Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 03:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Onkyo 805 :D anmeldelser ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tommy21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke oplevet nogen problemer med min tx-nr905....andet end at den skruer meget op for brightness hvis man køre f.eks component igennem til hdmi, ved du hvorfor den gør det christian???

Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95

Ps3, xbox 360, Wii, PsP
Til top Vis Tommy21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy21

CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

Sebbii skrev:
CSN teknik ingen grund til at håne bare fordi den ik er købt hos dig.

jeg sparede så tilgengæld en del penge og fik et produkt ingen danske forhandlere havde på det givne tidspunkt og ville få et par nogle uger frem, og hvem kan vente? :D

Selvom det havde været nemmere så ville jeg sku stadig være skuffet og irriteret og at skulle ned bytte min AVR i DK..

Fejlen er vel at Onkyo har haft lidt for travlt og sendt alt for mange units ud med denne fejl, da der desværre alt for mange der oplever denne fejl på deres 605 og 805..

onkyo laver skam super produkter og er glad for min 605, men sådan fejl vil nok få mig og mange af de andre der har oplevet lign, til at kigge efter andre brands først næste gang. OG det sku en skam for onkyo har virkelig lavet et lækkert lineup til gode penge denne gang.

Undskyld det var ikke for at håne, bare for at sige at købe tingene billigere i udlandet eller parallel importeret kan have nogle ulæmper.
Jeg syntes folk kun hæfter sig hvad de skal betale for den, og glemmer helt der er noget der hedder kunde service, hvilket burde følge med produktet. også når der er blevet installeret

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

Sebbii skrev:
CSN teknik ingen grund til at håne bare fordi den ik er købt hos dig.

jeg sparede så tilgengæld en del penge og fik et produkt ingen danske forhandlere havde på det givne tidspunkt og ville få et par nogle uger frem, og hvem kan vente? :D

Selvom det havde været nemmere så ville jeg sku stadig være skuffet og irriteret og at skulle ned bytte min AVR i DK..

Fejlen er vel at Onkyo har haft lidt for travlt og sendt alt for mange units ud med denne fejl, da der desværre alt for mange der oplever denne fejl på deres 605 og 805..

onkyo laver skam super produkter og er glad for min 605, men sådan fejl vil nok få mig og mange af de andre der har oplevet lign, til at kigge efter andre brands først næste gang. OG det sku en skam for onkyo har virkelig lavet et lækkert lineup til gode penge denne gang.

Christian håner dig da ikke, han påpeger bare den største ulempe ved at købe i udalndet. Man skal altid opveje om det er besparelsen værd. Indtil jeg mødte Christian ville jeg uden tøven købe i Tyskland, men Christian laver en kanonservice så det er jo også en del kroner værd.

Du kan her teste om din 605 skal bruge en firmwareupdate.

Det er da ikke optimalt med en sådan "bug", men det får mig ikke til at fravælge Onkyo nu hvor de har kommet med en firmwareupdate. Det var en helt anden sag hvis der ikke blev gjort noget ved problemet.

Faktisk kender man ikke et firmas kvalitet før man har brug for service, her er det de fleste falder igennem. Men ikke CSN Teknik, han hjalp mig også med nye enheder til mine KEF Q7 (troede ikke de kunne gå i stykker ).

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

Sebbii
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2007
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

den firmware update har vel stadig ikke noget at gøre med speaker popping problemet som netop er det største problem. Firmware updaten fixer bare nogle små problemer med Dolby HD formattet, som ikke er specielt aktuelt for mig lige pt.. men ja den del er self super de fixer,  men er ikke sikker på de kan fixe det speaker popping issue igennem firmware.

men tak for henvisningen :)

Det udfede er dog man skal finde et onkyo værksted i dk og få den opdateret, troede man kunne gøre det selv - igen besværligt.

satser på man ik for brug for service, da de fleste kvalitets produkter som er gennemtestet ordenlig meget sjældent for brug for det, er man uheldig er man self uheldig, mener bare at onkyo har sat lidt for mange mennesker  i denne uheldige situation denne gang.
Til top Vis Sebbii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sebbii

CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

Alle nye Onkyo modeller solgt efter agust måned i Danmark har den software opgradering

StylaH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 01 Januar 2008 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Har lige bestilt 875'eren sammen med en DVD afspiller fra Onkyo til ca. 10.000 i alt.

Glæder mig til at se hvad det er for noget

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 7
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes