Bruger siden: 07 Juni 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 245
Sendt: 27 September 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
Okay her kommer de så ! Jeg har læst i batemans tråd at folk ikke er så vilde med standerne, men jeg synes nu de er pæne og jeg gider
ikke at give 3800 stykket for de rigtige L3 standere (som iøvrigt ikke er kommet endnu). Der er os lige et billede af min beat 400+ som er
kommet på coldrays ( beat 400+ er som forvandlet) nå, men her kommer de. håber i kan li hvad i ser. bon appetite
Sendt: 27 September 2007 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
Novisad skrev:
hej tillykke med de små nye du må være en glad mand hvornår har du fået dem...
mvh
Jeg er en meget glad mand eneste minus er at jeg bor i en etage ejendom nu Hader at skulle tage hensyn til folk.. hehe Jeg har haft dem i to ugers tid nu..
Sendt: 27 September 2007 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
Batemandk skrev:
Snyyyyyyyyyyd
Dem vil jeg også ha'... Jeg ska da ha' Æv hvor er jeg misundelig!!
Må snart få overtalt frøken kæreste til at det er sådan et sæt der skal stå i vores stue
Kæmpe tillykke dit heldige asen
Mvh Tim
Hehe.. Jamen altså, du kan jo nærmest ikke finde nogle speakers med højere WAF, så det er da bare om at få overtalt frøknenen + evt lyve lidt om
prisen Jeg kunne til gengæld godt tænke mig noget ny/kraftigere amplification, så jeg kan jo os sige heldige asen til dig Desværre er en
fattig studerenes budget ikke lige til ny amp pt Og mange tak for ordene iøvrigt!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum