| Og at sammenligne TV med DVB tunere mod dem som ikke har i samme prisklasse er jo ikke realistisk.
Jeg sammenligner med tv i alle prisklasser som har indbygget DVB-C tuner, og ingen af dem slår et Panasonic PV70 som koster mindre end alle de tv der har indbygget DVB-C, det er en absolut fair sammenligning...
Samme som at sammenligne en billig vogn med alt det ekstra udstyr som man måske ikke vil have med en dyrer vogn som ikke har det, men på bundlinjen bliver samme pris.
Den må du lige uddybe...
Det 2 vidt forskellige produkter i hver sin klasse.
Forklar mig lige hvordan et Panasonic PV70 og et Sony D3000 er i hver sin klasse???
Hvis man skal sammenligne skal man finde 2 skærme med samme mængde indmad i samme prisklasse. For det da klart du kan få mere skærm for samme pris uden DVB tunere, siger næsten sig selv.
Nej det er ikke nødvendigt, for det koster sku ikke flere tusinde kroner at indbygge en DVB-C tuner i et tv... Og det har stadig intet med at gøre at der stadig er bedre billedkvalitet på et PV70 end på et D3000 til trods for at det er ca. 2500,- dyrere...
Spørgsmålet ligger i om han skal bruge det til noget eller om han i bund og grund kan undvære det. Som jeg indledte med kan man få skærme med CA-modul og DVB-C tuner og derigennem ved Yousee gå uden om selector boksen.
Ja det kan han, men han vil stadig få en ringere billedkvalitet hvis han vælger et D3000 hvor det er indbygget, desuden kan han få en HD-boks, og så snakker vi ENDNU bedre billede, og skal man det på et D3000 så skal man alligevel have en ekstra boks til at stå, og så er den eneste fordel ligesom væk...
Ja det dyrer end en skærm uden alt det hvis du vil have ordentlig billed.
Problemet er bare at der i min verden ikke findes et tv med indbygget DVB-C der har et ordentligt billede overhovedet... Ingen der kommer i nærheden af et PV70, men det er jo ikke alle der er lige kræsne...
Men altså du betaler jo også mere for at få zone-opdelt aircondition i en bil end en uden :), spørgsmålet er om man gider bruge de ekstra penge.
Ja, men det har man også noget at bruge til (nogen har).
Som jeg ser det kommer det ned til et ganske simpelt spørgsmål:
Vil køberen betale 2500,- for et tv med ringere billedkvalitet, som er 2 tommer mindre men har DVB-C tuner indbygget.
Eller vil han spare 2500,- og få et bedre tv, med bedre billedkvalitet og som er 2 tommer større og så leve med at have en seperat boks stående.
Jeg ved godt hvad jeg ville vælge, og jeg ved også godt hvad du ville vælge, men det er bare ikke vigtigt... Spørgsmålet er hvad køberen vælger...
|