| Forfatter |
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
the_rieper skrev:
jkjaers skrev:
the_rieper skrev:
jkjaers skrev:
|
Det ser jo fint ud. Gad godt hørede dine Gamutér - flotte er de i hvert tilfælde - tillykke med det
PS: Cadeau & Partout - skal man bruge smarte fremmedord, ser det smartest ud at stave dem rigtigt
|
|
|
Haha.. jaa.. var godt klar over at de sikkert var stavet forkert, men gad ikke slå det op så længe meningen kom igennem Men tak! Du skal være meget velkommen til at komme og høre dem.. de spiller adeles fremragende.
|
|
|
Tak for invitationen - jeg vil have dig i tankerne hvis jeg skulle komme på de kanter. (det er lidt langt at køre fra Århus)
|
|
|
Hehe.. jep det er der men nu flytter jeg snart til odense det er da lidt tættere på! Ellers kan jeg på det VARMSTE anbefale dig at kigge en tur forbi hifihuset (det ligger da i jylland) Du får ikke bedre service nogen andre steder!
|
|
|
Tak for anbefalingen __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Mofo68 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
the_rieper skrev:
| Har lige fundet ud af at der var nok kabel til at sætte dem korrekt til terminalerne (efter gamuts anvisninger) så nu sidder de krydset. |
|
|
HeY Rieper
Kan vi ikke få et Billed  ?? __________________
Venligst -=Mofo=-
|
| Til top |
|
| |
Mofo68 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er da ikke aktive alle de enheder i GamuT vel?
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
| De er da ikke aktive alle de enheder i GamuT vel? |
|
|
Jeg ved at det er en 3-vejs konstruktion og jeg vil nok mene at alle enhederne er aktive, dog uden at være sikker.
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
the_rieper skrev:
rockforlife skrev:
| De er da ikke aktive alle de enheder i GamuT vel? |
|
|
Jeg ved at det er en 3-vejs konstruktion og jeg vil nok mene at alle enhederne er aktive, dog uden at være sikker.
|
|
|
Ok, jeg prøver at se på GamuTs hjemmeside. __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mofo68 skrev:
the_rieper skrev:
| Har lige fundet ud af at der var nok kabel til at sætte dem korrekt til terminalerne (efter gamuts anvisninger) så nu sidder de krydset. |
|
|
HeY Rieper
Kan vi ikke få et Billed ?? |
|
|
Jo self kan i det Jeg er gået tilbage til de originale skinder mellem terminalerne, jeg ved godt at det ikke er en optimal løsning, men jeg følte at lyden blev for "fed" med dali silverwave (Ja jeg ved godt at det er forsølvet kobber ). Der må kommer noget vdh kabel imellem når jeg får taget mig sammen til at skifte ht kabel.

|
| Til top |
|
| |
Cyber-Frog Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da kæ...fast hvor er det bare stilrent - Det får mig næsten til at fortryde jeg ikke købte densen da jeg skiftede her sidste gang.  Og de Phi7 bliver jo bare kønnere hver gang man ser dem og ud fra det folk skriver rundt omkring skulle lyden jo også være til at holde ud.
__________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cyber-Frog skrev:
Hold da kæ...fast hvor er det bare stilrent - Det får mig næsten til at fortryde jeg ikke købte densen da jeg skiftede her sidste gang. 
Og de Phi7 bliver jo bare kønnere hver gang man ser dem og ud fra det folk skriver rundt omkring skulle lyden jo også være til at holde ud.
|
|
|
Jamen tusind tak for de pæne ord! jeg er os virkelig tilfreds med setuppet, nu skal det bare have noget mere plads at brede sig på (jf. når jeg flytter) og den tvbænk de står på er os tuuussegammel , den skal også skiftes ud. Det næste må så blive en effekt eller skifte 110'eren ud og købe en pre og poweramp konfig. Se DET ville ikke være dårligt
|
| Til top |
|
| |
Mofo68 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
the_rieper skrev:
Mofo68 skrev:
the_rieper skrev:
|
|
HeY Rieper Kan vi ikke få et Billed ?? |
|
|
Jo self kan i det Jeg er gået tilbage til de originale skinder mellem terminalerne, jeg ved godt at det ikke er en optimal løsning, men jeg følte at lyden blev for "fed" med dali silverwave (Ja jeg ved godt at det er forsølvet kobber ). Der må kommer noget vdh kabel imellem når jeg får taget mig sammen til at skifte ht kabel.

|
|
|
Tak Rieper...Ja,de bøjler skal af hurtigst muligt  ...Og clearwater på,så ruller det __________________
Venligst -=Mofo=-
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan KUN være enig Desværre er der bar ikke nogen vdh forhandler her i slagelse
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Først stort tillykke med setuppet. Det ser godt ud.
Har ikke lige læst hvad du har af højtalerkabler, men hvis vi skal bevæge os lidt over i den afdeling så har jeg da et forslag.
Det skal siges at jeg ikke selv lige har hørt dette kabel, men:
Har fået fortalt af en forhandler som både har clearwater og nordost som siger følgende:
Kunderne har fået clearwater og nordost blue heaven højtalerkabel med hjem, og de har ikke været i tvivl om hvad de skulle vælge hver gang. Nemlig blue heaven.
Jeg ved godt prisen er dyrere for blue heaven, men jeg ved også at densen og gamut passer godt sammen. Især med nordost kabler. Jeg har hørt Lserien fra gamut med densen's monoblokke, nordost balder og ved at setuppet lyder bedre alt efter hvilket kabel fra nordost du propper på.
Jeg har som sagt ikke lige hørt blue heaven kablet på densen/gamut, men har hørt red dawn, baldur, og heimdal på densen. Derfor ved jeg at det generelt passer det sammen.
Det er min erfaring. Det skal siges at jeg ikke selv bruger nordost i mit setup da det ikke passer til mit setup. Håber du kan bruge det til noget.
M.v.h. Dpetersen
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
|
Først stort tillykke med setuppet. Det ser godt ud.
Har ikke lige læst hvad du har af højtalerkabler, men hvis vi skal bevæge os lidt over i den afdeling så har jeg da et forslag.
Det skal siges at jeg ikke selv lige har hørt dette kabel, men:
Har fået fortalt af en forhandler som både har clearwater og nordost som siger følgende:
Kunderne har fået clearwater og nordost blue heaven højtalerkabel med hjem, og de har ikke været i tvivl om hvad de skulle vælge hver gang. Nemlig blue heaven.
Jeg ved godt prisen er dyrere for blue heaven, men jeg ved også at densen og gamut passer godt sammen. Især med nordost kabler. Jeg har hørt Lserien fra gamut med densen's monoblokke, nordost balder og ved at setuppet lyder bedre alt efter hvilket kabel fra nordost du propper på.
Jeg har som sagt ikke lige hørt blue heaven kablet på densen/gamut, men har hørt red dawn, baldur, og heimdal på densen. Derfor ved jeg at det generelt passer det sammen.
Det er min erfaring. Det skal siges at jeg ikke selv bruger nordost i mit setup da det ikke passer til mit setup. Håber du kan bruge det til noget.
M.v.h. Dpetersen
|
|
|
Tak for ordene og mange tak for indputtet, vil jeg helt sikkert have med i mine overvejelser. Jeg overvejer dog også The Magnum fra vdh.. nu må vi se
|
| Til top |
|
| |
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan da lige svare på spørgsmålet om alle enheder er aktive - yes, det er de. Særdeles aktive , endda...
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tusind mange tillykke med setuppet, har jo hørt lidt om din jagt på udstyr gennem Floe  Og det er da et lækre sæt højtalere du endte ud med, selvom jeg godt ville have set de MS4, der.. Men tusind tillykke med dem, og i øvrigt et rigtig lækkert setup, håber du bliver glad for gamut'erne, og at de arter sig..
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
|
Nu skal du ikke rose ham alt for meget Rune 
Spøg til side, han er endt ud med et lækkert setup. Gode afstemte komponenter, der virkelig spiller indlevende. 
|
|
|
Thx joe.. Og mange tak for de mange timer du har holdt mig ved selskab i divs lytterum
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med GamuTterne..De ser rigtig flotte ud i sort satin..
Mvh. Troels
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rytmik skrev:
|
Tillykke med GamuTterne..De ser rigtig flotte ud i sort satin..
Mvh. Troels
|
|
|
Takker.. syns heller ikke de er helt skidte
|
| Til top |
|
| |