Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 05:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Taberfilm af rang!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 29 August 2007 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

butter skrev:

:)

Jeg er helt fuldstændig enig med Jakobb.

Kan da lige tilføje American Pie filmene som pristager for noget af det mest ligegyldige på denne jord.

/butter

De viser da bryster i American Pie, så helt ligegyldig kan de da ikke være

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 29 August 2007 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Team America - World police, nok det mest ringe og platte jeg har set til dato
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre

butter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 August 2007 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:
butter skrev:

:)

Jeg er helt fuldstændig enig med Jakobb.

Kan da lige tilføje American Pie filmene som pristager for noget af det mest ligegyldige på denne jord.

/butter

De viser da bryster i American Pie, så helt ligegyldig kan de da ikke være

Tja, men det er da noget af det nemmeste i verden at finde. Prøv at copy-paste "bryster" eller "tits" i google og se, hvad der dukker op =). Gider ikke sidde at vente igennem en dårlig film for at se bryster.... Der kan man finde titler som "Young teens hit it off 3", der præsenterer sit materiale mere "seriøst".

/butter

Til top Vis butter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af butter

butter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 August 2007 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Nej, nej Pierre, den er jo helt fabelagtig - sjældent har jeg set en så "sober" kritik af Michael Bay (ja det er ham bag "Pearl Harbor" og "Armageddon") og Jerry Bruckheimer (patriot produceren fra Hollywood). Desuden får alle republikaner-skuespillerne også en ordentlig tur, det er dejligt!

/butter

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 August 2007 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

butter skrev:

Pierre skrev:

Nej, nej Pierre, den er jo helt fabelagtig - sjældent har jeg set en så "sober" kritik af Michael Bay (ja det er ham bag "Pearl Harbor" og "Armageddon") og Jerry Bruckheimer (patriot produceren fra Hollywood). Desuden får alle republikaner-skuespillerne også en ordentlig tur, det er dejligt!

/butter

Der er vi alle så forskellige

butter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 August 2007 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
butter skrev:

Pierre skrev:

/butter

=), ja heldigvis. Du er heller ikke til South Park så?

/butter

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 August 2007 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

butter skrev:
Pierre skrev:
butter skrev:

Pierre skrev:

/butter

=), ja heldigvis. Du er heller ikke til South Park så?

/butter

Jo en lille smule, men bliver hurtigt træt af det igen

Men The Simpsons er KONGE

Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005
Sendt: 29 August 2007 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

Reno 911, så pinlig at jeg krummede tæer. Præcist sådan har jeg det også hvis jeg forvilder mig til at se klovn (så for den, nu falder der nok brænde ned).
Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 August 2007 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

Eeyore skrev:
Reno 911, så pinlig at jeg krummede tæer. Præcist sådan har jeg det også hvis jeg forvilder mig til at se klovn (så for den, nu falder der nok brænde ned).

Jeg krummer også tæer når jeg ser klovn, med det er pga. af Frank er SÅ DUM  Men ellers hammer fed serie

kaizer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Sendt: 29 August 2007 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

The locals.

Australsk gyser, der iflg. coveret havde skræmt biografgængere fra vid og sans (eller noget i den stil).

Virkelig amatøragtig; især når "heltene" der er strandet i et ret øde område, render rundt og lyser med en lommelygte i et oplyst køkken, eller på en vej hvor det ser ud som om der holder en bil med lygterne tændt lige uden for billedet. Og så er det ikke et eneste gys eller bare lidt anspændt stemning i filmen.

Ellers er der jo denne tråd: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=41347&K W=

Til top Vis kaizer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaizer

a_frisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005
Sendt: 29 August 2007 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Sunshine: Er godt nok en af de ringeste katastrofefilm jeg nogensinde har set, og synes der mangler utrolig meget historie i den. Og så er den alt for forudseelig.
Til top Vis a_frisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af a_frisk

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 29 August 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

The Order med " the muscle from Brussels" tangerer nok det dårligste jeg har set

JanM
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 August 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

The Punisher (Travolta versionen) dælme en tynd kop.. Og måske hans ringeste medvirken til dato. Skuffende..

McFrede
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 29 August 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Hmm, i diskuterer mest smag og behag, så jeg vil nævne et par titler der indiskutabelt og uanset normale præferencer må betegnes som absolut dårlige...

"Dead of Night" overraskede fælt på den dårlige måde, skidt skuespil, dårlig klippet, dårligt plot og generel dårlig udførelse. Hvis de endelig skulle lave en film som denne kunne de da godt have skelet lidt til Evil Dead som vist også var et highschool projekt... sørgeligt. siger jeg bare.

Næste eksempel vil jeg faktisk anbefale jer at leje. Det er en nyere film der hedder "Skeleton Man". Her er ligeledes dårligt skuespil og mindre heldigt plot...
Jeg nævner et par eksempler.
  Man har bygget noget på en gammel indianergravplads og Skeleton Man vil tage hævn. Normalt ville man give en sådan badguy et signaturvåben og lade ham holde sig til det, men nix, skeleton man hiver alverdens våben ud fra den sorte kappe. Skal vi blive ved våbnene må man fremhæve den scene hvor Skeleton Man spider en kvinde fra sin hest (jeg mener faktisk hans rider to heste i løbet af filmen, men det kan kun være endnu en fejl fra filmholdets side). Man ser ham ride kvinden ned på hesten og man ser spyddet ramme hende OG I ET SPLITSEKUND INDEN DE FÅR TAGET SIG SAMMEN OG KLIPPET TIL NÆSTE SCENE SER MAN SPYDSPIDSEN KNÆKKE! Næste scene viser dog kvinden hængene på et intakt spyd...
  Derudover mener jeg man ser Skeleton Man skyde en helikopter ned med bue og pil, og holder man øje ser man at hans kappe totalt skærmer for synet selvom det skal se ud som om han sigter. Da han drejer sig for at fyre sin pil af kan man se den sorte vindjakke han har på under kappen og sådan bliver filmen ved. På et tidspunkt ser man en af røgmaskinerne som holdet åbenbart ikke engang kunne få af vejen.
  Jeg mener også vi observerede at han bærer mindst to forskellige kapper i løbet af filmen, og det virker temmelig tilfældigt hvornår han skifter...

Ovenstående til trods vil jeg faktisk anbefale jer at leje Skeleton Man, det er helt sjov at se hvor mange fejl der springer i øjnene allerede ved første gennemsyn. Dead of Night skal i bare holde jer fra...

Jeg kunne nævne flere, men skal nok skåne jer (Cabin Fever kunne ellers også havne her). Jeg har nok haft for mange tømmermandssøndage med vennerne med McDonalds og film fra BlockBuster.

Til top Vis McFrede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af McFrede Besøg McFrede's Websted

p.las
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 30 August 2007 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

driven med sly er sku heller ikke noget at råbe hurra for
Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las

JanM
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 30 August 2007 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

p.las skrev:
driven med sly er sku heller ikke noget at råbe hurra for

Helt enig!!

Den fame af ualmindelig ringe kvalitet. Og hvad de ikke kan gøre af uladsegørlige ting med de racere, det sgu lige til at græde over..

Overdreven action er ok, men det må tilnærmelsesvis gerne ha lidt med virkeligheden at gøre.. Og det har ''Driven'' absolut ikke.

lapo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007
Lokalitet: København
Sendt: 31 August 2007 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

Jakobb skrev:

Hmm nogle gange finder man bare folk, hvor man næsten kan regne med, at man er vild med det modsatte af dem. Lapo, jeg er imponeret over, hvor uenige vi er om film.

På top 5 listen over dårlige film er efter min mening:

- Con Air

- Armageddon

- Pearl Harbor

- Hele stimen af romantiske komedier, vel at mæke de, der ikke udfordrer filmmediet og dets tilskuer

- De fleste road movies, nogle af dem kan ses, men det er ikke mange.

Nu er det i den her tråd, forholdsvist sparsomt hvad jeg ytrer mig om, af film jeg ikke synes er gode. Derfor vil det da være rart, at du rent faktisk kommer med et eksempel!!
Hvad er det præcis for nogle film vi er uenige om!?!?!?

lapo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007
Lokalitet: København
Sendt: 31 August 2007 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

McFrede skrev:

Jeg kunne nævne flere, men skal nok skåne jer (Cabin Fever kunne ellers også havne her). Jeg har nok haft for mange tømmermandssøndage med vennerne med McDonalds og film fra BlockBuster.

Du har så meget ret, har også haft nogle uheldige dage med hoved på, hvorefter man lader Blockbuster diktere dagen!! Jeg røg selv på Cabin Fever engang, og det eneste skræmmende ved den er, hvordan F*#K den er nogensinde er sluppet igennem et selskab!?!?! Seriøst, jeg kunne hive en bedre film ud af min røv!!!!
Ganske som ovenstående, lod jeg mig også engang overtale til at leje Torque......nej nej nej nej nej nej nej nej!!!!
Det er også sådan en man ser, bare for at ha' det morsomt over, at så dårlige film rent faktisk produceres....hahahahaha!!!

butter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 September 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Lapo, Ja måske var jeg for hurtig på aftrækkeren med hensyn til film vi er uenige om, men jeg kan dog citere dig for dette:

"I samme stil, ville mit eneste formål med at anskaffe mig film som 'Mulholland Drive', 'Lost Highway' og andet af David Lynch, være at bruge selve dvd'erne som bordskånere, eller bruge dem som kastestjerner når jeg går til ninja!! "

Jeg synes, at Mulholland Drive er en helt fantastisk film, den ligger uden tvivl på top 10 af bedste film i mit univers. Jeg er vild med Lynch-universet, der bedre end andre film jeg har set formår, at give os en fornemmelse af at være i en drøm. Se eksempelvis Eraserhead, meget speciel film, men den giver et godt indtryk af, hvor en mand som Lynch kommer fra. Og så synes jeg det er en god film.

En anden ting. Ved at læse lidt flere af dine (Lapo) indlæg omkring film, så tror jeg ikke, vi er så uenige alligevel. Var nok lidt for hurtig efter din kritik af Lynch=)

/butter (Da jeg deler computer med Jakobb, så var det egentlig mig, der skrev ovenstående besked i Jakobb's login navn - det beklager jeg)

dytti
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003
Sendt: 02 September 2007 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

War of the worlds med Tom Cruise.

Det er faktisk en ok film, men den lille hysterisk skrigende møjtøs, ødelægger hele filmen.
Jeg var flere gange ved at ta' den af - Kun pga. den skrigeballon.

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes