Emne: Hifi made in China ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
l**teland Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige et ? til jkjaers,,,er det september nummeret du taler om ?
Ellers maa jeg sige at indtil nu kan jeg ikke rigtigt se en grund til ikke at goere sig den umage og lytte til "china made "..Jeg er ved at finde adresser hvor dette kan lade sig goere..Eftersom jeg ikke bor i Danmark bliver det nok i Tyskland eller Holland men jeg er da ogsaa hjemme regelmaessigt..At koebe direkte i Kina er nok lidt af en risiko
pga garanti .Jeg har fundet forretninger i de de to ovennaevnte lande saa hvis og hvis maa jeg jo sammenligne priserne og saa beslutte om jeg vil tage den evt risiko selv at bestille i oesten.
Hvis det gaar i stykker kan det vel laves i Europa .Nogle af tingene bliver jo solgt her under andre navne,men jeg haaber at I eksperter har en mening om det..
Ha en god aften, jeg studerer videre efter at have laest alle jeres indlaeg, tak endnu engang...
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
l**teland skrev:
|
Lige et ? til jkjaers,,,er det september nummeret du taler om ?
|
|
|
Hej l**teland
September-udgaven har jeg ikke fået endnu. Det er Stereophile - August 2007 nummeret s. 19-25 - Det er SAM'S SPACE - Sam Telligs test af Cayin H-80A (intereret) / Cayin CDT-23 (CD)
Kan i øvrigt kun anbefale et abonnement - det koster en slik, og er fin underholdning.
https://store.primediamags.com/subscribe/stereophile/8475/I6 DBON/INTL
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
l**teland Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tusind tak, det er bestilt !
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
l**teland skrev:
| Tusind tak, det er bestilt ! |
|
|
No sweat! __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja bare det ikke er legetøj man køber, tænk at male sådan noget børn putter imunden med blymaling.
J
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
|
Ja bare det ikke er legetøj man køber, tænk at male sådan noget børn putter imunden med blymaling.
J
|
|
|
Haha, nej det skal man sku holde sig fra. 
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
MC955 skrev:
|
J
|
|
|
Haha, nej det skal man sku holde sig fra. 
|
|
|
det afhænger lidt af den enkelte persons intentioner.... __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
|
Dem der udtaler sig negativt om alt kinesisk hifi snakker bare for at holde sig vågen. Det er jo umuligt at kende alle produkter fra kina, og hvorfor skulle en kineser være dårligere til at opbygge en forstærker end en dansker? Nej drop fordommende og kom ud og lyt!
Mvh.
|
|
|
Eller os snakker du for og holde dig vågen? Hvorfor skulle en dansker være bedre? 1 vi bruger ikke børn til og samle elektronik, det gør de i kina. 2 vores folk er veluddannede, det er de ikke i kina. 3 vi har kvalitets kontrol, det har de ikke i kina, spiller det efter man har rystet kassen lidt er det fint.
Hvad underbygger jeg nu disse udsagn med, jo jeg arbejder med den slags til daglig, jeg har set alle disse forskellige(mange ihvertfald) forstærkere inden i, jeg har selv haft hele classic anlægget mage til sjusk er ikke set længe det spillede os ret dårligt for og være ærlig, alt får jo gode test her og i high fidelity
De designer ikke noget selv, de køber VORES ok design eksempelvis er en Cayin 251b (der er ikke ændret meget i de 2 ny modeller) mage til Denon's gamle bil forstærker model fra 1996.
Ikke om jeg ville investere i dette igen, plus de levere ikke op til det nye rohs direktiv om lidt mere miljø venlig elektronik, det skal man i eu, og deres produkter er sjældent ce godkendte, classic er dog og cayin. dvs brander hytten af pga. sådan en rør amp så er det bare ærgeligt.
Korsun/dussun skulle være nøjagtig magen til og lavet samme sted som mark levinson red rose, det kunne være lidt intressant hvis man vil ha kinesisk.
Bare lige min mening __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Ascari skrev:
|
Dem der udtaler sig negativt om alt kinesisk hifi snakker bare for at holde sig vågen. Det er jo umuligt at kende alle produkter fra kina, og hvorfor skulle en kineser være dårligere til at opbygge en forstærker end en dansker? Nej drop fordommende og kom ud og lyt!
Mvh.
|
|
|
Eller os snakker du for og holde dig vågen? Hvorfor skulle en dansker være bedre? 1 vi bruger ikke børn til og samle elektronik, det gør de i kina. 2 vores folk er veluddannede, det er de ikke i kina. 3 vi har kvalitets kontrol, det har de ikke i kina, spiller det efter man har rystet kassen lidt er det fint.
Hvis ikke de var veluddannede, hvorfor laver de dem så så vellydende? Jeg har ikke hørt om eller oplevet at Kina udstyr skulle holde dårligere end Europæisk udstyr. Holfi og Thule er da to fantastiske eksempler på god dansk kvalitet! Eller er de nu det?
Hvad underbygger jeg nu disse udsagn med, jo jeg arbejder med den slags til daglig, jeg har set alle disse forskellige(mange ihvertfald) forstærkere inden i, jeg har selv haft hele classic anlægget mage til sjusk er ikke set længe det spillede os ret dårligt for og være ærlig, alt får jo gode test her og i high fidelity
Igen, hvad gør fx. Classic No. 01B dårligere end en tilsvarende H/K eller NAD CD-afspiller? Den er da betydeligt bedre synes jeg. Og hvor sjusker de? Min har da fungeret fejlfrit og er udstyret med et ganske hæderligt Phillips drev.
De designer ikke noget selv, de køber VORES ok design eksempelvis er en Cayin 251b (der er ikke ændret meget i de 2 ny modeller) mage til Denon's gamle bil forstærker model fra 1996.
Hvordan kan det så være at den spiller så godt? Og jeg tror ikke du har hørt de to nye, 153B er i hvert fald en super amp til prisen og lidt over. Så hvad med om du fortæller hvad den gør galt?
Ikke om jeg ville investere i dette igen, plus de levere ikke op til det nye rohs direktiv om lidt mere miljø venlig elektronik, det skal man i eu, og deres produkter er sjældent ce godkendte, classic er dog og cayin. dvs brander hytten af pga. sådan en rør amp så er det bare ærgeligt.
Korsun/dussun skulle være nøjagtig magen til og lavet samme sted som mark levinson red rose, det kunne være lidt intressant hvis man vil ha kinesisk.
Bare lige min mening
+ min |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Per N Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Per N skrev:
Ascari skrev:
|
Mvh.
|
|
|
Hvis ikke de var veluddannede, hvorfor laver de dem så så vellydende? Jeg har ikke hørt om eller oplevet at Kina udstyr skulle holde dårligere end Europæisk udstyr. Holfi og Thule er da to fantastiske eksempler på god dansk kvalitet! Eller er de nu det?
Åben dem og sammenlign. eksempelvis er stik osv. en meget bedre kvalitet, tingene er faktisk lavet på print og ikke fuglerede metoden der laver masser af støj som i kina kasserne, bare se seriøsitet i forbindelsen mellem holfi's højttaler stik og og udgangen på printet, jeg mangler og se kina kasser i den kvalitet. Jeg har ikke hørt/set om større problemer med disse mærker andet end selv forskyldte. Generelt er kina rør os noe pangel men de kan jo skiftes.
Igen, hvad gør fx. Classic No. 01B dårligere end en tilsvarende H/K eller NAD CD-afspiller? Den er da betydeligt bedre synes jeg. Og hvor sjusker de? Min har da fungeret fejlfrit og er udstyret med et ganske hæderligt Phillips drev.
Jeg har haft den, jeg ville nok foretrække en HK, jeg havde os muligheden for direkte og sammenligne mod andet, den var ikke med lydmæssigt refferencen var denon 3800 og en MF den var lysår bagud og de er egentlig ikke toppen og betydelig ældre teknologier, og den havde baggrundsstøj, plus min magtede ikke og læse HDCD'er korrekt så steg støjen betydeligt. igen bygge kvalitet, låget var skævt på min matrialer grimt forarbejdet, og fjernbetjeningen er en hel historie for sig selv (det ska lige i mente, et af mine classic produkter havde en fin en, de 2 andre var noget knald, jeg har lykkeligt fortrængt hvilket)
Og ja HK og NAD lever op til en hvis standard, man ved hvad man får, plus de overholder rohs direktivet og de er ikke lavet af børn.
Hvordan kan det så være at den spiller så godt? Og jeg tror ikke du har hørt de to nye, 153B er i hvert fald en super amp til prisen og lidt over. Så hvad med om du fortæller hvad den gør galt?
