Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 15:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Jensen kondensatorer! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 30 August 2007 kl. 07:51 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:
bjørn skrev:
3DX skrev:
bjørn skrev:
Bradman skrev:
bjørn skrev:
Bradman skrev:

Bjørn:

Jo...du har da ganske ret i der er masser af ret usexede løsninger fra både B&W, KEF og andre. Jeg siger heller ikke at de alle sammen er gode, kender godt de lidt tarvelig enheder. Til gengæld er min pointe.....B&W har altså også brugt stejle filtre, og et 24 db filter afhjælper mange de fejl de beskriver. En mellemtone til en 801...lyder frygtelig uden filter. Men jeg vurderer produktet udefra dens lyd. Skulle jeg bygge noget nyt, så ville jeg vælge mere liniære enheder fra Scanspeak som egner sig til en blødere filtrering.

B&W - længe leve - hurra - hurra - så det lange - H U R R A !

Mvh

B&W er desværre audioverdenens svar på Austin Allegro men af kvikke reklameho'der udråbt til svaret på nonnes bøn (801) Fidusen var at nonnen blev betalt for at fremsige bønnen.

Omtalte mellemtone lyder da også ganske forfærdeligt. Den er så syg at ingen filtertricks hjælper, end ikke de frække digitale.

Uanset hvordan man vender og drejer sig så er den vigtigste og "mest belastede" enhed i et 3 vejssystem mellemtonen, den skal frem for alt være bredbåndet, den skal både kunne spille bas, mellemtone og diskant, den er det bærende element for hele grundtoneområdet (og lidt til)

Du siger det jo selv, en mellemtone der lyder frygteligt uden filter er lige til skotkassen, du skal kunne sætte den i et lille lukket kabinet og brugen den til morgenradio i en måneds tid uden at blive irriteret, du skal faktisk slet ikke spekulere over at der mangler noget

Vås Bjørn, det er slet og ret forkert. Der er jo ingen krav om at B&W 800 seriens mellemtoner skal være båndbredde. Derfor er det netop et 24 db filter som sidder. En mellemtone skal faktisk ikke kunne spille diskant eller bass. At høre en mellemtone som ikke kan spille diskant eller bass i friluft - det siger ihvertfald intet om dens mellemtone egenskaber. Det du kan høre er opbrudsresonanser i et tone område den aldrig vil spille i. Du ved nok den der med overtoner, grundtoner - psykoakkustik....du skriver selv om grundtoner....forstår du sammenhængen?

En måling på hvilken som helst 800 serie højjtalere, vil bekræfte du kører dig selv ude på et sidespor. De er nemlig helt fine. Mellemtonerne er skåret af inden de skiger eller stikker af.

Dit krav om at mellemtonen skal kunne spille morgenradio uden filter...det er såmen meget sødt. Du kan evt. også hive dem ned i badekaret og høre om det gøre nogen forskel - du hører Aqua?

Mvh

Bradmand  

Det er absolut ikke noget vås, båndpasfunktionen hedder skærinspunkterne + minimum 2 oktaver i hver ende, gerne 3 hvis det er muligt. Nedefter bør det slet ikke være et problem, opefter løber selv de bedste mellemtoner ind i problemer over 10-12kHz. Når jeg kan så burde B&W også kunne.

Det er ikke undertegnede der ikke forstår sammenhængen, det er dig - og så B&W

En mellemtone skal netop kunne det hele, et højttalerfilter kaldes et delefilter netop fordi enhederne deles om arbejdet.  Skillefiltre er noget man bruger på antenner

Bjørn hvor meget kender du til B&W ?

Er det baseret på viden, eller tro ? kender du nogen hos B&W. har du målet på deres enheder ? har du skildt en ad ? osv.

er det ikke bare en gang... se mig, jeg tør at skrive at B&W er noget l**t. ?

B&W har det som B&O, de laver det de vil lave. og er nok ret bedøvende hvad en forsmået bjørn i dk mener om dem. ved godt du tror anderledens.  men de laver det de vil lave, og får det ud af det de vil.

Selvfølgelig har jeg målt på højttalerenheder fra B&W ligesom jeg har set målinger andre har lavet, hvad havde du regnet med ? Så svaret er ja, udtalelserne er baseret på viden. Års omgamg med salig Duelund har givet mulighed for at måle på et stort antal antal højttalere/enheder og det har jeg benyttet mig af, hvilket har været særdeles lærerigt

hvis det var med sten må det jo ligge lidt tilbage. kan du vise nogen af de målinger, som underbygger din påstand ?

En hver måling af en B&W vil være liniære igennem hele mellemtoneforløbet. Jeg har ikke målinger, men har set flere. De har været testet i alverdens blade over mange år. Så hvis det skulle være nødvendigt, så kan jeg finde nogen. De vil dog blot vise de er liniær i deres arbejdeområde..

Mvh

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 August 2007 kl. 08:02 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:
Bradman skrev:
bjørn skrev:
Bradman skrev:
bjørn skrev:
Bradman skrev:

Bjørn:

Jo...du har da ganske ret i der er masser af ret usexede løsninger fra både B&W, KEF og andre. Jeg siger heller ikke at de alle sammen er gode, kender godt de lidt tarvelig enheder. Til gengæld er min pointe.....B&W har altså også brugt stejle filtre, og et 24 db filter afhjælper mange de fejl de beskriver. En mellemtone til en 801...lyder frygtelig uden filter. Men jeg vurderer produktet udefra dens lyd. Skulle jeg bygge noget nyt, så ville jeg vælge mere liniære enheder fra Scanspeak som egner sig til en blødere filtrering.

B&W - længe leve - hurra - hurra - så det lange - H U R R A !

Mvh

B&W er desværre audioverdenens svar på Austin Allegro men af kvikke reklameho'der udråbt til svaret på nonnes bøn (801) Fidusen var at nonnen blev betalt for at fremsige bønnen.

Omtalte mellemtone lyder da også ganske forfærdeligt. Den er så syg at ingen filtertricks hjælper, end ikke de frække digitale.

Uanset hvordan man vender og drejer sig så er den vigtigste og "mest belastede" enhed i et 3 vejssystem mellemtonen, den skal frem for alt være bredbåndet, den skal både kunne spille bas, mellemtone og diskant, den er det bærende element for hele grundtoneområdet (og lidt til)

Du siger det jo selv, en mellemtone der lyder frygteligt uden filter er lige til skotkassen, du skal kunne sætte den i et lille lukket kabinet og brugen den til morgenradio i en måneds tid uden at blive irriteret, du skal faktisk slet ikke spekulere over at der mangler noget

Vås Bjørn, det er slet og ret forkert. Der er jo ingen krav om at B&W 800 seriens mellemtoner skal være båndbredde. Derfor er det netop et 24 db filter som sidder. En mellemtone skal faktisk ikke kunne spille diskant eller bass. At høre en mellemtone som ikke kan spille diskant eller bass i friluft - det siger ihvertfald intet om dens mellemtone egenskaber. Det du kan høre er opbrudsresonanser i et tone område den aldrig vil spille i. Du ved nok den der med overtoner, grundtoner - psykoakkustik....du skriver selv om grundtoner....forstår du sammenhængen?

En måling på hvilken som helst 800 serie højjtalere, vil bekræfte du kører dig selv ude på et sidespor. De er nemlig helt fine. Mellemtonerne er skåret af inden de skiger eller stikker af.

Dit krav om at mellemtonen skal kunne spille morgenradio uden filter...det er såmen meget sødt. Du kan evt. også hive dem ned i badekaret og høre om det gøre nogen forskel - du hører Aqua?

Mvh

Bradmand  

Det er absolut ikke noget vås, båndpasfunktionen hedder skærinspunkterne + minimum 2 oktaver i hver ende, gerne 3 hvis det er muligt. Nedefter bør det slet ikke være et problem, opefter løber selv de bedste mellemtoner ind i problemer over 10-12kHz. Når jeg kan så burde B&W også kunne.

Det er ikke undertegnede der ikke forstår sammenhængen, det er dig - og så B&W

En mellemtone skal netop kunne det hele, et højttalerfilter kaldes et delefilter netop fordi enhederne deles om arbejdet.  Skillefiltre er noget man bruger på antenner

Hej Bjørn...

Så vidt jeg kan se, så har jeg henvist til frekvensmålinger fra B&W. Det beviser at sådan en kaput mellemtone kan faktisk spille mellemtone. Ikke den store overraskelse for mig. Den er ikke designet til diskant...ej heller bass. Heller ikke nogen overraskelser her.

At du forsætter med at mene såvel jeg og B&W ikke har forstået basal elektroakustik, det er vel nærmest en joke. Jeg vil fortolke det som du faktisk har presset dig op i et hjørne.

Der er ikke nogen grund til mellemtonen skal op i 10.000 hz når de brat bliver skåret af langt længere ned. Til og med større flankestejlhed med 24 db pr. oktav. Ergo er det fløjtende ligegyldigt om den gik op til 40.000 hz, den vil ALDRIG skulle spille ud over det begrænset område.

