| Forfatter |
|
cyclops Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 11 Januar 2004 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
SonOfSatan skrev:
|
nu er det måske ikke lige denne slags højtaler du går efter, men har alligevel et bud. Det er den samme salgs PA-højtaler jeg har som jeg vil anbefale dig. Der er virkelig power, og masser af bass. De tåler at spille meget højt (selvtestet ), eneste minus er at de fylder lidt 
link: http://www.skytronic.com/dk/prod/search.php?s=170.740
/SOS
|
|
|
Gad vide hvordan Celine Dion lyder på sådan et sæt??? 
|
| Til top |
|
| |
SonOfSatan Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 11 Januar 2004 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey cyclops
ja det ved jeg ikke, men techno er en fryd at høre på dem jeg er i hvertfald glad for dem 
|
| Til top |
|
| |
cyclops Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 11 Januar 2004 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
SonOfSatan skrev:
|
hey cyclops
ja det ved jeg ikke, men techno er en fryd at høre på dem jeg er i hvertfald glad for dem 
|
|
|
Ja det tror jeg gerne på! De kan ihvertfald flytte noget luft! Det må værre fedt når man holder tecno party!!! 
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 11 Januar 2004 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja mon ikke! Men man skal jo også respektere sine naboer.  __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
SonOfSatan Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 11 Januar 2004 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
bor heldigvis på en gård, så naboere er ikke et problem. Får snart en ny PA-forstærker + mixer, så skal jeg holde lidt party party
|
| Til top |
|
| |
Jesper4 Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 18 Januar 2004 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for alle jeres svar!
Har været inde i hifi-klubben og lytte til Dali 6006 - og ja; Den lød sørme godt. Magtfuld og imposant lyd og alligevel med kontrol over tingene. Den vil jeg overveje meget kraftigt!
8008 bliver nok for overvældende til min, ikke alt for store stue.
Nu mangler jeg bare en der kan beskrive lyden på Audiovector sammenlignet med Dali 6006!??? - Jeg har ingen mulighed for at lytte til dem selv. KT-radio i Odense har kun et spraglet udvalg, har jeg ladet mig forstå!
SÅ; Hvordan er lyden på C2??? ????
Hilsen Jesper4 __________________ In Trance we trust!
|
| Til top |
|
| |
tChAd Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 260
|
| Sendt: 18 Januar 2004 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
cyclops skrev:
Alle de B&W jeg har hørt har været lidt lys i bassen, men med stram bas, og ikke så meget af den helt dybe bas, som man næsten ikke kan høre, men mærke! Det er fedt!
|
|
|
Daniel18 skrev:
| Har dm604s3 modellen fra B&W og de kan sagtens følge med og lydtryk kan de sagtens os finde ud af at levere. det er så min erfaring. |
|
|
Vi kan godt blive enige om at diskanterne i DM60x 'erne er meget afslørende og til den lyse side. Men som Daniel siger har topmodellen i 600 serien ikke problemer med at levere kælderdyb bas, heller ikke til tecno/trance som jeg også holder af at høre en gang i mellem. Når der bliver skruet op, er det ulideligt at sidde nede i stuen når der bliver spillet bas ovenpå. Forsæt.. Jeg har dog det problem at halvdelen af bassen ender ude af huset, fordi mit lytterum er lige lidt for lille ;)
|
| Til top |
|
| |
obi jon kenobi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1197
|
| Sendt: 18 Januar 2004 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper4 skrev:
|
Nu mangler jeg bare en der kan beskrive lyden på Audiovector sammenlignet med Dali 6006!??? - Jeg har ingen mulighed for at lytte til dem selv. KT-radio i Odense har kun et spraglet udvalg, har jeg ladet mig forstå!
SÅ; Hvordan er lyden på C2??? ????
Hilsen Jesper4
|
|
|
Hmm - købtte mine i kt i odense til 4000 for et sæt C2 - dem bør de da have et sæt stående af! Prøv at tage derind alligevel og se om de ikke har noget.
|
| Til top |
|
| |