Emne: TapeConnections mangel på service ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det bare at vente, vente og vente, det kan tage meget lang tid
Om TC ville give dig penge tilbage, er et rigtig stort spørsmål (dit TV er færdig fra rep.), TC kunne let løse sagen ved at give dig penge tilbage,
lige nu og før at sage er afgrort af FKN, det ville værre et flot træk fra TC siden
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Om TC ville give dig penge tilbage, er et rigtig stort spørsmål (dit TV er færdig fra rep.), TC kunne let løse sagen ved at give dig penge tilbage, lige nu og før at sage er afgrort af FKN, det ville værre et flot træk fra TC siden  |
|
|
ja, men hvis det var mig der stod i TC's sko ville jeg gøre intet, bare vente. Lige indtil han bliver træt af at mangle sit tv, eller der kommer en afgørelse. Hvis den så gik imod ville jeg igen gøre intet, bare vente til han bliver træt af at mangle sit tv, eller han taber en retssag, for det gør han __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:
|
desuden er det først efter at sagen er blevet sendt til forbrugerklagenævnet, at i er begyndt at svare tilbage som lovet og kontakte mig når der er nyt i sagen.
|
|
|
Det er simpelthen ikke rigtigt. Nu skal du huske at holde dig til fakta. Det er meget vigtigt for os at ALLE får den samme behandling hos os. Og det at du råber i telefonen, starter forum indlæg omkring dit "problem" og starter sager i forbrugerklagenævnet fremskynder ikke vores behandling af sagen.
|
|
|
Endnu engang: hvor står det skrevet at jeg som forbruger ikke må søge råd og vejledninger i et forum om en konkret sag? Jeg regnede nu heller ikke med at det skulle fremskynde sagen fordi jeg indklagede den hos fkn. Men som jeg efterhånden har skrevet utallige gange:
vi er uenige i hvad udtrykket rimelig rep. tid er. fint nok. lad fkn afgøre det. det er jo derfor jeg har sendt sagen til dem
I mener det er min skyld at tv'et blev væk på jeres lager og at rep. "kun" varede 5 uger. Rep. tog 6 uger og jeg fulgte anvisningerne mht forsendelse. På den postseddel (som i sendte) der blev påsat kassen, stod jeres butik i århus både som afsender og modtager. Man sender da ikke pakker til sig selv?
Jeg blev først sur og smed telefonen på efter 3. eller 4. gang at have forsøgt at kontakte jer for at få en forklaring. enten ringede i ikke tilbage eller også vidste i ikke hvad det drejede sig om
|
| Til top |
|
| |
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Om TC ville give dig penge tilbage, er et rigtig stort spørsmål (dit TV er færdig fra rep.), TC kunne let løse sagen ved at give dig penge tilbage, lige nu og før at sage er afgrort af FKN, det ville værre et flot træk fra TC siden  |
|
|
Tja, Det kunne vi da godt gøre. Det harmonerer dog ikke helt med min opfattelse af hvordan man driver en fair forretning. Skal vi lave specielle løsninger til de folk der råber aller højest og brokker sig allermest? Nej, det skal vi ikke. Vi havde gerne set der havde været en saglig kommunikation i denne sag, men det stod desværre meget klart for os meget tidligt at denne kunde ikke var til at snakke med. De folk der har været indblandet i denne sag er mildest talt chokeret over hvordan en kunde kan finde på at opføre sig sådan overfor os.
Kort sagt vil jeg ikke tilgodese kunder jeg synes der opfører sig helt tåbeligt, fremfor de kunder der sammen med os finder en fornuftig løsning på de problemer der kan opstå.
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:
Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:
|
desuden er det først efter at sagen er blevet sendt til forbrugerklagenævnet, at i er begyndt at svare tilbage som lovet og kontakte mig når der er nyt i sagen.
|
|
|
Det er simpelthen ikke rigtigt. Nu skal du huske at holde dig til fakta. Det er meget vigtigt for os at ALLE får den samme behandling hos os. Og det at du råber i telefonen, starter forum indlæg omkring dit "problem" og starter sager i forbrugerklagenævnet fremskynder ikke vores behandling af sagen.
|
|
|
jeg kan kun svare igen med: det er simpelthen ikke rigtigt. I har ikke haft styr på noget som helst før klagen røg til forbrugerklagenævnet. Men lad nu dem afgøre sagen.
|
|
|
Og du mener stadig ikke du har været aggressiv fra start?!?! Nå, men ja lad os det. Men når du har det sådan kan jeg ikke forstå du har startet denne tråd... Hvad vil du med den hvis du alligevel mener at du vil have forbrugerklagenævnet til at afgøre sagen?
|
|
|
Nej jeg har ikke være aggresiv fra start. det er 100% sikker!
hvad jeg vil med den? jeg vil udveksle erfaringer, indhente vejledninger samt modtage konstruktiv kritik. Er det forbudt?
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
StarTrek skrev:
|
|
Tja, Det kunne vi da godt gøre. Det harmonerer dog ikke helt med min opfattelse af hvordan man driver en fair forretning. Skal vi lave specielle løsninger til de folk der råber aller højest og brokker sig allermest? Nej, det skal vi ikke. Vi havde gerne set der havde været en saglig kommunikation i denne sag, men det stod desværre meget klart for os meget tidligt at denne kunde ikke var til at snakke med. De folk der har været indblandet i denne sag er mildest talt chokeret over hvordan en kunde kan finde på at opføre sig sådan overfor os.
Kort sagt vil jeg ikke tilgodese kunder jeg synes der opfører sig helt tåbeligt, fremfor de kunder der sammen med os finder en fornuftig løsning på de problemer der kan opstå.
|
|
|
ellers skulle jeg da nok komme ned og brokke mig over en ting eller to __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Waqas skrev:
|
Jeg tror at du taber sagen, selv hvis du får medhold i din sag hos forbrugerklagenævnet, så er det ikke ensbetydende med at afgørelsen kan gennemtvinges.
Dette er selvfølgelig bare min mening...
|
|
|
hej
den tid den sorg. nu kører sagen og så må vi se
|
| Til top |
|
| |
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Endnu engang: hvor står det skrevet at jeg som forbruger ikke må søge råd og vejledninger i et forum om en konkret sag? Jeg regnede nu heller ikke med at det skulle fremskynde sagen fordi jeg indklagede den hos fkn. Men som jeg efterhånden har skrevet utallige gange:
vi er uenige i hvad udtrykket rimelig rep. tid er. fint nok. lad fkn afgøre det. det er jo derfor jeg har sendt sagen til dem
I mener det er min skyld at tv'et blev væk på jeres lager og at rep. "kun" varede 5 uger. Rep. tog 6 uger og jeg fulgte anvisningerne mht forsendelse. På den postseddel (som i sendte) der blev påsat kassen, stod jeres butik i århus både som afsender og modtager. Man sender da ikke pakker til sig selv?
|
|
|
Som jeg skrev tidligere så fortæller jeg dig blot HVORFOR det tog den ekstra uge. Det er ikke en undskylding eller lignende blot fakta.
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
StarTrek skrev:
|
|
|
|
|
hvornår går det op for jer: jeg hidsede mig først op efter længere tids bøvlen frem og tilbage med jer hvor i som sagt ikke vendte tilbage som lovet eller kunne svare på de mest simple ting. ja jeg smed røret på én gang, for ikke at diskussionen skulle udvikle sig. det har jeg undskyldt for. man skal som kunde ikke finde sig i alt. I har lige fra starten af ikke haft overblik eller sans for service. Men det er påstand mod påstand. derfor sagen hos fkn.
|
| Til top |
|
| |
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
Kasper, TC skrev:
StarTrek skrev:
|
|
|
|
|
ellers skulle jeg da nok komme ned og brokke mig over en ting eller to
|
|
|
Ja, og hvor er vi så henne? Nok et sted "edtwoth" ville synes om at handle, og nok ikke så mange andre.
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:
Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Som jeg skrev tidligere så fortæller jeg dig blot HVORFOR det tog den ekstra uge. Det er ikke en undskylding eller lignende blot fakta.
|
|
|
Fakta skal også være sande. og i telefonen blev det brugt som en undskyldning. der er jo bl.a. derfor jeg har bedt om al kommunikation foregik via mail. så vi ikke kom ud i situationer som denne.
|
| Til top |
|
| |
SMNLRSN Branchemedlem

Tape Connection
Bruger siden: 25 Maj 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
når jeg hele tiden har skrevet at kommunikationen skal foregå via mail (råd fra forbrugerklagenævnet) kan jeg ikke forstå du så ikke sender en mail om at tv'et er på vej tilbage fra rep. eller smidt en besked på min telefonsvarer hvis det endelig var...
Endnu en gang så er det altså ikke altid man kan tage sin telefon. Hver gang har jeg kontaktet jer for at høre om hvad grunden har været til at i har haft ringet. igen skriftelig for at få styr på dokumentationen
synes i at manglende tilbagemeldning på spørgsmål, samt ikke at vende tilbage som lovet er imødekommende? Ok det er jo bare jeres syn på service så.
Men nu kører sagen jo hos forbrugerklagenævnet og så må vi se hvad de siger. |
|
|
Det er bestemt ikke altid at man kan tage sin telefon, og det forventer jeg heller ikke, men jeg synes det er påfåldende at det kun lykkes at komme igennem til dig, når jeg ringer fra et nummer, der ingen umiddelbart tilknytning har til TC.
Jeg har svaret på _ALLE_ dine skriftlige henvendelser til os, pr. e-mail. Jeg har ydermere forsøgt at kontakte dig, for at opdatere dig på reparationen, men da jeg til tider har enorme mængder af mails der skal besvares, er jeg desværre nødt til at prioritere blandt dem. I pågældende tilfælde, valgte jeg at prioritere din sag, ved personligt at kontakte dig, for at få en hurtigt afklaring - endda i min fritid, fra min egen telefon, for egen regning - for netop at kunne komme videre med at håndtere andre opgaver for andre af vore kunder. Det var bestemt ikke for partout at gøre det modsatte af det du beder om, men jeg ville gøre det samme f.eks. i tilfælde af en kunde som kan være i tvivl om et produkt. Det letter kommunikationen.
Jeg var stort set godt klar hvad dit holdning til TV'ets returneren var, men jeg var nødt til at få en afklaring på det, så jeg ikke har en sag hængende over hovedet, som ikke er/kan blive afsluttet.
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
brasch skrev:
Kasper, TC skrev:
StarTrek skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja, og hvor er vi så henne? Nok et sted "edtwoth" ville synes om at handle, og nok ikke så mange andre.
|
|
|
det er helt i orden du forsætter med at beskrive mig som en sindsforvirret forbruger. det har du jo ret til. jeg benytter mig bare af mine rettigheder til at klage. Det er måske det du ikke kan lide?
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
brasch skrev:
Kasper, TC skrev:
StarTrek skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vil da ikke pure afvise at jeg ikke ville komme ned og brokke mig over mit tv hver gang pioneer skifter generation, hvis jeg fik et nyt hver gang. Det ville da være en god handel, for mig i hvert fald __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
| ...man skal som kunde ikke finde sig i alt... |
|
|
men du finder dig åbenbart overhovedet ikke i noget? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
SMNLRSN skrev:
edtwodth skrev:
når jeg hele tiden har skrevet at kommunikationen skal foregå via mail (råd fra forbrugerklagenævnet) kan jeg ikke forstå du så ikke sender en mail om at tv'et er på vej tilbage fra rep. eller smidt en besked på min telefonsvarer hvis det endelig var...
Endnu en gang så er det altså ikke altid man kan tage sin telefon. Hver gang har jeg kontaktet jer for at høre om hvad grunden har været til at i har haft ringet. igen skriftelig for at få styr på dokumentationen
synes i at manglende tilbagemeldning på spørgsmål, samt ikke at vende tilbage som lovet er imødekommende? Ok det er jo bare jeres syn på service så.
Men nu kører sagen jo hos forbrugerklagenævnet og så må vi se hvad de siger.
|
|
|
Det er bestemt ikke altid at man kan tage sin telefon, og det forventer jeg heller ikke, men jeg synes det er påfåldende at det kun lykkes at komme igennem til dig, når jeg ringer fra et nummer, der ingen umiddelbart tilknytning har til TC.
Jeg har svaret på _ALLE_ dine skriftlige henvendelser til os, pr. e-mail. Jeg har ydermere forsøgt at kontakte dig, for at opdatere dig på reparationen, men da jeg til tider har enorme mængder af mails der skal besvares, er jeg desværre nødt til at prioritere blandt dem. I pågældende tilfælde, valgte jeg at prioritere din sag, ved personligt at kontakte dig, for at få en hurtigt afklaring - endda i min fritid, fra min egen telefon, for egen regning - for netop at kunne komme videre med at håndtere andre opgaver for andre af vore kunder. Det var bestemt ikke for partout at gøre det modsatte af det du beder om, men jeg ville gøre det samme f.eks. i tilfælde af en kunde som kan være i tvivl om et produkt. Det letter kommunikationen.
Jeg var stort set godt klar hvad dit holdning til TV'ets returneren var, men jeg var nødt til at få en afklaring på det, så jeg ikke har en sag hængende over hovedet, som ikke er/kan blive afsluttet. |
|
|
Fair nok. Men endnu engang: det var først da jeg skrev at jeg indklagede sagen til fkn at i begyndte at henvende jer og svare på mine forespørgsler.
Du skriver at det er påfaldende at jeg ikke tog telefonen før end du ringede på dit private nummer?. du har ikke overvejet at jeg måske først var i nærheden af telefonen da du ringede sidste gang?
I mener jeg lyver og fordrejer diverse samtaler. fair nok. det er derfor i skal lave jeres modsvar til forbrugerklagenævnet. i har jo også som butik jeres rettigheder.
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
edtwodth skrev:
| ...man skal som kunde ikke finde sig i alt... |
|
|
men du finder dig åbenbart overhovedet ikke i noget?
|
|
|
Helt ærligt. Nu synes jeg du fordrejer tingene. Det er jo først nå man har rendt panden mod en mur utallige gange at man siger nok er nok. jeg har jo ikke fra starten af været på bagbenene.
|
| Til top |
|
| |
SMNLRSN Branchemedlem

Tape Connection
Bruger siden: 25 Maj 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
Den sidste linie, er efter min mening, jeg håber jeg tager fejl, et rimeligt godt bevis på at i håber jeg giver fortabt. Håber det bare er mig der efterhånden læser jeres meddelelser ekstra hårdt..... |
|
|
Det var bestemt ikke min intention den skulle opfattes som sådan. Jeg gør - som en service - blot opmærksom på, at vi selvfølgelig opbevarer dit TV, skulle du få brug for det.
Vi har ikke nogen forhåbninger om at du giver fortabt. Det er ikke en 'kamp' i vores øjne, da vi er fuldt ud overbevist om vi har handlet så korrekt som muligt, og i det hele taget ikke har nogen interesser i at begive os ud i disputser med vore kunder, med fuldt overlæg.
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
SMNLRSN skrev:
edtwodth skrev:
Den sidste linie, er efter min mening, jeg håber jeg tager fejl, et rimeligt godt bevis på at i håber jeg giver fortabt. Håber det bare er mig der efterhånden læser jeres meddelelser ekstra hårdt.....
|
|
|
Det var bestemt ikke min intention den skulle opfattes som sådan. Jeg gør - som en service - blot opmærksom på, at vi selvfølgelig opbevarer dit TV, skulle du få brug for det.
Vi har ikke nogen forhåbninger om at du giver fortabt. Det er ikke en 'kamp' i vores øjne, da vi er fuldt ud overbevist om vi har handlet så korrekt som muligt, og i det hele taget ikke har nogen interesser i at begive os ud i disputser med vore kunder, med fuldt overlæg. |
|
|
Ok fair nok. glad for at det var mig der læste det forkert
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
Kasper, TC skrev:
brasch skrev:
Kasper, TC skrev:
StarTrek skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vil da ikke pure afvise at jeg ikke ville komme ned og brokke mig over mit tv hver gang pioneer skifter generation, hvis jeg fik et nyt hver gang. Det ville da være en god handel, for mig i hvert fald
|
|
|
Come on. Det er jo ikke det det drejer sig om. Så skulle jeg jo i stedet for at sende mit tv til rep. havde forlangt købet ophævet med det samme. Og det ville da virkelig være fuldstændig uacceptabelt
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|