| Forfatter |
|
Steffeng Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han er da en hamrende dygtig skuespiller, han har bare aldrig kunnet vælge sine film...
Bringing Out the Dead og Leaving Las Vegas er da eksempler på at han er med i skuespillernes absolutte elite... (Mener også at han vandt en Oscar for sit skuespil i Leaving Las Vegas, uden at være helt sikker)
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Steffeng skrev:
Han er da en hamrende dygtig skuespiller, han har bare aldrig kunnet vælge sine film...
Bringing Out the Dead og Leaving Las Vegas er da eksempler på at han er med i skuespillernes absolutte elite... (Mener også at han vandt en Oscar for sit skuespil i Leaving Las Vegas, uden at være helt sikker) |
|
|
Det er der vel heller ingen, som benægter? Men du kan ikke krybe udenom, at hans formkurve har været ret så ustabil de seneste år - og han er altså stadig afhængig af instruktøren i aller højeste grad. Og ja, han fik sin statue for Leaving Las Vegas __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Steffeng Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ikke klar over hans forhold til instruktører, men de Gore Verbinski-film jeg har set har bestemt ikke været præget af godt skuespil.... -det jeg mener er bare at hans skuespil direkte afspejler hans rolle, og filmene, og dem har han ikke været god til at vælge.
-om du har ret i at instruktionen er nøglepunktet ved jeg så reelt ikke noget om, synes bare ikke det umiddelbart er sådan det virker
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Superman Returns og Batman Begins? Kan du fortælle mig, hvad der er så forfærdeligt ved de to film? Superman Returns var udemærket, men Batman Begins overgik godt nok alle mine forventninger. Jeg synes Nolan lavede et fantastisk arbejde, og jeg kan ikke vente til næste udspil! __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er meget let at finde tabsfilm, man skal bare gå efter film lavet at Michel Bay og Lars von Trier, selv den gode George Luca kan lave tabsfilm
faktis alt uden om Star Wars er tabsfilm, selv om nogle også ville sige at Star Wars er tabsfilm (hvad nok også er rigtig) han kan ikke finde
skuespillernes der er gode og har er en ringe instrutør.
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg givet karakter til ialt 476 film på Internet Movie Database. Ud af disse er der 18 bundskrabere, som har fået karakteren 1 eller 2. Dem kan jeg kun anbefale at man går udenom. (Hvis altså at man har samme filmsmag som jeg.)
__________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
janils skrev:
Den film der har skuffet mig mest er afgjort Blairwitch projekt. Mage til amatør optagelse skal man lede længe efter. Tror vist nok det var meningen man skulle blive bange, men jeg blev bare irriteret. Kunne desværre ikke få pengene tilbage igen  |
|
|
Det var nu også filmens hensigt...at det skulle forestille at være en amatør-film/dokumentar. Hvis du kigger på filmens budget, så kan du næppe være i tvivl. Indtjeningsmæssigt, slår den vist alle rekorder for en amatør-film at være...
Puh, der her været mange gyselige stupide film de seneste år - for nyligt Hills Have Eyes II (I'eren har jeg ikke set). Den er simpelthen for dum og ulækker (voldtægts-scenen i erindring). Man skulle bare have ladet Wes Cravens idé være.
Af de store "blockbusters" har Ghost Rider og Next skuffet mig mest dette år - begge film med Nic. Cage i hovedrollen. Magen til makværk skal man lede længe efter.
|
|
|
Glem ikke "wicker man" den er dælme skanda, med selvsamme Cage i hovedrollen. Den gik jo godt nok heller ikke i biffen så jeg bad måske selv om det da jeg lejede den.
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Superman Returns og Batman Begins? Kan du fortælle mig, hvad der er så forfærdeligt ved de to film? Superman Returns var udemærket, men Batman Begins overgik godt nok alle mine forventninger. Jeg synes Nolan lavede et fantastisk arbejde, og jeg kan ikke vente til næste udspil!
|
|
|
Superman Returns: Den er en komplet ligegyldighed, er en skamplet og en hån imod originalerne. Hvis de havde ventet 50år kunne det måske blive godt.
Det samme kan siges om Batman Begins.
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
AM-E skrev:
Superman Returns og Batman Begins? Kan du fortælle mig, hvad der er så forfærdeligt ved de to film? Superman Returns var udemærket, men Batman Begins overgik godt nok alle mine forventninger. Jeg synes Nolan lavede et fantastisk arbejde, og jeg kan ikke vente til næste udspil!
|
|
|
Superman Returns: Den er en komplet ligegyldighed, er en skamplet og en hån imod originalerne. Hvis de havde ventet 50år kunne det måske blive godt.
Det samme kan siges om Batman Begins. |
|
|
Øhm, synes du Batman Begins er en skamplet og en hån imod originalerne? Burtons univers var spændende, men da slet ikke tro mod det originale "Dark Knight" univers - selv han indrømmede, at han aldrig havde læst et eneste Batman comic. Så er det spændende at høre hvilken Batman-original, du mener at Begins håner....for teknisk set er Batman Begins det tætteste du kan komme på original...eller du mener måske, at det er Joel Schumachers fortolkning? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
lapo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
CosmoKramer skrev:
Hvis man er til gysere, skal man i hvert fald holde sig væk fra Dead Meat... Sjældent har en film været så hurtigt ude af døren og tilbage på hylden i byttebiksen igen som den ! |
|
|
Hahahahaha......sidder virkelig og griner endnu, for det giver mig de vildeste flashbacks, til dengang jeg så "De Fortabte Børns By", nøjagtig samme scenarie!!
Jeg SPURTEDE i bogstaveligste forstand tilbage for at aflevere den, og det kunne kun gå for langsomt!!
Ved godt, at der sikkert er mange der tænker, at jeg ikke har forstået budskabet- ikke kan se det smukke i den slags film og bla bla bla.........!! I har ret, NEJ det kan jeg ikke, og det har jeg det helt fint med!!
I samme stil, ville mit eneste formål med at anskaffe mig film som 'Mulholland Drive', 'Lost Highway' og andet af David Lynch, være at bruge selve dvd'erne som bordskånere, eller bruge dem som kastestjerner når jeg går til ninja!!
Men tilbage til verden, Batman Begins er fed, Supermand Returns skidt(tilbage til ting man kan kaste med)- og er en af den slags film, som trådens begyndelse indbyder til at debatere!!
Nic Cage er sgu fed nok i 'Lord of War', 'National Treasure' og 'Matchstick Men' for hvad de film er!! Men han kunne godt få en Ghostrider-DVD tyret i panden for sin rolle i ConAir.....!!! __________________ Toshiba HD-XE1, PS3, Onkyo TX-SR875, Samsung LE32R86
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
lapo skrev:
|
........for det giver mig de vildeste flashbacks, til dengang jeg så "De Fortabte Børns By", nøjagtig samme scenarie!! Jeg SPURTEDE i bogstaveligste forstand tilbage for at aflevere den, og det kunne kun gå for langsomt!!
|
|
|
Der må være noget du har misforstået? Det er så absolut en genial film som jeg så 3 gang i træk første gang. Jeg var transfikseret og totalt forsvundet i filmens univers. Den film indeholder så mange lag og tydninger, at den er ny hver gang man ser den. Det samme kan siges om alle de andre film af Jeunet og Caro. Specielt vil jeg fremhæve "Delikattessen".
Men du er måske ikke til franske film? __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
lapo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
Men du er måske ikke til franske film? |
|
|
Jeg er sådan set ligeglad med hvor filmene kommer fra, jeg springer ikke på bandwaggon-vognen, og lader kunstneriske film diktere min personlige filmsmag!!
Er vild med udenlandske film, og kan godt lide 'Das Leben der Anderen', 'La Vita e Bella', 'Y Tu madre Tambien' for lige at nævne et par, men det der med, at selvudnævne sig som filmelsker bare fordi at man kun ser franske film, er en joke!!
Jeg har det med film som med kunst, jeg vælger at se de film der underholder mig, og ser ikke andre bare for at lade mig hylde som en der har indsigt i noget dybere, det er jeg simpelthen for loyal mod mig selv til!!
Kender folk både i kunst- såvel som filmverdenen, der hylder det arveligste crap, blot for at hævde sig- og retfærdiggøre(hvertfald overfor dem selv), at kunne tilhøre den kunstneriske 'elite'......det er folk som har solgt ud for længe siden, og lader sig diktere af andre, blot for at føle at høre til!!
Et godt eksempel er Ole "Bogart" Michaelsen, magen til mere unuanceret kritiker skal man lede længe efter.....og manden ejer ikke en selvstændig mening, men plagierer bare hvad mere anderkendte kritikere har gjort i udlandet, og forvandler derefter dommen som hans egen!! Kors....!! __________________ Toshiba HD-XE1, PS3, Onkyo TX-SR875, Samsung LE32R86
|
| Til top |
|
| |
lapo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Janils:
Du er måske også helt op' og ringe over Cafe Noirs reklamer, hvis ellers der bliver tid til simpelt tv-kiggeri mellem alle dine franske film.....igen og igen...og!! __________________ Toshiba HD-XE1, PS3, Onkyo TX-SR875, Samsung LE32R86
|
| Til top |
|
| |
Amdi Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ambulancen - Don't go there!
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lapo, hvordan er din Toshiba at spille cd på? Har lidt probs med min, den hakker lidt i det.. Ind i mellem.
Det var et sidespring.   __________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
| Til top |
|
| |
lapo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
JanM skrev:
Lapo, hvordan er din Toshiba at spille cd på? Har lidt probs med min, den hakker lidt i det.. Ind i mellem.
Det var et sidespring.   |
|
|
Øhhhhhh.......har intet registreret....endnu!! Men jeg spiller også det meste af min musik fra min computer!?!?
Men skal da gerne sige hvis der bli'r noget!! __________________ Toshiba HD-XE1, PS3, Onkyo TX-SR875, Samsung LE32R86
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Jepsen.. Tak. Så må i tilbage til Cafe Noir og.. Det franske.. __________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
lapo skrev:
I samme stil, ville mit eneste formål med at anskaffe mig film som 'Mulholland Drive', 'Lost Highway' og andet af David Lynch, være at bruge selve dvd'erne som bordskånere, eller bruge dem som kastestjerner når jeg går til ninja!! |
|
|
Har du rent faktisk set Mulholland Drive? Hvis ikke, synes jeg du bør gøre det - sjældent har jeg set så underlig og skræmmende en film. Føj jeg blev bange på et tidspunkt. Og det var altså ikke noget med en chockeffekt, næh, det her var ganske reel. krybende frygt. Uf!
Om ikke andet er der jo rimelige mængder sexscener i. Det alene skulle hæve den over bordskånerstadiet __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |