| Forfatter |
|
the_rieper Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 23 August 2007 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige et par nye pics!

Først et billed med frontstof på.

Her er terminalerne som nu er udstyret med Clearwater, venligst tilsendt er Hifihuset.
|
| Til top |
|
| |
preben1234 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 24 August 2007 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
| Til top |
|
| |
preben1234 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 24 August 2007 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtigt lækkert setup er specialt vilde med dine højtalere, må man spørge hvad du måtte slippe for anlægget uden kabler....?
__________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
| Til top |
|
| |
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
| Sendt: 24 August 2007 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
< id=yoomba>> Aloha..
Godt at se du, tog springet!!!!! De er skimse ogsaa laekre i sorte! Du skal glaede dig til du faar mulighed for at faa stoerre mellemrum mellem dem. De giver mere en jeg selv troede!
Hvis du faar mulighed for at bi-ampe dem er jeg ogsaa sikker paa de vil lyde endnu bedre. Det er ihvertfald min erfaring.
Tillykke med kasserne herfra. ( Sidder pt. i 40 graders varme i Nha Trang ( Vietnam )
Mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
| Rigtigt lækkert setup er specialt vilde med dine højtalere, må man spørge hvad du måtte slippe for anlægget uden kabler....? |
|
|
Jeg sender dig lige en privat meddelelse
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
|
< id=yoomba>> Aloha..
Godt at se du, tog springet!!!!! De er skimse ogsaa laekre i sorte! Du skal glaede dig til du faar mulighed for at faa stoerre mellemrum mellem dem. De giver mere en jeg selv troede!
Hvis du faar mulighed for at bi-ampe dem er jeg ogsaa sikker paa de vil lyde endnu bedre. Det er ihvertfald min erfaring.
Tillykke med kasserne herfra. ( Sidder pt. i 40 graders varme i Nha Trang ( Vietnam )
Mvh Tim
|
|
|
Tak for de pæne ord!! Jamen jeg er også super glad for at jeg netop valgte GamuT!! Jeg glæder mig os HELT VILDT til at få dem hen i et større lokale, man kan godt høre at de få kvadratmeter virkelig hæmmer deres potentiale!!
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 30 August 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der kommet ColdRays under cd'en! eneste jeg kan sige er WOW!! sikke en forskel.. vender tilbage med nogle billeder i aften.
|
| Til top |
|
| |
Storbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 30 August 2007 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op. det ser satme godt ud det der. Men det er jo nok ikke første gang du høre det  men hvis jeg var dig ville jeg ofre et par basøre til en kabel bakke fra tv'et og ned til dit "rack" Tror det ville se super godt ud med sådan en skinne i enten sølv eller sort http://av-connection.dk/?PGr=1128&ML1=1&ML2=75 bare et forslag.. men lækkert ser det ud
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 30 August 2007 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Storbjerg skrev:
Hold da op. det ser satme godt ud det der. Men det er jo nok ikke første gang du høre det men hvis jeg var dig ville jeg ofre et par basøre til en kabel bakke fra tv'et og ned til dit "rack" Tror det ville se super godt ud med sådan en skinne i enten sølv eller sort http://av-connection.dk/?PGr=1128&ML1=1&ML2=75 bare et forslag.. men lækkert ser det ud |
|
|
Mange tak! Jamen har jeg såment også tænkt mig! hvis du havde læst tråden ville du vide at det kun er et midlertidigt setup Jeg flytter på lørdag! når jeg er kommet på plads i det nye skal det sættes ORDENLIGT op, har bare ikke gidet.
|
| Til top |
|
| |
Storbjerg Forum Bruger

|
| Sendt: 30 August 2007 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
the_rieper skrev:
Storbjerg skrev:
Hold da op. det ser satme godt ud det der. Men det er jo nok ikke første gang du høre det men hvis jeg var dig ville jeg ofre et par basøre til en kabel bakke fra tv'et og ned til dit "rack" Tror det ville se super godt ud med sådan en skinne i enten sølv eller sort http://av-connection.dk/?PGr=1128&ML1=1&ML2=75 bare et forslag.. men lækkert ser det ud |
|
|
Mange tak! Jamen har jeg såment også tænkt mig! hvis du havde læst tråden ville du vide at det kun er et midlertidigt setup Jeg flytter på lørdag! når jeg er kommet på plads i det nye skal det sættes ORDENLIGT op, har bare ikke gidet.
|
|
|
Dovenskaben længe leve. Det beklager jeg så. Men i tilfælde af at det skal stå på nogenlunde samme måde kunne mit link måske bruges. Men må indrømme jeg ikke har læst alle 4 sider.
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 30 August 2007 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Storbjerg skrev:
the_rieper skrev:
Storbjerg skrev:
|
|
|
|
|
Dovenskaben længe leve. Det beklager jeg så. Men i tilfælde af at det skal stå på nogenlunde samme måde kunne mit link måske bruges. Men må indrømme jeg ikke har læst alle 4 sider.
|
|
|
ja hurra for dovenskaben Jamen det kunne helt sikkert bruges.. præcis sådan en jeg havde i tankerne! Det kommer nok til at stå ca på samme måde ja.. bare med mere plads imellem.
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2007 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der nyt på vej til casa del tub! nye kabler og nye højtalere! Vi snakker stadig gamut og de skulle gerne komme på tirsdag (håber jeg) Nogen der vil komme med et gæt  hehe
|
| Til top |
|
| |
Storbjerg Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2007 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
the_rieper skrev:
Så er der nyt på vej til casa del tub! nye kabler og nye højtalere! Vi snakker stadig gamut og de skulle gerne komme på tirsdag (håber jeg) Nogen der vil komme med et gæt hehe |
|
|
Kunne det tænkes at du var gået tilbage til en af de ældre L modeller? Måske en L-3 eller en L-5 kunne jeg forestille mig.
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2007 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe.. ja der er self ikke så meget gætteværk når jeg selv nævner at det er gamut.. den var vidst ikke så gennemtænkt eftersom der kun er 2 serier  Det er L3 i piano sort  og et par vdh cs122 ht kabler.
|
| Til top |
|
| |
Storbjerg Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2007 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
MEGET lang.. glæder mig virkelig til at sætte den første plade på derhjemme:) os selvom der går lidt tid før de er helt oppe i gear self!!
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2007 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er et par billeder af vidunderet som et på vej til min ydmyge bolig
De er iøvrigt taget af Jakob Levesen, Hifihuset.
Enjoy

|
| Til top |
|
| |
Yoshimura Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 09 September 2007 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med L3'erne - hvis de bare er i nærheden af at lyde lige så godt som L5'erne, kan du godt glæde dig  __________________ Pathos Logos // Esound E5 Signature Edition // PURE DRX 702 // GamuT L5 // Analog Research Gold Raincoat Reference RCA + XLR // S.O.S. interconnect // Teflar ell. Xindak ht. kabler
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2007 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yoshimura skrev:
Tillykke med L3'erne - hvis de bare er i nærheden af at lyde lige så godt som L5'erne, kan du godt glæde dig  |
|
|
Jep gør jeg helt sikkert også
|
| Til top |
|
| |
Søren84 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 04 Juni 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 249
|
| Sendt: 09 September 2007 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
the_rieper skrev:
Yoshimura skrev:
Tillykke med L3'erne - hvis de bare er i nærheden af at lyde lige så godt som L5'erne, kan du godt glæde dig  |
|
|
Jep gør jeg helt sikkert også
|
|
|
Hej the_rieper
Gamut L3 i pianosort er jo bare lidt for lækker.. tillykke med dem 
Hvorfor valgte du at skifte fra Phi7 til L3?
|
| Til top |
|
| |