Fordi det originale design var udemærket, Cayin'en gør mig bekendt intet galt, det er bare lidt trist og købe noget man ku ha købt på brugtmarkedet for 1000kr hvis man kendte produktet synes jeg, nej jeg har kun kendskab til 25xb jeg kender ikke den lille og ved ikke hvad den er bygget over, eller om de faktisk har lavet noget selv. jeg ville hellere købe brugt europæisk eller us grej må jeg indrømme.
Bare lige min mening
+ min
plus lidt mere af min |
|
|
|
|
|
__________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
| Til top |
|
| |
Aecrewboss Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 180
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skriver du at du arbejder med den slags til daglig.Hvad består det arbejde af?Reparerer du hifi eller sælger du det?
mvh
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 00:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Mastervol skrev:
Per N skrev:
Ascari skrev:
|
Mvh.
|
|
|
Åben dem og sammenlign. eksempelvis er stik osv. en meget bedre kvalitet, tingene er faktisk lavet på print og ikke fuglerede metoden der laver masser af støj som i kina kasserne, bare se seriøsitet i forbindelsen mellem holfi's højttaler stik og og udgangen på printet, jeg mangler og se kina kasser i den kvalitet. Jeg har ikke hørt/set om større problemer med disse mærker andet end selv forskyldte. Generelt er kina rør os noe pangel men de kan jo skiftes.
Har ikke mulighed for at sammenligne dem, men ved dog at der er blevet plads til noget bedre materialer end i andre tilsvarende europæsiske konstruktioner. Holfi og Thule går i stykker bare man pakker dem ud af æsken, det er ikke det jeg forbinder med god kvalitet. Jeg har hørt adskillige ikke-selvforskyldte problemer...
Jeg har haft den, jeg ville nok foretrække en HK, jeg havde os muligheden for direkte og sammenligne mod andet, den var ikke med lydmæssigt refferencen var denon 3800 og en MF den var lysår bagud og de er egentlig ikke toppen og betydelig ældre teknologier, og den havde baggrundsstøj, plus min magtede ikke og læse HDCD'er korrekt så steg støjen betydeligt. igen bygge kvalitet, låget var skævt på min matrialer grimt forarbejdet, og fjernbetjeningen er en hel historie for sig selv (det ska lige i mente, et af mine classic produkter havde en fin en, de 2 andre var noget knald, jeg har lykkeligt fortrængt hvilket)
Og ja HK og NAD lever op til en hvis standard, man ved hvad man får, plus de overholder rohs direktivet og de er ikke lavet af børn.
Min har altid aflæst HDCD'er korrekt fjernbetjeningen slår alle NAD's med flere længder og låget sad korrekt på. Efter min mening er den langt mere korrekt og neutral end NAD Silverline s500.
Fordi det originale design var udemærket, Cayin'en gør mig bekendt intet galt, det er bare lidt trist og købe noget man ku ha købt på brugtmarkedet for 1000kr hvis man kendte produktet synes jeg, nej jeg har kun kendskab til 25xb jeg kender ikke den lille og ved ikke hvad den er bygget over, eller om de faktisk har lavet noget selv. jeg ville hellere købe brugt europæisk eller us grej må jeg indrømme.
Det undrer mig nu stadig at man på brugtmarkedet kan finde noget til 1000,- som spiller lige så godt som markedets måske bedste forstærker til prisen.
Bare lige min mening
+ min igen igen
plus lidt mere af min |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 06:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der laves gode og dårlig ting over alt i verden.
Men når det kommer til hvordan man sviner og behandler andre mennser så er KINA et af de lande man skal stoppe at handle med før de komme op i det rigtig gear.
Man ser dem også på alle store messer, og hvad laver de der kopi kopi, de kan ikke selv.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
l**teland Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange interessante ting at laese mellem indslagene maa jeg sige..Eftersom jeg er en bruger og ikke kender laeser jeg alt med stop appetit....
Jeg ved ikke om man kan sammenlige Kina hifi lidt med japanske biler for mange aar siden.Dengang grinede folk smoerret hvis nogle havde koebt saadan noget l***..Det har jo vist sig at vaere ganske gode biler senere.Om lande som Kina,Indien eller pakistan er naaet saa vidt ved jeg ikke for at vaere aerlig.Hvad jeg er sikker paa er at det gaar staerkt i de lande !
Fordi jeg er dansk kiggede jeg foerst paa Thule.Jeg havde fundet et demo saet hos en forhandler men de fleste stopper med Thule hernede pga daarlig service.Jeg har faaet at vide at Thule ikke reagerer hvis man skal bruge reservedele .Det siges at selv ambassaden er kontakteret for at faa en dialog i gang, uden held..Jeg har hoert dette fra 2 kilder men jeg vil da paa ingen maade svine Thule til personligt idet jeg har min info fra andre..Lidt aergeligt for det var det foerste jeg saa paa,,,,nogle gange er man mere dansk jo laengere vaek fra Danmark man bor.....
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
l**teland skrev:
|
Mange interessante ting at laese mellem indslagene maa jeg sige..Eftersom jeg er en bruger og ikke kender laeser jeg alt med stop appetit....
Jeg ved ikke om man kan sammenlige Kina hifi lidt med japanske biler for mange aar siden.Dengang grinede folk smoerret hvis nogle havde koebt saadan noget l***..Det har jo vist sig at vaere ganske gode biler senere.Om lande som Kina,Indien eller pakistan er naaet saa vidt ved jeg ikke for at vaere aerlig.Hvad jeg er sikker paa er at det gaar staerkt i de lande !
Fordi jeg er dansk kiggede jeg foerst paa Thule.Jeg havde fundet et demo saet hos en forhandler men de fleste stopper med Thule hernede pga daarlig service.Jeg har faaet at vide at Thule ikke reagerer hvis man skal bruge reservedele .Det siges at selv ambassaden er kontakteret for at faa en dialog i gang, uden held..Jeg har hoert dette fra 2 kilder men jeg vil da paa ingen maade svine Thule til personligt idet jeg har min info fra andre..Lidt aergeligt for det var det foerste jeg saa paa,,,,nogle gange er man mere dansk jo laengere vaek fra Danmark man bor.....
|
|
|
Hej
Hvad angår Thule så tro jeg det for nogle år siden det var sådan.
Men bare forbi det er dansk er ikke lige med godt, jeg har haft en del danske mærker og alle med sine problemer, men det har alle mærker nu om det er dansk eller kina usa. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
|
| Til top |
|
| |
l**teland Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 08:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mc955,,,, Alt kan selvfoelgelig gaa i stykker, baade danske ting og andre.Jeg trak dog i land fordi man havde ventet 3 maanneder paa svar fra Thule hernede.Dette problem er recent..
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Ascari skrev:
|
Mvh.
|
|
|
Per, der er vel andre der arbejder i Kina end børn. Så det kunne jo ske at du tager fejl og Classic faktisk er samlet af såkaldte voksne.
Og ja, danskere der bygger og samler forstærkere og andet er vel uddannet, man samler jo ikke bare en forstærker uden at vide hvor hvad skal sidde, det er også det samme tilfælde i kina.
Om vi har bedre kvalitets kontrol end Kina vil jeg ikke udtale mig om, men kvaliteten af Classic er bedre end andet i den prisklasse og over, og så er jeg i grunden ligeglad om du mener danske produkter er bedre kontrolleret, det har tydeligvis ikke virket på lyden, kun på prisen der er faret i vejret. At du mener at alt er elendigt samlet fordi det er fra kina er jo en helt anden sag
Der er jo ikke rigtigt noget reél udsagn i dette, men det er din personlige mening, og den er lige så god som min.
Det er derfor det er godt at du har hørt ALLE kinesisk fremstillede produkter, og at du virker troværdig. Det gør at det her lyder helt rigtigt og er noget vi andre vil stole på 
Bare lige min mening
Tænkte lidt på hvad du gør med de dele/ komponenter i dit anlæg der er samlet eller lavet i kina og østen, piller du dem ud og skifter dem med nogen der er magen til, som er meget dyrere fordi de ikke er masseproduceret i kina eller østen? |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Mastervol skrev:
Per N skrev:
Ascari skrev:
|
Mvh.
|
|
|
Hehe Per, så Classic er ikke samlet på print eller hvad? Jeg har aldrig set en forstærker til 7000 kr. være samlet på glasfiber print, men glasfiber gælder måske ikke med som en printplade eller hvad?
At du har haft en afspiller der er defekt giver jo ikke rigtigt et troværdigt grundlag for at udtale sig om Classic Cd-afspilleren. Hvis kvaliteten virkeligt er så lav som du siger er det da utroligt at der herhjemme hos mig står 2 afspillere der spiller upåklageligt ikke, eller snakker vi bare rent held her?
Og at du synes at børstet aluminium er grimt er jo igen ret subjektivt skulle jeg mene.
Bare lige min mening
+ min
plus lidt mere af min
Og Per N, det er sgu rart at høre fra dig igen, vi har jo haft vores kontroverser over hos hifi&musik, sjovt nok om det samme  |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Per N Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
Per N skrev:
Ascari skrev:
|
Mvh.
|
|
|
Per, der er vel andre der arbejder i Kina end børn. Så det kunne jo ske at du tager fejl og Classic faktisk er samlet af såkaldte voksne.
Og ja, danskere der bygger og samler forstærkere og andet er vel uddannet, man samler jo ikke bare en forstærker uden at vide hvor hvad skal sidde, det er også det samme tilfælde i kina.
Om vi har bedre kvalitets kontrol end Kina vil jeg ikke udtale mig om, men kvaliteten af Classic er bedre end andet i den prisklasse og over, og så er jeg i grunden ligeglad om du mener danske produkter er bedre kontrolleret, det har tydeligvis ikke virket på lyden, kun på prisen der er faret i vejret. At du mener at alt er elendigt samlet fordi det er fra kina er jo en helt anden sag
Der kan desvære findes billeder rundt omkring på nettet fra deres fabrikker (eller mangel på samme, husker desvære ikke stien, jeg poster den hvis jeg falder over det, men jeg ville meget nødigt arbejde der efter hvad man så af forhold, jeg ønsker ikke få nogen mennesker de skal sidde og lodde ting i med uden udsugning eller handsker -elektronik er faktisk giftigt og damper gerne når det bliver varmt. den med børn kan jeg ikke bevise med hifi, men hvorfor skulle hifi være anderledes end de andre ting de laver?
Der er jo ikke rigtigt noget reél udsagn i dette, men det er din personlige mening, og den er lige så god som min. Jo det er facts, jeg har billeder du kan få i weekenden hvis det, men prøv nu og kig en ekstra gang på din amp og se om kølepladerne sidder helt lige, prøv og se om bag forpladen og den der ikke ligner noget der er poleret med en rundsav! Skru låget af se på ledningsføring, montering af komponenter osv. Classic er bestemt ikke det væreste men langt fra på niveau med thule, nad osv som nogen påstår i tråden. Hvis ikke har jeg nok bare været uheldig, med alle 4 produkter! men den slags ting ser man bare ikke ved eu producenter i denne prisklasse.
Det er derfor det er godt at du har hørt ALLE kinesisk fremstillede produkter, og at du virker troværdig. Det gør at det her lyder helt rigtigt og er noget vi andre vil stole på Hvor sagde jeg lige jeg havde hørt alle eller overhovedet udtalt mig om lyden fra en Cayin?
Det eneste jeg har gidet og høre fra Kina er: Ming da, G&W, Yagurin, Classic og Xindax De eneste jeg var tilfreds med var sidst nævnte men det er så os en anden pris
Her er et pics fra min kina amp jeg købt som forsøg http://www.hifi-musik.dk/mitstereo/640_366_8.jpg Jeg vil gøre opmærksom på de komponenter og fuglereder som hænger og dingler er der 500volt på! Det er betrykkende det ser sådan ud ikk men igen velkommen til kina!
Bare lige min mening
Tænkte lidt på hvad du gør med de dele/ komponenter i dit anlæg der er samlet eller lavet i kina og østen, piller du dem ud og skifter dem med nogen der er magen til, som er meget dyrere fordi de ikke er masseproduceret i kina eller østen?
Hvorfor skulle jeg dog det? Det er bare for naivt og tro man kan få det hele for det halve! Det kan man måske os men så er det ikke kina grej man skal have!
Men altså hvis du er happy med dit så er alle jo glade :-) Hvis ikke der var kontroverser til ville vi jo bare falde i søvn
Men ja muligheden forelægger, at alle 3(havde 4) har været defekte, dog virkede den effektblok jeg havde ok, men lyden var nu ikke imponerende, men den integrede, preamp'en og cd maskinen jae det var jeg ikke så happy med.
|
|
|
|
|
|
__________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
| Det eneste jeg har gidet og høre fra Kina er: Ming da, G&W, Yagurin, Classic og Xindax De eneste jeg var tilfreds med var sidst nævnte men det er så os en anden pris |
|
|
Hvad var det lige der gjorde at du var tilfreds med netop Xindak? Har jo bestilt 2 af deres monoblokke så kunne være rart lige at høre lidt positivt om kina hifi fra dig. 
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|