Holfi som bruger modifiserede Scanspeak bruger også 24 db filtrering.....trods muligheden for at bruge simple kedelige 6 db filtre med deres nærmest opbrydningfri og meget båndbrede enheder. Mit pointe er blot når enheden spiller et udvalgt (og begrænset) freq. område, så gør det altså ikke noget den ruller af ved sølle 8kz. Du er velkommen til belære mig om de båndbrede enheder og deres fortræffeliger. Uanset hvad du måtte fuske frem af argumenter, så vil de båndbrede enheder også bryde op. Spørgsmålet er blot hvornår. Så når du mener at båndbredhed er en enestående kvalitet i en mellemtone, så husk lige på at du ikke kommer udenom et båndpass filter....heller ikke på dine superduper enheder....eller B&Ws.

Dine argumenter om båndbredte er blot din personlige reference. Så når B&W faktisk laver højttalere til en meget bredt segment af mennesker, så er det virkelig en verdensmand som siger de faktisk ikke kan lave højttalere. Jeg synes det er så stort.

Du er altså en verdensmand med dine båndbredde vifa enheder i din transitor "crash-test" aparatus. Du kommer formodenligt langt med både din vinderatitude og charme. 

Mvh

Bradman 

Vurderet ud fra faktuelle konstruktioner så har B&W valgt at producere farveladehøjttalere med en bestemt manipuleret lyd. Personligt er jeg bedøvende ligeglad med hvorfor og til hvem. Jeg kan kun bedømme resultatet, årsagen kender jeg af indlysende grunde ikke.

At du ikke ved hvilke krav enhederne skal opfylde er jo ikke mit problem, det er eller ganske let at finde ud af. Du tager blot noget kurvepapir og indtegner en tænkt højttaler, så kan du direkte se hvor stort et frekvensområde de enkelte enheder skal dække. Her kunne jeg blot henvise til Torben Kristiansens hjemmeside, men så får du bare susen for ørerne og det går ikke.

Jeg er da nået så langt at den usandsynlige højttaler du ikke tror på har stået i min stue de sidste snart 12 år. Sømanden har et sæt der er lidt ældre, Flemming Rasmussen et der endnu ældre og Modifix et sæt der er noget nyere. André har et lille bitte sæt i sit klædeskab + hvad der ellers står rundt omkring. 

Vildt...så må jeg hellere brownnose dig så jeg kan få noget hjælp med at klippeklister mine enheder? Med lidt held kan jeg lege at jeg er duelund med lidt flemming rasmussen krydret ovenpå. Er du glad for din kontruktion, så skriv en artilkel om det.

Vi talte om B&W. Jeg er aldeles uimponeret over dit hjemmebyg, men imponeret over din evne til at hive andre spillere ind i debatten. Til syneladende mener du mængden af venner hjælper dig, og du har ret. For dine egne argumenter kunne hellere ikke blive mere latterligt. Godt du kan støtte dig op af de afdøde.

Om så du var venner med gud, så er dine argumenter det eneste som jeg kan se som er usynligt her.

Mvh

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 30 August 2007 kl. 08:42 | IP-adresse registreret  

musicus skrev:

Jeg har også et sæt, men dem har jeg selv lavet  det lidt besynderlige er at mine højtalere får skyld for at LYDE som en "duelund" højtaler, trods det at jeg aldrig har mødt manden, og det er af folk som har hørt flere af hans højtalere dog uden at de var specielt imponerede, men de må alligevel  have været OK hans højtalere  

Men jeg mener at man har et problem hvis man tror at man alene har den viden der kræves - jeg mener at have bevist at der ikke kræves hverken specielle enheder eller særlige filter komponenter, og de enheder som jeg har brugt ved jeg er kasseret af Duelund, men de spiller dog alligevel - beviset står her hos mig og man er velkommen

Med al ære og respekt, men kun Duelund havde formatet til at gøre som han gjorde, det har andre ikke, og begrebet "at hænge sin hat på andres arbejde" synes nærliggende. DET er bestemt ikke kreativt

Men hvad, det er da ikke kedeligt med lidt gang i den, det fører bare ingen vegne!

Man skal f.eks heller ikke tro at man får en Duelund højtaler ved CoherentAudio, man får en CoherentAudio højtaler - venner, se dog at komme videre og skab noget selv!

Nu var min pointe ikke, at kun de enheder Duelund i sin tid godkendte, er de eneste der duer. At du har lavet et sæt højttalere, du andre kan lide, kan jeg ikke se noget problem i. Min indlæg gik alene på, at folk kunne læse hans filter teori, og kommentere på det. Hvilket der ikke er nogen der har gjort.

Selv hængte jeg min hat på andres arbejde de 3 år min uddannelse tog. Ærlig taget vores samfund ville være på stenalder niveau, hvis vi ikke gjorde det.

Hvordan DCA laver deres højtalere, kan jeg ikke kommentere på, da jeg intet ved om det. Jeg er som du skriver kommet videre, og har skabt mit eget. Jeg tør ikke skrive hvilken enhed, de enheder Jeg (+Eriek) fremstiller bla. har erstatet.

André  Jensen 

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Sendt: 30 August 2007 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

Tror ikke der er nogen der har skrevet at vi/man ikke skal udnytte andres viden. men når man blæser sig op til at vide alt om lyd, så kunne man måske forvente at de kunne mere end fortælle gamle kælder historier og citere.

og måske bare en ENKELT gang, vise lidt dokumentation  -og ikke overlade det til at andre selv skal finde det på nettet.

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 30 August 2007 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

Er du uenig i 3DX, at skal en højttaler ved delefrekvensen fasemæssigt time perfekt, eller korrekt, så perfekt et analogt filter kan, skal enhederne opføre sig pænt, et par oktaver på hver side af delefrekvensen. Det næste diskution, kan så være om man kan høre det.

André  Jensen

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 30 August 2007 kl. 09:30 | IP-adresse registreret  

jeg er enig i at jeg har hørt konstruktioner, der teoretisk var helt i skoven, og i mode side 1 i lære bogen, lyde skide godt.

at ha' hørt alle typer og løsnings principper lyde fra skide godt, til håbløst.

derfor tror jeg at det løsningen og ikke princippet der er afgørende for om noget er godt eller skidt. at det er konstruktørens kunde og ikke enhederne der i sidste end er afgørende for resultatet.

det er vel derfor sten kunne få en billig monacor melletone til at synge.

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 30 August 2007 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

Er du uenig i 3DX, at skal en højttaler ved delefrekvensen fasemæssigt time perfekt, eller korrekt, så perfekt et analogt filter kan, skal enhederne opføre sig pænt, et par oktaver på hver side af delefrekvensen. Det næste diskution, kan så være om man kan høre det.

André  Jensen

for at svare på det direkte... ja. men der kommer delings stejlheden vel ind i billedet.

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 30 August 2007 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

jeg er enig i at jeg har hørt konstruktioner, der teoretisk var helt i skoven, og i mode side 1 i lære bogen, lyde skide godt.

derfor tror jeg at det løsningen og ikke princippet der er afgørende for om noget er godt eller skidt. at det er konstruktørens kunde og ikke enhederne der i sidste end er afgørende for resultatet.

Nu er dig der taler uden om. Læs mit spørgsmål igen, da jeg ikke mener du svarer på det.

Og enhederne, er alt afgørende for succes. Det kan intet filter rette op på. Prisen på enhederne er ikke afgørende, det er bare et tal.

Ps. du kom mig i forkøbet

André  Jensen

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 30 August 2007 kl. 09:39 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:
3DX skrev:

Nu er dig der taler uden om. Læs mit spørgsmål igen, da jeg ikke mener du svarer på det.

Og enhederne, er alt afgørende for succes. Det kan intet filter rette op på. Prisen på enhederne er ikke afgørende, det er bare et tal.

André  Jensen

enig, men selv den bedste enhed er ikke til meget nytte hvis man ikke ved hvordan den skal bruges.

ligesom en DCA con. til X antal kroner ikke kan rede et forkert konstrueret filter.

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 August 2007 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

Tror ikke der er nogen der har skrevet at vi/man ikke skal udnytte andres viden. men når man blæser sig op til at vide alt om lyd, så kunne man måske forvente at de kunne mere end fortælle gamle kælder historier og citere.

og måske bare en ENKELT gang, vise lidt dokumentation  -og ikke overlade det til at andre selv skal finde det på nettet.

Undskyld mig 3DX...du har ret. Jeg har googlet nettet og linket her er en 801D.

Kilde; http://www.torgny.biz/Stereo%20systems_2.htm

Med det, så er der bevis for at, B&W kan lave højttalere med en god nøjagtighed - selvfølgelig påvirket om det reference axis eller off-axis. Mere har jeg ikke at sige om det.

Mvh

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 August 2007 kl. 09:51 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:
Andre skrev:
3DX skrev:

André  Jensen

enig, men selv den bedste enhed er ikke til meget nytte hvis man ikke ved hvordan den skal bruges.

ligesom en DCA con. til X antal kroner ikke kan rede et forkert konstrueret filter.

Læg mærke hvor mange kuldesejlet projekter der har set dagens lys...selv de "bedste" enheder med indlysende fejl....det er sørme svært at lave et godt filter. Det er givetvis ogå derfor så mange bruger 6 db filter...det er ganske enkelt nemmere (ikke nødvendigvis bedre). Alene derfor er mange helt tosset med 6 db filtre.....mongol filtre. Her kan alle være med...men det kræver enheder som ikke lyder grimt...det har amatøren ganske enkelt ikke kapiciteten til at løse.

Når andre som B&W bruger 24 db og laver systemer som er liniære, så skal man godt nok være en hat for at sige det ikke duer. Jeg har ikke sagt B&W laver verdens bedste...men det lever op de krav som B&W har stillet. De er liniære.

Mvh

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 30 August 2007 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

NETOP.

B&W laver de højtalere de vil.

Ville de noget andet, lavde de noget andet. Pixibogs klubben lyder jo som om B&W ikke har evnen, viden, indsigt til at lave det de gerne vil. Nej den skal de hente i en kælder på Frederiksberg / Steens gamle venner. I guder man kan tro meget som sig selv, uden at vide noget...

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 30 August 2007 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

NETOP.

Ville de noget andet, lavde de noget andet. Pixibogs klubben lyder jo som om B&W ikke har evnen, viden, indsigt til at lave det de gerne vil. Nej den skal de hente i en kælder på Frederiksberg / Steens gamle venner. I guder man kan tro meget som sig selv, uden at vide noget...

Indkludere denne svada mig. Jeg spørger da jeg netop, er en af Steen gamle venner. Jeg tror meget på mig selv .Jeg syntes her du overskrider en grænse, på skrift der ikke er rar. Og det er at gå videre end tekniske diskutioner, og blive personlig.

Hvad B&W laver og hvorfor må de om. 

MVH

André  Jensen

JJAZ
Branchemedlem
Branchemedlem
JJAZ

Bruger siden: 21 September 2003
Sendt: 30 August 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Måske I enten skulle vende tilbage til trådens emne eller holde fingrene fra tastaturet.

Det er desværre ikke ret mange af de sidste 20 indlæg der er læseværdige

Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 30 August 2007 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

Jeg vil nu mene, at bjørn har ret teoretisk. Skal et filters fasedrej time perfekt, kommer man ikke uden om de 2-3 oktaver over/under delefrekvensen. Man kan så være uenig i man kan høre det. Men i teorien passer det sgu.

André  Jensen

På B&Ws nye 800 modeller (bl.a. 805S) anvendes elektriske 6dB filtre.....

Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 30 August 2007 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:
3DX skrev:

NETOP.

Indkludere denne svada mig. Jeg spørger da jeg netop, er en af Steen gamle venner. Jeg tror meget på mig selv .Jeg syntes her du overskrider en grænse, på skrift der ikke er rar. Og det er at gå videre end tekniske diskutioner, og blive personlig.

Hvad B&W laver og hvorfor må de om. 

MVH

André  Jensen

du har da i den grad lavet noget selv. så nej bestemt ikke. men de der, der ikke rigtige kan noget selv, andet end citere og fortælle gamle historier, og ellers kritisere så godt som alt andet, det gider jeg ikke bare se på.

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 30 August 2007 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

JJAZ skrev:

Måske I enten skulle vende tilbage til trådens emne eller holde fingrene fra tastaturet.

det er nok en meget god ide   

Frederik Carøe
Branchemedlem
Branchemedlem
DCA - Duelund Coherent Audio

Bruger siden: 01 December 2003
Sendt: 30 August 2007 kl. 11:12 | IP-adresse registreret  

Tillykke med de nye kondensatorer, de er rigtig gode.

Frederik Carøe
Til top Vis Frederik Carøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frederik Carøe Besøg Frederik Carøe's Websted

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 30 August 2007 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Frederik Carøe skrev:
Tillykke med de nye kondensatorer, de er rigtig gode.

Hej.

Jamen jeg er også pænt glade for dem:-)

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 30 August 2007 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

Kunne være dejligt at vende tilbage til det emnet istedet for mudderkast og personlige heads!!! Det var så dejligt seriøst i starten!?

Har lige et spørgsmål mere:

Er der stor forskel på modstanten på de forskellige kondensatorer?? f.eks på mine gamle bennic og så de nye Jensen??

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

<< Forrige Side af 11 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum