| Forfatter |
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Titanic var også pænt kedelig, så var der den lyserøde panter (den nye), hvor jeg faldt i søvn på en date og The Beach, puha.
Jeg ved godt jeg kommer til at høre for det, men jeg synes altså at ringenes herre I, II og III er røvkedelige __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Blue Streak: Eneste gang jer er gået fra en biograf film.
Batman 3: 1'erne var fed, 2'eren ringe og 3'eren fortsatte tendensen. Er heldigvis startet på en frisk med Returns, som er ret fed.
Den sidste time af Ringenes Herre 3 er helt ubegribelig langtrukket.
Det er mange ringe, men de ovenstående har skuffet i særklasse. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke sådan at alle Blockbuster film, der er udkomme i nyer tid, er ringe tabes film, med ringe skuespille og maser af CG effekter og ikke
meget mere.
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
lapo skrev:
|
........for det giver mig de vildeste flashbacks, til dengang jeg så "De Fortabte Børns By", nøjagtig samme scenarie!! Jeg SPURTEDE i bogstaveligste forstand tilbage for at aflevere den, og det kunne kun gå for langsomt!!
|
|
|
Der må være noget du har misforstået? Det er så absolut en genial film som jeg så 3 gang i træk første gang. Jeg var transfikseret og totalt forsvundet i filmens univers. Den film indeholder så mange lag og tydninger, at den er ny hver gang man ser den. Det samme kan siges om alle de andre film af Jeunet og Caro. Specielt vil jeg fremhæve "Delikattessen".
Men du er måske ikke til franske film?
|
|
|
Her er jeg helt enign med Janils. Jeg er er ikke specielt meget til franske film, men disse to er unikke.
Det er klart at der findes film der er ringe teknisk/skuespil/plot mv. og så er der film man bare ikke kan lide. Men, det gør dem jo ikke til dårlig film. Der er også visse musik genre jeg ikke kan lide, det betyder dog ikke at musikken er elendig.
Det er vigtigt at nuancere sin kritik ift. dette.
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
| Det er klart at der findes film der er ringe teknisk/skuespil/plot mv. og så er der film man bare ikke kan lide. Men, det gør dem jo ikke til dårlig film. Der er også visse musik genre jeg ikke kan lide, det betyder dog ikke at musikken er elendig.
|
|
|
det er bare ikke helt så let at skelne det fra hinanden. Hvor er grænsen mellem en film man synes er langtrukken/kedelig og en genre man ikke kan lide? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
djaan Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 380
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
brødre: flot skuespil, godt plot bla bla.. den er såååå kedelig, på trods af de fine anmeldelser. underholdnings værdien er jo lig 0 . desværre er de fleste andre danske film ligeså.
schindlers list er på præcist samme måde. aaalt for lang og intetsigende
pirates 3: 1'eren var et mesterværk 2'eren var acceptabel men i 3'eren går der alt for meget disney i den.. første gang jeg er faldet i søvn i en biograf __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967&KW=dj aan
|
| Til top |
|
| |
Klaus Kokholm Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 297
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
2 legendariske danske stinkere:
Jens Jørgen Thorsens Jesusfilm!!! -makværk på et plan der næste i sig selv er kunst.
Den sidste Olsenbandenfilm -filmen der aldrig skulle være lavet.
mvh Klaus
__________________ -Wer sich am kommerziellen Geschmack orientiert, dient der Reaktion!!
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
Blue Streak: Eneste gang jer er gået fra en biograf film.
Batman 3: 1'erne var fed, 2'eren ringe og 3'eren fortsatte tendensen. Er heldigvis startet på en frisk med Returns, som er ret fed.
Den sidste time af Ringenes Herre 3 er helt ubegribelig langtrukket.
Det er mange ringe, men de ovenstående har skuffet i særklasse. |
|
|
2'eren ER Returns! Du mener Begins? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
lahan Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
lapo skrev:
The Host: En stærkt OVERVURDERET film!!!! Indrømmet, den er lidt morsom ála humoren i KungFu Hustle, men kors hvor er filmen i sig selv ringe!! Jeg vil stærkt råde alle til at gå langt udenom, og hvis i bare må eje den alligevel, så se den alene før i inviterer venner over, for det kunne godt gå hen og blive en pinlig affære!! Jeg vil enormt gerne af med mit eksemplar, er så irriteret over at den skal 'pryde' min filmsamling!!
|
|
|
Er helt enig, The Host må være den mest ringe film de sidste mange år. Den er muligvis ok på japansk.
Det værste er at den er oversat til Engelsk på et niveau, hvor selv den værste kinder æg reklame er 100 gange bedre synkroniseret.
Hvis man så også sætter engelsk undertekster på, ja så går det helt galt. Ikke nok med at tale og tekst er ude af sync, men ofte er tale og tekst direkte forskellig.
|
| Til top |
|
| |
MaXer Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 539
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med fare for at blive sablet ned bliver jeg nød til at nævne Passion of the Christ. Det var lige to timer af mit liv jeg aldrig får tilbage igen! Aldrig har jeg haft så lave forventninger til en film, og stadig blevet skuffter! Det var godt nog det største tidsspilde ever... Bevares, der var et par fede effekter i (piske scnenen), men det kan altså ikke bære en film. Og så vil jeg også lige sige at Batman Begins er en af de fedeste film jeg længe har set!
__________________ Bio á la MaX
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
lahan skrev:
|
Er helt enig, The Host må være den mest ringe film de sidste mange år. Den er muligvis ok på japansk.
|
|
|
Nu er filmen altså Koreansk ! 
|
| Til top |
|
| |
lahan Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
lahan skrev:
|
|
|
|
Nu er filmen altså Koreansk ! 
|
|
|
Så var det nok det der gik galt i oversættelsen 
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 456
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke om filmen Ladyhawke er stærkt overvurderet men det er den værste film jeg nogensinde har set.
http://www.imdb.com/title/tt0089457/
Umiddelbart satte jeg mig ned og tænkte at nu skulle jeg se en spændende eventyrfilm, men men men efter 15-20 minutter blev der drejet om. Det 70er /80er musik (mener det var keyboard) der spiller i baggrunden er ulideligt at høre på, faktisk så lå jeg flad af grin over hvor dårlig musikken var (så lidt morsom er den da).
Ellers kan jeg tilføje Murder On The Orient Express. Hercule Poirot bliver spillet så dårligt at jeg ikke har formået at se mere end 10-15 minuter af filmen.
|
| Til top |
|
| |
lapo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uuuuuuuuuhhhhhhh.......må lige tilføje lidt!!
Som tidligere nævnt, har jeg en lille forkærlighed for danske film, men så lige en ny, som kandiderer til 'Taberfilm af rang'!!
Ledsaget udgang!! Nøj hvor er den ringe!! Den er kun sjov, fordi at den er uvirkeligt pinlig!!!
Erik Clausen har nået BUNDEN!!! __________________ Toshiba HD-XE1, PS3, Onkyo TX-SR875, Samsung LE32R86
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
Kjeldsen skrev:
| Det er klart at der findes film der er ringe teknisk/skuespil/plot mv. og så er der film man bare ikke kan lide. Men, det gør dem jo ikke til dårlig film. Der er også visse musik genre jeg ikke kan lide, det betyder dog ikke at musikken er elendig.
|
|
|
det er bare ikke helt så let at skelne det fra hinanden. Hvor er grænsen mellem en film man synes er langtrukken/kedelig og en genre man ikke kan lide?
|
|
|
Korrekt, men inden man kårer en film til at være en taberfilm, bør man i det mindste overveje hvorfor man ikke kan lide filmen. Jeg kani kke lide amerikanske kærligshedsfilm, derfor afholder jeg mig fra at dømme noget som helst i den genre.
|
| Til top |
|
| |
Prinsen Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Snakes on a plane
Hot Fuzz
The Hills have eyes 1+2
|
| Til top |
|
| |
Jakob5_10 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
I har helt overset Alien vs. predator det er den eneste gang jeg har siddet og sent sms'er i bio!!
__________________ mvh Jak
|
| Til top |
|
| |
Jakobb Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm nogle gange finder man bare folk, hvor man næsten kan regne med, at man er vild med det modsatte af dem. Lapo, jeg er imponeret over, hvor uenige vi er om film.
På top 5 listen over dårlige film er efter min mening:
- Con Air
- Armageddon
- Pearl Harbor
- Hele stimen af romantiske komedier, vel at mæke de, der ikke udfordrer filmmediet og dets tilskuer
- De fleste road movies, nogle af dem kan ses, men det er ikke mange.
|
| Til top |
|
| |
butter Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 47
|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
:)
Jeg er helt fuldstændig enig med Jakobb.
Kan da lige tilføje American Pie filmene som pristager for noget af det mest ligegyldige på denne jord.
/butter
|
| Til top |
|
| |