompensation for ventetiden ?
Det med at de ikke er glade for at korrespondere via mail, kan jeg nu godt sætte mig ind i.
Det gør nemlig alting meget langsommeligt, sammenlignet med telefon.

Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Bruger siden: 27 Marts 2007
Sendt: 16 September 2007 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:
Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:

jeg kan kun svare igen med: det er simpelthen ikke rigtigt. I har ikke haft styr på noget som helst før klagen røg til forbrugerklagenævnet. Men lad nu dem afgøre sagen.

Og du mener stadig ikke du har været aggressiv fra start?!?! Nå, men ja lad os det. Men når du har det sådan kan jeg ikke forstå du har startet denne tråd... Hvad vil du med den hvis du alligevel mener at du vil have forbrugerklagenævnet til at afgøre sagen?

Til top Vis Kasper, TC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper, TC Besøg Kasper, TC's Websted

Waqas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2007
Sendt: 16 September 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Jeg tror at du taber sagen, selv hvis du får medhold i din sag hos forbrugerklagenævnet, så er det ikke ensbetydende med at afgørelsen kan gennemtvinges.

Dette er selvfølgelig bare min mening...

Til top Vis Waqas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Waqas

<< Forrige Side af 20 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes