| Forfatter |
|
malau84 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Februar 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok tak for svaret... håber jeg kan få HFK lokket til at give et andet godt åbningstilbud til mig
|
| Til top |
|
| |
Bojsenbord Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 636
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm SU og hifi.. Jeg vi så afgjort anbefale dig at gå brugtvejen! Du kan evt stadig holde dig til nad, og dali, men brugt får du bare meget meget mere! Og husk! En ny forstærker er kun ny i meget få dage:-)
|
| Til top |
|
| |
malau84 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heh ja det giver da nok noget mere for pengene, men så er det jo slidt og uden garanti + det er meget mere bøvlet at få fat i
|
| Til top |
|
| |
Bojsenbord Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 636
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hum bum.. Den blå avis, gulgratis, køb og salg her på siden, qxl, ebay, mulighederne er mange. Og køber du noget der ikke er alt for gammelt, og af god kvalitet, så holder det for det meste. Og hvis uheldet endelig er ude, har du sparet så meget, at der alligel er penge til en rep. Men selvfølge; brugt er jo ikke nyt:-)
|
| Til top |
|
| |
LilleNørd Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 384
|
| Sendt: 23 August 2007 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Bliver lidt forvirret... dali det ene dali det andet front og bag højttalere ??
vi snakker ikke andet end alm stereo vel ? får måske den opfattelse du kigger efter en surround forstærker siden der er baghøjttalere med i debatten....
Anyways tror næppe du vil få problemer watt mæssigt med den harman kardon, har selv en på "kun" 7*75 watt og har haft smidt flere forskellige højttalere efter den uden nogle problemer, og den har ikke engang ægte "nad-watt" og har efterhånden læst om mange her på sitet med harman kardon og det er nok de færreste der mener de har får få watt.
Jeg har over lang tid haft meget forskelligt grej, lige fra denon effekt forstærkere, cerwin vega, flere yamaha recivere, flere jbl højttalere, dali 450'er og lidt forskelligt jamo. Ingenting af det i rigtigt dyrt high end, men til alm husmands priser (eks. min pt. h/k reciver og dvd kostede 14.500)
Det er helt sikkert at hfk. nok har Danmarks dygtigeste skribenter til deres produkt presentation, men smut ned og lyt glem alt deres høvl om nad watt og hvad den 16 årige bøjletands, harley davidson's deo lugtende ekspident siger og bare lyt hverken mere eller mindre !
|
| Til top |
|
| |
malau84 Forum Bruger

|
| Sendt: 25 August 2007 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Skriver bare lige for at fortælle, hvad jeg købte af udstyr i går.
Forstærker: NAD C320BEE
CD-afspiler: NAD C525BEE
Tuner: Argon DAB adaptor
Højttalere: 2 stk. Dali Concept 6
Signalkabel mellem forstærker og CD: QED Qunex 1
Højttalerkabel: QED Original
Konklusion: Det spiller rigtig fedt 
I øvrigt fik jeg 2 stk. Dali Concept 2 med, da jeg købte et åbningstilbud...dem skal jeg så til at have solgt nu...
Vil gerne bare slutte med at sige tak for alle jeres råd!
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 26 August 2007 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
malau84 skrev:
Hej
I øvrigt fik jeg 2 stk. Dali Concept 2 med, da jeg købte et åbningstilbud...dem skal jeg så til at have solgt nu...
|
|
|
Så fik du alligevel Concept 6  Fik du det til en god pris? Og fik du hørt på Ikon 2? __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 26 August 2007 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
malau84 skrev:
Hej
<span style="font-weight: bold;">Konklusion: Det spiller rigtig fedt
</span>
I øvrigt fik jeg 2 stk. Dali Concept 2 med, da jeg købte et åbningstilbud...dem skal jeg så til at have solgt nu...<span style="font-weight: bold;">
</span>
|
|
|
hvor meget måtte du erlægge for herlighederne? Det kunne da ikke holdes inden for det angivne budget eller hur? __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 26 August 2007 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
malau84 skrev:
Hej Skriver bare lige for at fortælle, hvad jeg købte af udstyr i går. Forstærker: NAD C320BEE CD-afspiler: NAD C525BEE Tuner: Argon DAB adaptor Højttalere: 2 stk. Dali Concept 6 Signalkabel mellem forstærker og CD: QED Qunex 1 Højttalerkabel: QED Original
|
|
|
Tillykke med det Det lyder som et fornuftigt valg! __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
malau84 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2007 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gav lige under 8,5k for hele molevitten, så fik da en pæn rabat  Men ja det blev dyrere end jeg havde regnet med...Havde håbet lidt på at jeg kunne få nogle af kablerne gratis med, men sådan skulle det altså ikke gå. Til gengæld fik jeg så en cd-afspiller "gratis" pga. åbningstilbuddet på NAD C320, C525 og Dali Concept 2 til 2999 kr. Nej fik faktisk ikke hørt Ikon 2...var blevet enig med mig selv om at det blev for dyrt, når de koster 500 kr mere per højttaler + en eventuel stander. Til gengæld kiggede/lyttede jeg på et par B&W, som HFK havde sat ned til 1500 kr, men jeg ville hellere have de danske DALI. Eneste problem var at jeg fik en sort DAB adaptor med til mit sølvfarvede anlæg, men det var jeg ude og få byttet i går...Det var i øvrigt ikke butikkens fejl da æsken angav at adaptoren var sølvfarvet  Hvad tror I jeg kan sælge et par sorte Dali Concept 2 i uåbnet papkasse for? Der er jo fuld garanti.
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 26 August 2007 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
malau84 skrev:
Jeg gav lige under 8,5k for hele molevitten, så fik da en pæn rabat Men ja det blev dyrere end jeg havde regnet med...Havde håbet lidt på at jeg kunne få nogle af kablerne gratis med, men sådan skulle det altså ikke gå. Til gengæld fik jeg så en cd-afspiller "gratis" pga. åbningstilbuddet på NAD C320, C525 og Dali Concept 2 til 2999 kr.
Nej fik faktisk ikke hørt Ikon 2...var blevet enig med mig selv om at det blev for dyrt, når de koster 500 kr mere per højttaler + en eventuel stander. Til gengæld kiggede/lyttede jeg på et par B&W, som HFK havde sat ned til 1500 kr, men jeg ville hellere have de danske DALI.
Eneste problem var at jeg fik en sort DAB adaptor med til mit sølvfarvede anlæg, men det var jeg ude og få byttet i går...Det var i øvrigt ikke butikkens fejl da æsken angav at adaptoren var sølvfarvet 
Hvad tror I jeg kan sælge et par sorte Dali Concept 2 i uåbnet papkasse for? Der er jo fuld garanti.
|
|
|
Hvis du sætter dem til 1500-1600 skal du nok komme hurtigt af med dem tror jeg..  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |